Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 03. Syys 2012 20:08

:wtf:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 14:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Syys 2012 13:57

Poppipappi unohti kertoa jotakin hyvin tärkeätä. Hän ei nimittäin kertonut uutiskirjoituksen mukaan ollenkaan Jeesuksen syntien sovitustyöstä Golgatan keskimmäisellä ristillä:

https://web.archive.org/web/20121031101 ... ulenssissa

Room. 10:17

Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Joh. 20:31

mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Syys 2012 10:12

Mulla oli eilen aivan tajuttoman kova päänsärky,alkas muutamaa tuntia ennenkö työt loppui,olin kuitenkin loppuun asti.Otin töissä kaks burana 600:sta mutta ei mitään apua,paheni vaan kipu.Ajelin autolla kotia ihan sekopäisenä,laitoin sängyn päälle maata.12v tyttäreni tuli siihen viereen ja kertoi että hän oli kattonut joskus tv:stä että hiustupsuja kiskomalla joka puolelta päätä aina 30 sek kerrallaan ,pää saattais parantua :)
Sanoin että no anna palaa :shock: ..kaikki apu on nyt tarpeen.Tyttö hoiti homman, olin varmaan näky kun siitä nousin mutta pää parani..tiedoksi teillekkin jos on päänsärkyä.Kiitos Herralle..kyllä lapset on huippuja... :)
systeri

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 29. Syys 2012 20:37

Ihana ;gladly:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Herman » 01. Loka 2012 00:20

Olen tänään miettinyt paljon, ja kuunnellut Jumalaa. Elämä on tosi lyhyt ja arvokas, olen tosi murheellinen kaikista hukkaan heitetyistä hetkistä. Tarkoitan vääriä valintoja, kun on mielummin tehnyt työtä jota ei tarvitsisi, tai jotain turhaa, kuin ollut perheen kanssa, tai käynyt tapamaassa ihmisiä jotka tarvitsevat ystävää, tai vaikka vaan kulkenut luonnossa ja ihmetellyt Jumalan luomistyötä. Ja niin usein sitä on pyöritellyt jotain ihan turhia pikkujuttuja mielessään, ja unohtanut mikä on tärkeintä. Mutta oon tosi kiitollinen Herralle, että Hän herättelee ja näyttää asioiden todellista arvoa, tai joskus jopa ottaa pois asioita jos ei siltikään itse tajua laittaa niitä oikeaan tärkeysjärjestykseen. Jeesus, ota pois kaikki turha ja anna vaan elää Sinun läsnäolossasi, ja anna armosi ja rakkautesi ja totuutesi sydämeen niin, että voin kohdata jokaista ihmistä Sinun laillasi! Kiitos ja ylistys ja kunnia Iankaikkiselle Jumalalle! Armo ja laupeus olkoon meidän kaikkien kanssa, aamen.
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Loka 2012 07:22

Oon samaa mieltä siitä että kotona pitäis olla asiat kunnossa ennenkö voi keskittyä ympäristöön mutta oon joskus miettiny että onko se oikein että ne kotoasiat sitoo ihmisen kokonaan paikoilleen ..niinkö Raamattu sanoo että kasvata ensin perheesi täydelliseksi jne ,ennenkö voit tehdä työtä ulospäin.
Mulle tuli Herman sun kirjoituksesta semmonen olo että oot hengellisesti "ylikunnossa" ,käyt ylikierroksilla ja väsyt.Lepää välillä Herrassa.
systeri

ViestiKirjoittaja Herman » 01. Loka 2012 09:20

pulla kirjoitti:Oon samaa mieltä siitä että kotona pitäis olla asiat kunnossa ennenkö voi keskittyä ympäristöön mutta oon joskus miettiny että onko se oikein että ne kotoasiat sitoo ihmisen kokonaan paikoilleen ..niinkö Raamattu sanoo että kasvata ensin perheesi täydelliseksi jne ,ennenkö voit tehdä työtä ulospäin.

Ei varmaan sano, eikä varmaan kukaan täällä ole niin sanonut. Enkä mä koe käyväni ylikierroksilla, aina sitä vaan joku asia erityisesti puhuttelee, ja tällä hetkellä tämä aihe puhuttelee minua. Tämä on länsimaissa tosi iso ongelma ja ihmiset voi sen takia huonosti, kaikki uskovatkaan ei ymmärrä miten tärkeä asia perhe on ja kuinka paljon siihen pitäisi panostaa. Vanhemmat tarvitsee rohkaisua vanhemmuuteen, ja me kaikki tarvitaan rohkaisua siihen ettei eletä tän maailman vaatimusten ja paineiden mukaan. Siunausta päivään!
Herman

ViestiKirjoittaja Herman » 01. Loka 2012 09:23

Oon kuullut vaan tosi paljon kertomuksia siitä, miten lapsena ei olla saatu sitä läheisyyttä ja vanhempien huomiota mitä oltais tarvittu, kun vanhemmat on olleet liian kiireisiä omissa "tärkeissä jutuissaan". Ja näitä kertomuksia kuulee pastorien ja hengellisen työn tekijöiden lapsilta melkein yhtä paljon kuin ei-uskovien lapsilta.
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Loka 2012 10:02

Kiitollisin mielin katselen ikkunoista ulos ja ihailen tuota mahtavaa ruskaa joka ympäröi rivarikotiamme jossa ollaan asuttu nyt heinäkuun puolivälistä lähtien.Pihlajat ja aroniapensaat on niin mahtavissa väreissä että ihan syksykin innostaa :) Ja sitten kun väriloisto katoaa ja lehdet tippuu niin siitä tietää että pian tulee lunta ja pääsee hiihtämään..ehkä jo piankin :dance:
Tämä koti on innostanut mua pitkästä aikaa tosi paljon,kaikki huoneet samassa kerroksessa ...kun muutettiin niin mulla oli fiilis että joku päivä tässä talossa vielä kiitetään ja ylistetään Jumalaa porukalla :)
Toiveissa on edelleen se että saisin pitää kotikokouksen ja sinne Petrin puolisoineen pitämään kokousta :D
systeri

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 04. Loka 2012 10:26

pulla kirjoitti:Kiitollisin mielin katselen ikkunoista ulos ja ihailen tuota mahtavaa ruskaa joka ympäröi rivarikotiamme jossa ollaan asuttu nyt heinäkuun puolivälistä lähtien.Pihlajat ja aroniapensaat on niin mahtavissa väreissä että ihan syksykin innostaa :) Ja sitten kun väriloisto katoaa ja lehdet tippuu niin siitä tietää että pian tulee lunta ja pääsee hiihtämään..ehkä jo piankin :dance:
Tämä koti on innostanut mua pitkästä aikaa tosi paljon,kaikki huoneet samassa kerroksessa ...kun muutettiin niin mulla oli fiilis että joku päivä tässä talossa vielä kiitetään ja ylistetään Jumalaa porukalla :)
Toiveissa on edelleen se että saisin pitää kotikokouksen ja sinne Petrin puolisoineen pitämään kokousta :D

Ihanaa :) Vaikka itse olen jotenkin, tosi ahdistunut... olen aina tykännyt syksystä, ettei se tämä vuodenaika ole...mutta tuntuu etten osaa nauttia mistään, stressaa niin tuhottomasti. Minä en tiedä miten jaksan, tuntuu siltä. Tuntuu siltä että tämä koko kouluhomma on ollut ihan väärä päätös, mutta en voi antaa periksi, eikä miehenikään ymmärtäisi, enkä tiedä sitten mitä pitäisi tehdä. Tosi vaikeaa.
lonelyrider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu