pulla kirjoitti:Oon samaa mieltä siitä että kotona pitäis olla asiat kunnossa ennenkö voi keskittyä ympäristöön mutta oon joskus miettiny että onko se oikein että ne kotoasiat sitoo ihmisen kokonaan paikoilleen ..niinkö Raamattu sanoo että kasvata ensin perheesi täydelliseksi jne ,ennenkö voit tehdä työtä ulospäin.

pulla kirjoitti:Kiitollisin mielin katselen ikkunoista ulos ja ihailen tuota mahtavaa ruskaa joka ympäröi rivarikotiamme jossa ollaan asuttu nyt heinäkuun puolivälistä lähtien.Pihlajat ja aroniapensaat on niin mahtavissa väreissä että ihan syksykin innostaaJa sitten kun väriloisto katoaa ja lehdet tippuu niin siitä tietää että pian tulee lunta ja pääsee hiihtämään..ehkä jo piankin
Tämä koti on innostanut mua pitkästä aikaa tosi paljon,kaikki huoneet samassa kerroksessa ...kun muutettiin niin mulla oli fiilis että joku päivä tässä talossa vielä kiitetään ja ylistetään Jumalaa porukalla![]()
Toiveissa on edelleen se että saisin pitää kotikokouksen ja sinne Petrin puolisoineen pitämään kokousta
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa