Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Roksi » 28. Maalis 2021 12:06

https://youtu.be/l6AYFwX6cLM
Tämän jos jaksaa loppuun asti kuunnella. Itse sain paljon tästä. Tästä lähin Raamattu esille ja netti kii....
Roksi

ViestiKirjoittaja roosa » 28. Maalis 2021 12:18

Uskon -nimimerkki kirjoitti tuosta Pfizerin koronarokotteesta, niin itselläkin siihen liittyvää uutista. Pfizer on aloittanut USA:ssa rokotetestaukset 6kk -11-vuotiaille lapsille. Joukkoimmuniteettia ei saavuteta ennen kuin lapset saadaan rokotettua, terveysviranomaiset ja infektiotautien erityisasiantuntijat sanovat.

12-15 -vuotiaiden rokotustestit ovat jo päättyneet Pfizerillä. Moderna aloitti testirokotukset 12-17-vuotiaille joulukuussa, alle 12-vuotiaita testirokotetaan nyt. Johnson & Johnson suunnittelee testirokotuksia vauvoille ja jopa vastasyntyneille, kun ensin testaavat rokotuksia vanhemmilla lapsilla.

Dr. Anthony Faucin mukaan vanhempia lapsia aletaan rokottamaan syksyllä, ja pienempiä lapsia ensi vuoden alusta.
https://www.cnbc.com/2021/03/25/covid-v ... -kids.html

Näin se menee, kohta kaikki saavat rokotukset...
roosa

ViestiKirjoittaja Uskon » 28. Maalis 2021 14:20

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja roosa » 28. Maalis 2021 14:27

Juhani kirjoitti:Hyvä huomio Linnea.
Niin minäkin olen sen ymmärtänyt, että seurakunta on Raamatun mukaan selvästi vielä ahdistuksen aikana täällä. Ja öljyä ei "tankata" ja sen öljyn suuruus ei ole pelastuksen peruste. Öljyä on riittävästi tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Ihminen on joko uskossa tai sitten ei.

Minä oon vähän eri mieltä tuosta 'öljyn tankkauksesta'. Tuohan liittyy selkeästi viisaat ja tyhmät neitsyet vertaukseen (Matt.1-13). Kyllä öljyä voi ja kannattaa tankata, ettei eksy näinä lopun aikoina ja pysyy valveilla Jeesuksen tuloa odottaessa. Vaikka Jeesus ei tulisikaan vielä, niin jonain päivänä kuitenkin kuolemme, ja kohtaamme Jeesuksen. Pitää olla valmis siihen hetkenä minä hyvänsä, koska meille ei ole luvattu edes seuraavaa hengenvetoa. Öljyä voi 'tankata' pysymällä henkilökohtaisessa suhteessa Jeesukseen rukoilemalla ja Sanaa lukien tai vaikka ääniraamattua kuunnellen jos ei jaksa tai voi itse lukea. Ja kannattaa pyytää Jeesusta elämänsä Herraksi, niin saa syntyä uudesti Pyhästä Hengestä ylhäältä. Ei Jeesus meitä hylkää jos me emme hylkää Häntä, mutta välit kannattaa pitää läheisinä ja tilivälit myös lyhyinä, eli tunnustaa syntinsä ja pyytää ne anteeksi heti kun huomaa syntiä tehneen sanoin, teoin tai ajatuksin.

Kyllähän niillä tyhmilläkin neitsyillä oli öljyä mutta se ei riittänyt valvomiseen. Olivat ehkä nimikristittyjä, tai eivät muuten valvoneet uskon tilaansa ja huonosti kävi kun tuli tiukka paikka. Nyt on jo valtava pimeys vallallaan joka puolella tässä meidän ajassa ja pimenee vaan lisää. Kannattaa pitää lamput palamassa nyt jos koskaan.

Tuossa One Way Missionin Tapani Suonnon vanha video 10 neitsyttä aiheesta, kannattaa kuunnella: https://www.youtube.com/watch?v=2VHYSFbw_Hw
roosa

ViestiKirjoittaja laulajamies » 28. Maalis 2021 20:43

Joskus tulee sekin aika, että maapallolla on sukupolvi jonka vanhemmat on rokotettu rokotteella, jonka valmistamiseen olisi tarvittu kymmenen vuotta. Meillä on jo nyt fluoria juomavedessä ja vauvoihin laitetaan sairaaloissa aivan hirveä määrä pistoksia.
Ravintoa myös tehoviljellään, kauheita myrkkyjä lykätään kasveihin, että niissä ei olisi itikanpuremia.

Kunnon rokotteen valmistamiseen olisi tosiaan vaadittu kymmenen vuotta, jos joku ei tiennyt.

Ennen tätä covidia oli hullulehmäntauti ja sikainfluenssa ja tämä koronahan on jo aivan eri mittakaavassa, kun kumpikaan edellisestä, mutta siellä ne tieten tälläkin hetkellä hakkaa opossumeita ja lepakoita *askaisella torilaatoituksella.

Kiina oli joskus paljon seurakuntia, mutta nykyään on hieman toinen meininki. Japani on toinen paikka, jossa kristinusko menee kuin vesi hanhen selästä. Onkohan ihan joku syy ja seurausuhde...
laulajamies

ViestiKirjoittaja Tapani » 31. Maalis 2021 20:15

Leea kirjoitti:
Tapani kirjoitti:Kyllä käsiä pitää pestä, mutta mielestäni liikaa pelätään kaikkia pöpöjä nykyään, koska ihmiset on opetettu luottamaan lääkkeisiin eikä immuniteettijärjestelmään. Ihmisellä on hyvä immuniteetti, jos syö kunnollista ruokaa, mikä kyllä huolehtii, ettei pöpöt pääse mellastamaan. Ei niitä tarvitse pelätä.

Ei se ole pelkäämistä, jos huolehtii normaali hygieniasta. Siisteys kuuluu elämään. Ja se on myös kohteliasta toisia kohtaan.

Sitähän minä sanoin. Itse tapaan ajatella, että jos altistun pöpöille, sehän vain vahvistaa immuniteettia, koska elimistö valmistaa niille vasta-aineita. Olen nyt ollut 1,5 vuotta terve ilman minkäänlaista flunssaa tai muutakaan sairautta, pari kertaa yritti tulla, mutta se tyssäsi lyhyeen.Harvoin se pöpöille altistuminen johtaa sairastumiseen, jos immuniteeetti on hyvässä kunnossa, ne tuhotaan ennen sitä ja vasta-aineet valmistetaan. Tämä maailma on täynnä pöpöjä, niiltä on mahdotonta välttyä. Lääkärissä tai hammaslääkärissä en ole käynyt 15 vuoteen, enkä syönyt reseptilääkkeitä, vuosia on myös mennyt ilman kipulääkkeitä. On kyllä todella surullista nähdä, miten moni ihminen kulkee maski naamalla kaupassa.
Viimeksi muokannut Tapani päivämäärä 31. Maalis 2021 20:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Tapani

ViestiKirjoittaja Leea » 01. Huhti 2021 18:12

Tapani kirjoitti:

Itse tapaan ajatella, että jos altistun pöpöille, sehän vain vahvistaa immuniteettia, koska elimistö valmistaa niille vasta-aineita. Olen nyt ollut 1,5 vuotta terve ilman minkäänlaista flunssaa tai muutakaan sairautta, pari kertaa yritti tulla, mutta se tyssäsi lyhyeen.Harvoin se pöpöille altistuminen johtaa sairastumiseen, jos immuniteeetti on hyvässä kunnossa, ne tuhotaan ennen sitä ja vasta-aineet valmistetaan. Tämä maailma on täynnä pöpöjä, niiltä on mahdotonta välttyä. Lääkärissä tai hammaslääkärissä en ole käynyt 15 vuoteen, enkä syönyt reseptilääkkeitä, vuosia on myös mennyt ilman kipulääkkeitä. On kyllä todella surullista nähdä, miten moni ihminen kulkee maski naamalla kaupassa.

Pöpöille tahallinen itsensä altistaminen ei ole myöskään kovin järkevää touhua, varsinkin jos omaa tiedon siitä että joissakin asioissa voi hieman pienentää riskiä sairastua. Esimerkkejä: jos syöt multaisia juureksia voit altistua helpommin yersinia-bakteerille. Huono käsihygienia voi levittää esim. norovirusta. Tietyistä paikoista isompi riski saada myyräkuume, altistumista voi minimoida ottamalla siivouksessa huomioon eri juttuja. Sitten vaikkapa turvavyön käytöstä, ei liity kyllä pöpöihin. Vaikka ajattelisi ettei joutuisi koskaan auto-onnettomuuteen oman upean ajotaidon ansiosta, niin on ihan järkevää käyttää turvavyötä.

”Viisas näkee vaaran ja piiloutuu, yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään” Sananl. 27:12
Leea

ViestiKirjoittaja Uskon » 01. Huhti 2021 22:13

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Linnea » 02. Huhti 2021 15:26

Leea kirjoitti:
Tapani kirjoitti:

Itse tapaan ajatella, että jos altistun pöpöille, sehän vain vahvistaa immuniteettia, koska elimistö valmistaa niille vasta-aineita. Olen nyt ollut 1,5 vuotta terve ilman minkäänlaista flunssaa tai muutakaan sairautta, pari kertaa yritti tulla, mutta se tyssäsi lyhyeen.Harvoin se pöpöille altistuminen johtaa sairastumiseen, jos immuniteeetti on hyvässä kunnossa, ne tuhotaan ennen sitä ja vasta-aineet valmistetaan. Tämä maailma on täynnä pöpöjä, niiltä on mahdotonta välttyä. Lääkärissä tai hammaslääkärissä en ole käynyt 15 vuoteen, enkä syönyt reseptilääkkeitä, vuosia on myös mennyt ilman kipulääkkeitä. On kyllä todella surullista nähdä, miten moni ihminen kulkee maski naamalla kaupassa.

Pöpöille tahallinen itsensä altistaminen ei ole myöskään kovin järkevää touhua, varsinkin jos omaa tiedon siitä että joissakin asioissa voi hieman pienentää riskiä sairastua. Esimerkkejä: jos syöt multaisia juureksia voit altistua helpommin yersinia-bakteerille. Huono käsihygienia voi levittää esim. norovirusta. Tietyistä paikoista isompi riski saada myyräkuume, altistumista voi minimoida ottamalla siivouksessa huomioon eri juttuja. Sitten vaikkapa turvavyön käytöstä, ei liity kyllä pöpöihin. Vaikka ajattelisi ettei joutuisi koskaan auto-onnettomuuteen oman upean ajotaidon ansiosta, niin on ihan järkevää käyttää turvavyötä.

”Viisas näkee vaaran ja piiloutuu, yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään” Sananl. 27:12

Kaikki bakteerit eivät ole vaarallisia, esimerkiksi maitohappobakteerit ovat hyväksi suolistolle. Mitä tulee tuohon Sananlaskujen kohtaan, niin joillakin ihmisillä on nyt vähän erilaisia käsityksiä, mikä tässä koronaepisodissa on mahdollisesti se todellinen vaara. Mutta turvallisella mielellä saamme olla joka tapauksessa, kun Herrassa Jeesuksessa pysymme.
Linnea

ViestiKirjoittaja Uskon » 03. Huhti 2021 05:03

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu