toni l kirjoitti:pulla kirjoitti:Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.
Tähän tekis mieli vielä kommentoida että mun mielestä olis ollu fiksua ja lämpöistä toivottaa Lemmikki tervetulleeksi niinkuin täällä yleensä aina tehdään.Olkoot mikä blogipalsta hyvänsä niin yleensä ainakin aina tervehditään kun joku tulee sisään foorumille.Se olis jo muuttanut paljon asiaa...muakin otti päähän Lemmikin puolesta![]()
Mutta nää on vaan näitä elämän pikku tosiasioita jotka jotkut voi ohittaa olankohautuksella asiaan edes kiinnittämättä huomiota mutta toiset ei
Etkös sinä pulla juurikin itse toivottanut Lemmikin tervetulleeksi foorumille.. Minulla on ainakin ollut sellainen tapa että jos yksi jo toivottaa tervetulleeksi niin se riittää. Sillä ei sinun toivotuksesi pulla ollut mitenkään vähempiarvoinen.
Mä oon kyllä ollut huomaavinani että teistä ylläpitäjistä jokainen vuorollaan toivottaa ...tosin joskus myöhässäkin
Lueppa tuo viimeinen viestis sillätavalla että joku olis kirjoittanu sen sulle ...ja mieti vielä että jos olisit nainen ja saisit tuommosen palautteen joltain miespuoliselta...meniköhän vaikeaksi ...yritä nyt edes