Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 02. Syys 2024 00:56

En haluaisi jakaa tätä näkyä, mutta kylläpä vain näin tämänkin, joten vaikka sitten tämän aiheen hengessä, menköön.

Todella lyhyt selkeä näky, Suomen sääkartta, joka on keltaoranssi ja siinä vasemmalla, Selkämeren päällä kaksi toisistaan erillään olevaa hellelukemaa, joissa 60 astetta.
laulajamies

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Syys 2024 18:36

vaisuliini kirjoitti:*
Pienenä en ole ollut uskossa, minulle tuli toistuva enneuni joka toisti 7 kertaa eri öinä ja se oli musertavaa. Sinä aikana en ole koskaan kuullut, että Jumala on olemassa, enkä ole myöskään tuntenut Jeesusta. Ja Jumala ilmoitti minulle enneunen kautta, mitä tapahtuu.

Enneuni tuli ja näin, että ihminen seisoo ja on onnellinen. Katsoin häntä ja katseeni laski ja huomasin, että hänellä on yllä valkoinen puku. Katsoin että se on puhtaan valkoinen puku.
Katseeni laski vielä puvun helmaan, huomasin, että siinä helmassa on musta alue. Ymmärsin, että jokin on vialla.

Se ihminen sanoo minulle; "Minä menen ylös". Hissi, joka on leveä, sulkee ja vie hänet alas. Ymmärsin, että jokin on vialla. Tulin murtuneeksi ja itkin ääneen. Enneuni loppui.

Sitten toisena yönä se sama enneuni tuli taas ja toistui. Se teki yhteensä 7 kertaa eri öinä. Se on niin musertavaa.

Se puhuu seurakunnasta joka ei pitäydy Kristukseen, koska se kasvaa sisäänpäin eikä Häneen.

Kol. 2:19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.

Niin kuin tuosta mustasta alueesta joka on valkoisen mekon helmassa, Sanassa sanotaan; 'tahraa, ryppyä ja muuta sellaista' (Ef. 5:27).

Ef. 5:27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Loka 2024 21:47

*
Profetia. Meillä oli Nokialla (6.9.2016) pieni koulutyötä koskeva tilaisuus. Kun olimme siinä lopussa hetken rukouksessa, tunsin Jumalan Hengen alkavan puhua sisimpääni. Näin kuin ilmestyksenä siltoja, jotka risteilivät joka ilmansuuntaan. Sillat olivat vielä keskeneräisiä, mutta näin, kuinka siellä täällä oli pieniä ihmisryhmiä. Näytti kuin he olisivat rakentaneet siltoja… Tässä syy, miksi nyt kirjoitan.
Tunsin ensin voimakasta tarvetta jakaa tämä näky heti siinä rukoushetkessä, mutta mitä enemmän kyselin Herralta tähän lupaa, Hän aivan kuin pakotti minut olemaan hiljaa. Ihmettelin sitä suuresti. Vielä kotiin tultuanikin näky oli hyvin voimakkaana sieluni silmien edessä, enkä päässyt siitä irti. Kävin rukoukseen ja hiljennyin kuuntelemaan… Mitä, Herra, tahdot tällä sanoa vai onko tämä vain minun oman mielikuvitukseni tuotetta tai jotain muuta?

Minun ei tarvinnut odottaa kauaa. Hän alkoi puhua minulle hyvin rauhallisesti...

Ja nyt, tutkikaa rukouksen ja Raamatun valossa, onko tämä sanoma Jumalasta. Ottakaa se todesta ja toimikaa sen mukaan, mikä on Herrasta ja peratkaa muu pois. Profetoiminen on vajavaista, kuten Raamattu sanoo ja tiedän olevani hyvin vajavainen vähän joka asiassa. Rakastan ja pelkään kuitenkin tarpeeksi paljon Jumalaa, etten pelkää ihmisiä ja uskallan jakaa tämän sanoman kanssanne. Voitte aivan vapaasti arvostella, arvioida tai ottaa kantaa. Pääasia on, että Jumalan tahto tapahtuu.

Tässä sanoma: ”Sinun tulee jakaa tätä sanomaa eteenpäin, kuulkoot tai olkoot kuulematta. Ne, jotka kuulevat, heidän tulee jakaa kuulemansa edelleen eteenpäin ja toimia sen mukaan, minkä Minä heille ilmoitan.

Minä tulen pian, mutta sitä ennen Minä kokoan lampaani kaikkialta lähemmäs toisiaan, kuin yhdelle laitumelle, jolloin eivät välimatkat merkitse mitään. Edessä tulevat olemaan vaikeat ajat ja siksi näytin sinulle nuo sillat. Sinä olet ihmetellyt siltojen merkitystä. Minä sanon sinulle; sillat ovat yhteyden siltoja, joihin Minä kutsun omiani eri puolilta koko maanpiiriä. Aika on lähellä ja sillat tulevat valmiiksi.

Kuuntele nyt tarkoin: kuuluttakaa kaikki sillanrakentajat koolle Minun neuvotteluihini (mene Herran eteen ja rukoile) ja Minä ilmoitan, kuinka tulee toimia!

Minä valmistan lapsilleni sillat tulevia, hyvin vaikeita aikoja varten. Nuo sillat eivät ole puuta, eivätkä kiveä, eivät ihmiskäsin tehtyjä, vaan Minun Henkeni yhteys Minun rakkaissa lapsissani! Niin kuin Isä ja Minä olemme yhtä, niin minun lapsenikin tulevat olemaan yhtä toinen toistensa ja Minun kanssani ja Minussa; tällaista yhteyttä ei ihmiskunta ole vielä koskaan nähnyt! Sanoisinko Minä jotakin, enkä tekisi? Minä olen, eikä muita jumalia ole!

Tulee aika, jolloin teidän on lähdettävä kodeistanne ja asuinsijoiltanne, mutta te ette harhaile kuin eksyneet, vaan sillat ovat silloin valmiina teitä varten. Ne johtavat teidät toinen toistenne luo. Ja kun yksi silta palaa – sillä lustetta on oleva nisun joukossa – silloin te kuljette toiselle sillalle ja löydätte aina laitumen.

Tulee tapahtumaan suuria ja ihmeteltäviä asioita, mutta Teidän ei tarvitse pelätä, koska Minä olen kanssanne, johdatan teitä ja olen teidän turvanne! Älkää silloin katsoko taaksenne, älkääkä ihmisiin. Pitäkää silmänne kirkkaina Minua kohti. Ajatelkaa minua. Tuntekaa ristini voima sydämissänne.

Kuunnelkaa minua. Puhukaa ja veisatkaa ylistystä minulle! Kun teiltä revitään pois Raamattunne, Minä olen Sana teidän sydämissänne. Minä olen elävä Sana teissä!

Te olette sen nähneet ja kuulleet, miten maailma on luhistumassa ja kulkemassa kohti loppuaan. Siitä ei teille tarvitse sanoa enempää. Kaikki aika on Minun Isäni kädessä, eikä mitään tapahdu ilman Minun sallimustani, sillä Isä on antanut Minulle kaiken vallan taivaassa ja Maan päällä!

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa, jotka odottavat tulijoitaan. Rohkaiskaa mielenne, sillä aika on lähellä! Minä olen kirkastava itseni teidän kauttanne, jotta maailma ymmärtäisi, että Minä tahdon kaikki lapseni kotiin. Minä puhdistan teidät veressäni ja tulellani, niin että Pyhän Henkeni voimassa te tulette täyttämään Minun tahtoni ihmein, merkein ja voimateoin, jotka Minä tahdon tehdä, että maailma uskoisi Minuun!

Tarkkaa, mitä vielä sanon: herätkää valvomaan ja olkaa raittiit, tehkää parannus kaikesta, mikä ei ole Minusta. Peseytykää Minun vereni voimassa ja pukeutukaa uuteen. Antakaa toisillenne koko sydämestänne anteeksi, niin kuin Minä teille anteeksi annan.

Kaikki katkeruus, viha ja riita olkoon kaukana teistä. Karttakaa kaikin voimin rahan, vallan ja seksuaalisuuden himoja.

Älkää salliko maailman hengen tulla paikkoihin, jossa te Minua kumarratte. Taistelkaa Hengen voimallisin asein kaikkea maailmallisuutta, harhaoppeja ja vääriä profeettoja vastaan seurakunnissanne!

Etsikää sitä, mikä on ylhäältä, mikä on pyhää ja puhdasta, niin te löydätte Minut. Pysymällä Minussa ja Minun Sanassani, te ette eksy milloinkaan. Kysykää ja Minä teille vastaan.

Minun on valta antaa ja valta ottaa. Sitä, mitä Minun Isäni ei ole istuttanut, revitään juurineen, sillä Minä itse rakennan seurakuntani, jota eivät tuonelan portitkaan voita.

Minä tulen pian. Pidä mitä sinulla on… Sinulla on Minut ja Minun Sanani, ja sinä olet Minun!”.
Kristuksen veljellisessä rakkaudessa, teidän palvelijanne Herrassa, Markku Günther
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja laulajamies » 21. Loka 2024 19:38

Tämmöinen näky oli

Mattamusta pimeys, joka oli kertakaikkista pimeyttä, siinä roihusi tulinen kruunu, voimallisena, punaisena.

Tämän jälkeen heti toinen näky, valkeudessa, tämä valkoinen ja kultainen kruunu, täynnä yksityiskohtia ja kuviointeja, ihmeellisiä kirjailuja.
laulajamies

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Marras 2024 15:17

*
Haluan jakaa teidän kanssa oman kokemukseni minkä koin (30.1.21) Ensisijaisesti uskon, että Jumala halusi tässä itselleni puhua, mutta myös meille kaikille.

Näin unen, jossa olin omassa keittiössäni. Katoin ikkunasta ulos, kunnes yhtäkkiä rupesi kuulumaan jotain ääniä. Ääni tuli jostain kaukaa, etten saanut selvää tarkalleen minkälainen se ääni oli mutta siinä samassa yhdestä kohtaa taivasta rupesi kimaltelemaan tietty kohta.

Jäin unessa odottavalla mielellä oottamaan mitä tuun näkemään. Silmiini tuli täydellinen kirkkaus. Yritin avata silmiäni, mutta kun suljin niin kaks kertaa toistui sama, täydellinen häikäisevä kirkkaus.

En nähnyt mitään hahmoa tai mitään erottavaa, vain täydellinen kirkas kirkkaus. Sanoin mielessäni; Jumala, mitä sä haluat sanoa... Vain yksi sana: "PUHDISTAUTUKAA"..

Havahduin tämän jälkeen tästä kokemuksesta, ja sisimmässäni koin että tämä oli todella Jumalalta viesti Taivaasta. Aloin mietiskelemään tätä kokemusta, ja koin kuinka Jumala lähti avaamaan tätä minulle.

Raamatussa puhutaan useimmissa kohdissa puhdistaumisesta. Meillä jokaisella voi olla erilaisia asioita elämässämme, joista Jumala haluaisi meidän päästävän irti, oikeastaan SANOUTUVAN irti. Kenellä mitäkin.

Se kehoitus ja kokemus jota mä koin tämän kautta oli meille uskoville. Jumala haluaa meidän koko sydämemme. Hän haluaa, että me puhdistaudutaan puhtaalla Karitsan verellä ja annetaan itsemme hänelle kokonaan.

Jumala haluaa meidän olevan valmiita karsimaan elämästämme pois sellaiset asiat, joita ei kuulu olla Jumalan lapsen elämässä. Hän etsii niitä miehiä ja naisia, aikuisia ja nuoria jotka ovat valmiita tekemään täyttä totta Jumalan kanssa elämässään.

Lähtemään liikkeelle ja valitsemaan jokapäivä Ristinsä ja päättää antaa itsensä täysin Jumalan käyttöön. Hän haluaa meidän nousevan siitä epätoivottomuuden keskeltä ja varustaa meidät täydellä uskolla, toivolla ja luotolla Häneen.

Jumala ei halua meidän käyttävän Hänen Armoansa väärin, vaan Hän haluaa että me puhtaasta ja aidosta sydämestämme kunnioittaisimme Hänen Armonsa hintaa. Hän etsii niitä uskollisia sotureita, jotka ovat valmiita taistelemaan tämän lopunajan puolesta.

Sydämestäni haluan rohkaista ja rukoilla, että Jumala saisi koskettaa sisintämme, olisimme jokainen valmiita kilvoittelemaan tämä tie loppuun asti. Noustaan väsyneestä tilastamme ja annetaan Jumalan täyttää meidät voimallaan ja rakkaudellaan.

Pidetään kotialttarit palavina. Vaalitaan elämässämme uskoa ja totuutta. Ollaan pienissäkin asioissa uskollisia. Ei anneta vihollisen riistää meiltä sitä iloa ja rauhaa joka meille kuuluu.

Ei alistuta jäämään paikoilleen ja kuuntelemaan niitä vihollisen valheita, vaan lähdetään nousemaan Jeesuksen nimessä niille paikoille jolle Herra haluaa meidän asettuvan. Saakoon tämä jäädä puhuttelemaan meitä jokaista.

Jumalalla on suunitelma juuri sinullekkin

Jasmin Elisabeth
vaisuliini

ViestiKirjoittaja laulajamies » 04. Maalis 2025 16:59

Tuli sanat minä olen lähettänyt sinut.

Tarkastelun alle. :prayer4:
laulajamies

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Huhti 2025 02:36

:prayer4:
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 16. Touko 2025 07:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Huhti 2025 21:17

*
No sinä 31.3.2025 päivänä olin tekemässä kalenterin kanssa. Mielessäni sanoin; 'muista kirjoittaa kalenteriin sanat; 'viimeinen maaliskuun päivä'. Yhtäkkiä Jumala kosketti minua juuri siinä, kun ajattelin nämä sanat.

Mietin ihmetellen, mitä Jumala tarkoittaa viimeisellä maaliskuun päivällä.

Laitan tämän tänne ihan varmuuden vuoksi, jos sillä päivällä 31.3. on jotain, mitä Jumala haluaa viestittää meille.

Herran siunausta kaikille! :pc:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Helmi 2026 13:25

*
Haluaisin kertoa, mitä eilen ( su. 1.2.2026 ) ehtoolliskokouksessa tapahtui.

Profetia:

Eilen ehtoollinen oli juuri päättynyt, tuli profetia, se toisti samaa sanaa ja sanoi; 'Omaksukaa Minut'. Ja siinä profetiassa puhuttiin, että seurakunnan tulee tehdä parannus. Se tarkoittaa, että me kaikki olemme Herran seurakunta. Ja Herran seurakuntana meidän tulee omaksua Hänet, Jeesuksen.

Meidän tulee omaksua Jeesus, joka on seurakunnan pää. Jeesus on oltava aina "ykkönen" omassa sydämessämme.

Ehtoollinen:

Eilen ehtoolliskokouksessa paimen huomautti ja sanoi selittäen, että ehtoollinen kuuluu vain sellaisille uskoville, jotka ymmärtävät, että tulee erottautua ja elää Jeesukselle.

Koska leipä on Kristuksen ruumis ja malja on Kristuksen veri.

Mutta hän sanoi, että jos ihminen ei ymmärrä, että tulee erottautua ja elää Jeesukselle, hän syö leipää ja juo maljaa - omaksi tuomioksi itselleen, hän sairastuu tai kuolee, niin kuin Paavali on sanonut tuon saman varoittavan asian korinttolaisille.

1Kor. 11:29 Sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo itselleen tuomion.

30 Sen vuoksi teidän joukossanne on paljon heikkoja ja sairaita ja monet ovat nukkuneet pois.

Raamattu kansalle

Hän kertoi, että kolme pappia, jotka ovat väheksyneet Jumalan Sanaa ja pitivät Jumalan Sanaa halpana, kuolivat siihen. Siellä ehtoolliskokouksessa olin hämmästynyt ja tajunnut, että se on vakava asia. :wtf: :?

Tunsin terveen ja pyhän Jumalanpelon sydämessäni. Tunsin myös synnintunnon. Se on hyvä merkki, että tunsin synnintunnon. Koska Pyhä Henki toi synnintunnon sydämelleni.

Ehtoolliskokouksen jälkeen olin täällä kotona ja minulle tuli ajatus ehtoollisesta, yhtäkkiä tajusin, miten vakavaa se on, että jos leipäpappi, joka ei erottaudu ja elä Jeesukselle, jakaa meille ehtoollisen leipää ja maljaa.

Ja jos me otamme leipää ja maljaa - omaksi tuomioksi itsellemme, koska me hyväksymme leipäpapin, joka ei erottaudu ja elä Jeesukselle. Voimme sairastua tai voimme kuolla, jos emme tee parannus siitä.

Ymmärrätkö, mitä yritän sanoa? Huh, en aluksi tajunnut, miten vakavaa se on. :?

Tajusin, että ehtoollinen on pyhä asia. Leipä on Jeesuksen ruumis ja malja on Jeesuksen veri. Kun meidän tulee erottautua ja elää Jeesukselle, sitten voimme ottaa leipää ja maljaa.

Siksi ehtoollinen oli juuri alkamassa, paimen huomautti ja sanoi, että ehtoollinen kuuluu vain sellaisille uskoville, jotka ymmärtävät, että tulee erottautua ja elää Jeesukselle.

1Kor. 11:23 Olen saanut Herralta sen, minkä olen myös ilmoittanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,

24 kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: ”Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni.”

25 Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: ”Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni.”

26 Sillä niin usein kuin syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.

27Joka siis kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljasta, on syyllinen Herran ruumiiseen ja vereen.

28 Tutkikoon siis ihminen itseään ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta.

29 Sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo itselleen tuomion.

30 Sen vuoksi teidän joukossanne on paljon heikkoja ja sairaita ja monet ovat nukkuneet pois.

31 Mutta jos tutkisimme itseämme, meitä ei tuomittaisi.

32 Mutta kun meitä tuomitaan, se on meille Herran kuritusta, ettei meitä yhdessä maailman kanssa tuomittaisi kadotukseen.

Raamattu kansalle
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Helmi 2026 11:52

*
William Boothin profetiassa, jossa hän kuvaa maailmaa ja kristikunnan hengellistä tilaa ”päivää ennen Jeesuksen tulemusta”, on kuusi kohtaa:

1. Noina aikoina politiikka ei tunne eikä tunnusta Jumalaa. Koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että hallinnon eri tasoilla ei enää pelätä Jumalaa. Eurooppaa hallitsee uusi poliittisten johtajien sukupolvi, joka ei pienessäkään määrässä ota päätöksissään huomioon Jumalaa.

2. Silloin julistetaan taivasta ilman helvettiä. Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn. Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.” (2 Tim.4:3)

3. Tuolloin kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista ei voi olla ilman parannuksentekoa synnistä. (Luuk.13:3, 15:10, Ap.t.2:38)

4. Päivinä ennen Jeesuksen tuloa monet ovat täynnä pelastusiloa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä (Joh.3:3-8).

5. Noina aikoina tulee olemaan paljon uskontoa ilman Pyhää Henkeä (2 Tim. 3:5).

6. Kristikunta elää ikään kuin ilman Kristusta. William Booth kiteyttää asian: ”Kristus ei ole siellä, missä veri ja tuli eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta." (Matt.10:33, Luuk.9:26, Luuk.12:49, 1 Kor.1:21-24, 1 Kor.2:2)
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu