https://youtu.be/l6AYFwX6cLM
Tämän jos jaksaa loppuun asti kuunnella. Itse sain paljon tästä. Tästä lähin Raamattu esille ja netti kii....
Juhani kirjoitti:Hyvä huomio Linnea.
Niin minäkin olen sen ymmärtänyt, että seurakunta on Raamatun mukaan selvästi vielä ahdistuksen aikana täällä. Ja öljyä ei "tankata" ja sen öljyn suuruus ei ole pelastuksen peruste. Öljyä on riittävästi tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Ihminen on joko uskossa tai sitten ei.
Leea kirjoitti:Tapani kirjoitti:Kyllä käsiä pitää pestä, mutta mielestäni liikaa pelätään kaikkia pöpöjä nykyään, koska ihmiset on opetettu luottamaan lääkkeisiin eikä immuniteettijärjestelmään. Ihmisellä on hyvä immuniteetti, jos syö kunnollista ruokaa, mikä kyllä huolehtii, ettei pöpöt pääse mellastamaan. Ei niitä tarvitse pelätä.
Ei se ole pelkäämistä, jos huolehtii normaali hygieniasta. Siisteys kuuluu elämään. Ja se on myös kohteliasta toisia kohtaan.
Tapani kirjoitti:
Itse tapaan ajatella, että jos altistun pöpöille, sehän vain vahvistaa immuniteettia, koska elimistö valmistaa niille vasta-aineita. Olen nyt ollut 1,5 vuotta terve ilman minkäänlaista flunssaa tai muutakaan sairautta, pari kertaa yritti tulla, mutta se tyssäsi lyhyeen.Harvoin se pöpöille altistuminen johtaa sairastumiseen, jos immuniteeetti on hyvässä kunnossa, ne tuhotaan ennen sitä ja vasta-aineet valmistetaan. Tämä maailma on täynnä pöpöjä, niiltä on mahdotonta välttyä. Lääkärissä tai hammaslääkärissä en ole käynyt 15 vuoteen, enkä syönyt reseptilääkkeitä, vuosia on myös mennyt ilman kipulääkkeitä. On kyllä todella surullista nähdä, miten moni ihminen kulkee maski naamalla kaupassa.
Leea kirjoitti:Tapani kirjoitti:
Itse tapaan ajatella, että jos altistun pöpöille, sehän vain vahvistaa immuniteettia, koska elimistö valmistaa niille vasta-aineita. Olen nyt ollut 1,5 vuotta terve ilman minkäänlaista flunssaa tai muutakaan sairautta, pari kertaa yritti tulla, mutta se tyssäsi lyhyeen.Harvoin se pöpöille altistuminen johtaa sairastumiseen, jos immuniteeetti on hyvässä kunnossa, ne tuhotaan ennen sitä ja vasta-aineet valmistetaan. Tämä maailma on täynnä pöpöjä, niiltä on mahdotonta välttyä. Lääkärissä tai hammaslääkärissä en ole käynyt 15 vuoteen, enkä syönyt reseptilääkkeitä, vuosia on myös mennyt ilman kipulääkkeitä. On kyllä todella surullista nähdä, miten moni ihminen kulkee maski naamalla kaupassa.
Pöpöille tahallinen itsensä altistaminen ei ole myöskään kovin järkevää touhua, varsinkin jos omaa tiedon siitä että joissakin asioissa voi hieman pienentää riskiä sairastua. Esimerkkejä: jos syöt multaisia juureksia voit altistua helpommin yersinia-bakteerille. Huono käsihygienia voi levittää esim. norovirusta. Tietyistä paikoista isompi riski saada myyräkuume, altistumista voi minimoida ottamalla siivouksessa huomioon eri juttuja. Sitten vaikkapa turvavyön käytöstä, ei liity kyllä pöpöihin. Vaikka ajattelisi ettei joutuisi koskaan auto-onnettomuuteen oman upean ajotaidon ansiosta, niin on ihan järkevää käyttää turvavyötä.
”Viisas näkee vaaran ja piiloutuu, yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään” Sananl. 27:12
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 6 vierailijaa