Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Leea » 21. Maalis 2021 19:14

nmn kirjoitti:Minulle se ongelma on ulkokultaisuus. Se miten valtaosa ihmisistä käyttää maskia on pelkkää ulkokultaisuutta ja tutkimustenkin mukaan vääränlainen käyttö jopa levittää koronaa. Suomessakin hurja koronatartuntojen kasvu korreloi maskisuositusten kanssa. Leea, käytätkö itse maskia täydellisesti suositusten mukaisesti (et koske muuhun kuin kuminauhoihin, joka kerta uusi pakasta vedetty maski eikä mitään taskunpohjamaskia jne)? Jos teet niinkuin suurin osa ihmisistä ja vedät näön vuoksi naamalle sen taskunpohjamaskin, niin mitä ajattelet siitä että mahdollisesti levität vaarallista tautia näyttääksesi ulos päin hyveelliseltä?

Huoh vai että oikein ulkokultaisuutta. Itse nyt vaan käytän kun en jaksa alkaa taistelemaan tällaisia asioita vastaan. Otan kyllä ihan puhtaan maskin, en taskusta vanhaa. Jonkun kerran tehnyt niin että lyhyellä matkalla olen laittanut saman puhtaaseen pussiin ja käyttänyt samaa kerran vielä kohta uudestaan. Ja olen koskenut muuhunkin kuin kuminauhaan. Mutta käsihygienia on kyllä hyvällä tasolla. Siinä tarkka selostus jos niin kovasti kiinnosti. Elämässäni on muutenkin vaikeampia asioita ja suruja tällä hetkellä kun taistella maskin käyttämistä vastaan…Toki koronan varjolla ajetaan joitakin asioita mistä en ole samaa mieltä. Enkä myöskään kaikkia rajoituksia kannata esim. ulkonaliikkumiskieltoa.
Jos itse haluat olla käyttämättä maskia niin sano myös syyt rehellisesti jos joku kysyy, äläkä vetoa terveydellisiin syihin jos sinulla ei ole esim. astmaa. Lyhyt maskin käyttäminen esim. kaupassa tai julkisessa liikenteessä tuskin kenenkään terveen terveyttä vaarantaa.

Mariini kirjoitti:Jos toista ahdistaa maskin käyttö ja toista ahdistaa maskin käyttämättömyys, niin kummanko ahdistus pitäisi huomioida?

Joskus meidän uskovien olisi hyvä olla viisaita ulkopuolella olevia kohtaan.
Leea

ViestiKirjoittaja nmn » 21. Maalis 2021 19:43

Leea kirjoitti:
Huoh vai että oikein ulkokultaisuutta.

Niin. Tarkkaileppa huviksesi miten suurin osa ihmisistä käyttää maskeja. Menevätkö kaupasta tai bussista ulos tulemisen jälkeen siinä vieressä olevaan roskikseen vai takaisin taskun pohjalle. Mitä luulet että onko tällaisen maskipakon suosiminen järkevää, jos asiantuntijoiden mukaan se miten suurin osa ihmisistä käyttää maskeja lähinnä levittää koronaa entisestään?

Itse nyt vaan käytän kun en jaksa alkaa taistelemaan tällaisia asioita vastaan.

Ei siinä mitään jos ei jaksa, mutta ei kannata ehkä tuomita niitä jotka sitten sen taistelun tekevät sinunkin puolestasi?

Otan kyllä ihan puhtaan maskin, en taskusta vanhaa. Jonkun kerran tehnyt niin että lyhyellä matkalla olen laittanut saman puhtaaseen pussiin ja käyttänyt samaa kerran vielä kohta uudestaan.

Eikö ensimmäinen lauseesi kumoutunut heti seuraavassa lauseessa?

Ja olen koskenut muuhunkin kuin kuminauhaan.

Näinhän ei ohjeiden mukaan saisi tehdä.

Mutta käsihygienia on kyllä hyvällä tasolla.

Pisteet siitä. Käsihygieniasta kannattaa ehdottomasti huolehtia.

Siinä tarkka selostus jos niin kovasti kiinnosti. Elämässäni on muutenkin vaikeampia asioita ja suruja tällä hetkellä kun taistella maskin käyttämistä vastaan…

Näitä asioita sympateeraan kyllä, mutta jos itse et heikon tilanteesi vuoksi jaksa taistella, niin onko se syy puhua niitä vastaan jotka vielä jaksavat?

Toki koronan varjolla ajetaan joitakin asioita mistä en ole samaa mieltä. Enkä myöskään kaikkia rajoituksia kannata esim. ulkonaliikkumiskieltoa.

Samaa mieltä. Enkä kannata koko tätä maailman laajuista ihmiskoetta jossa täysin ennenäkemättömillä keinoilla yritetään hillitä suht tavallista virusta.

Jos itse haluat olla käyttämättä maskia niin sano myös syyt rehellisesti jos joku kysyy, äläkä vetoa terveydellisiin syihin jos sinulla ei ole esim. astmaa. Lyhyt maskin käyttäminen esim. kaupassa tai julkisessa liikenteessä tuskin kenenkään terveen terveyttä vaarantaa.

Astma ei suinkaan ole ainoa mahdollinen terveydellinen syy. Lähes mikä tahansa terveyteen liittyvä huoli on "terveydellinen syy". Se, että huolimattomasti käytetyt maskit levittävät asiantuntijoiden mukaan koronaa on myös mitä mainioin terveydellinen syy.
nmn

ViestiKirjoittaja Leea » 21. Maalis 2021 20:01

nmn kirjoitti:Niin. Tarkkaileppa huviksesi miten suurin osa ihmisistä käyttää maskeja. Menevätkö kaupasta tai bussista ulos tulemisen jälkeen siinä vieressä olevaan roskikseen vai takaisin taskun pohjalle. Mitä luulet että onko tällaisen maskipakon suosiminen järkevää, jos asiantuntijoiden mukaan se miten suurin osa ihmisistä käyttää maskeja lähinnä levittää koronaa entisestään?

Tedän ettei monet noudata ohjeita niin kuin pitäisi, muissakaan asioissa. Jotkut eivät edes pese käsiä vessassa käynnin jälkeen, joka on minusta täysin käsittämätöntä. Mutta nyt kerroin omalta kannaltani näitä asioita.

nmn kirjoitti:Eikö ensimmäinen lauseesi kumoutunut heti seuraavassa lauseessa?

Juu en ole pystynyt elämään täydellisesti monessa muussakaan asiassa. Aika hyvin olen kuitenkin pyrkinyt noudattamaan ohjeita. Olen joskus liiankin tunnollinen joissakin asioissa ja se aiheuttanut ajoittain ongelmiakin itselle...

nmn kirjoitti:Näitä asioita sympateeraan kyllä, mutta jos itse et heikon tilanteesi vuoksi jaksa taistella, niin onko se syy puhua niitä vastaan jotka vielä jaksavat?

Tai sanoisinko näin että en koe tätä asiaa edes sellaiseksi, jota vastaan pitäisi taistella. Minusta on tärkeämpiäkin asioita kuin tämä maski juttu.
Leea

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 21:19

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 21:22

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 21:25

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 22:29

-
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 22. Maalis 2021 14:50

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 08:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Mariini » 22. Maalis 2021 17:56

Uskon kirjoitti:
------------------------------------------------------------------------------------------
FB-viesti:

Profetiat kay toteen. Tama kaikki on ennustettu Raamatun Ilmestyskirjassa 2000 vuotta sitten.
Tama on Armageddon, viimeinen taistelu sieluista, ihmisyydesta.

Saatana & demonit tietaa, etta niiden aika on lyhyt, joten haluavat vieda mukanaan helvettiin mahdollisimman monta. Ihmisten pelko on ravintoa niille. Pelon kautta ne kontrolloi ihmisia. Niiden agenda on tekoalyyn perustuva kontrolliyhteiskunta, petosysteemi, Uusi Maailmanjarjestys, Great Reset, YK agenda 21/2030.

Korotatesti ja rokote ovat neuroaseita, Raamatun kuvaama pedonmerkki. Ne sisaltaa nanoteknologiaa, joka yhdistaa aivot keinoalyyn, pilveen, 5G:hen. Nain ne ottaneesta ihmisesta tulee taysin pimeyden voimien kontrollissa oleva cyborgi, hybridi. Ne muuntaa DNA:ta muokaten ottajastaan Pedon kuvan. (Huom. aivojen yhdistäminen keinoälyyn vasta suunnitteluasteella; kyseessä siis pyrkimys transhumanismiin)

Historia toistaa itseään. Ne lupaa, etta ihmisesta tulee Jumalan kaltainen, superihminen. Sama vanha tarina, mita Saatana lupasi Adamille & Evalle Paratiisissa. Samasta syysta Nooa perheineen oli ainoa, joka saastyi tulvalta, koska he eivat suostuneet geneettiseen muunteluun.
Ihmiskunta on ylosnousemassa ja nuo demonit haluaa estää sen prosessin korruptoimalla DNA:n testilla & rokotteella. Ylosnousemuksessa kun DNA muuntuu 12 saikeiseksi.

PCR testi sen lisaksi etta sisaltaa nanopartikkeleita, tuhoaa myos kapylisakkeen, joka on sielun asuinsija. Myos se lampotilan mittaus laserase tuhoaa sita.

Maskit on orjuuden symboli.

Kannattaa valttaa rokotetta ja testia viimeiseen saakka.

Eli yhteenvetona on kyse viimeisesta sodasta, jossa pimeat voimat pyrkii orjuuttamaan meidat, estämaan meidan ylosnousemuksen ja korruptoimaan Jumalan kuvan meissa, yhteyden Henkeen.

No eihän se mikään ihme ole, että aivan kaikkia, jotka eivät suostu maskia pitämään tai halua ottaa rokotetta tai muutoin yrittävät terveen järjen kanssa suhtaua näihin juttuihin pidetään anti-vaccereina ja hörhöinä, kun levitellään tällaista hölynpölyä.

1. PCR testi eli korona testi on laboratoriossa tehtävä tavallinen testi, joka otetaan pumpulipuikolla. Ihminen ei muutu cyborgiksi pumpulipuikosta eikä siitä, että laboratoriossa tutkitaan hänen räkä-lima näytteestään jotakin tautia.

2. Myöskään tämän hetkiset rokotteet eivät ole pedon merkki enkä todellakaan usko, että rokotteen ottanut uskova muuttuu automaattisesti pimeyden voimien orjaksi.

3. Kukaan meistä ei voi tietää, millainen meidän ylösnousemus ruumiimme on, ja onko mitään DNA säikeitä ja varsinkaan 12 säiettä. Onko meillä edes lihallista ruumista? Tuskin.
Lisäksi ihmistä ei korruptoida pois Jeesuksesta rokotteella vaan eksyttämällä pois uskosta ja Jeesuksesta väärien oppien kautta. Tässä nimenomaan haiskahtaa jotakin sellaista taustalla.

4. Käpylissäkkeessä sielun asuinsija? Mistähän tämmöiset jutut ovat oikein peräisin? Ei ainakaan Sanasta.
3. Moos. 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
14 Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri; jokainen, joka sitä syö, hävitettäköön.

Ihan silkkaa sitä ihteänsä koko teksti. Jotain rajaa näille jutuille.
Mariini

ViestiKirjoittaja Uskon » 22. Maalis 2021 19:44

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu