PetriFB kirjoitti:Mindfulness on itämainen hindulaisuuden ja buddhalaisuuden meditaatiota, jossa ihminen on kontaktissa henkioppaaseen (demoni- ja riivaajahenget), jota nyt lääketiedekin tukee.
Lukekaa tämä alla oleva Helsinki mindfulness ilmoitus, siihen on myös linkki:
Mindfulness, hyväksyvä tietoinen läsnäolo on tieteellisesti tutkittu ja toimivaksi havaittu harjoitusmenetelmä.
Mindfulnessin harjoittaminen vaikuttaa mm.
keskittymiskyky paranee
havainnointikyky, ajattelu ja tunne-äly laajenevat
päätösten tekeminen helpottuu
resilienssi, paineensietokyky ja kyky palautua kehittyvät
Monet maailman suurimmista yrityksistä, kuten Google, Apple ja Intel tarjoavat säännöllisesti mindfulness-kursseja ja –koulutuksia työntekijöilleen.
Erään haastattelututkimuksen mukaan jopa 80% tunnetuista, menestyvistä poliitikoista, yritysjohtajista, urheilijoista, taiteilijoista meditoi säännöllisesti.
Suomessa Helsinki Mindfulnessissa olemme ohjanneet mindfulnessia lukuisille asiakkaille mm. THL:lle, KELAn ohjelmoijille, Business Finlandille, Fennovoimalle, Nordean yksiköille, Academylle, Fortumille ja Nesteelle suomeksi sekä englanniksi. Palaute on ollut erinomaista.
https://www.helsinkimindfulness.fi/mind ... aatioille/
Anteeksi että änkeän tälle "palstalle", mutta kun en nähnyt muutakaan paikkaa missä puhutaan tästä aiheesta, joten siis,
sain sähköpostiini ammattiliitosta/työttömyyskassasta kuulumisia liitosta ja siinä samassa oli myös mindfulnes-kurssia tarjolla, eli näitä mindfulnes-kursseja järjestetään näköjään joka paikassa, tässä kyseinen mainos:
"Nyt on hyvä hetki keskittyä
Hyödynnä nyt ilmainen Mindfulness-verkkokurssi! Etusi arvo on 19,90 €!
YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on käytettävissäsi ilmainen kymmenen päivän Mindfulness-verkkokurssi. Kurssin voit suorittaa rauhassa omassa tahdissa siellä missä sinulle parhaiten sopii. Viime vuosina yhä suositummaksi noussut mindfunelss auttaa rentoutumaan, keskittymään paremmin ja tehokkaammin. Voit saada sen avulla apua univaikeuksiin ja jopa kipuihin. Koronaviruksen mukanaan tuomat ahdistuksetkin on helpompi hallita, kun tiedät miten voit auttaa itse itseäsi ajattelemaan paremmin.
Kurssi sisältää joka päivälle uusia 15-20 minuutin harjoituksia
Saat vinkkejä siitä kuinka harjoitella ja saada parhaan hyödyn kurssista
Saat päivittäin kurssin ajan motivoivia viestejä
LinRekisteröidy ku
Tästä linkistä pääset luomaan tunnukset kurssille:
Linkki 10 päivän mindfulness verkkokurssille ilmoittautumiseen.
Huom! Jos sinulla on käytössäsi Campwire-verkkokurssialusta ja siellä tili, niin kirjaudu tunnuksillasi (linkki vihreän napin alapuolella "Onko sinulla jo Campwire-tili? Kirjaudu sisään")"
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".