Tasan miehellä voi saa olla pitkä tukka eikä se tee hänestä mitään sairasta halveksittavaa transua tai homoa kuten täällä puhutaan!!!!!
Minun mieheni on tollaisia tylsimyksiä komeampi ja miehekkäämpi ja viehättää minua enemmän kuin lyhyttukkaiset miehet..
Plus hän on painonnostaja joten, etköhän sinäkin terveillä silmillä näkisi hänen vahvasta kehostaan että hän on mies, oli sitten edestä tai takaa herra Tanu..... xDDD
Plus, todella törkeää naurettavaa käytöstä täällä, mihin en eläessäni oo törmännyt!! Uskovaiset arvostelee toisiaan hiusten perusteella. Ei hyvää päivää. Simsonillakin oli raamatussa pitkä tukka.. jnejne. Missäs päin raamattua sitten kerrotaan että miehet olivat pitkätukkaisia tai lyhyttukkaisia??!!! Mitä väliä sillä on miltä joku näyttää!!!
Hiukset ei määritä näyttääkö nainen naiselta tai mies mieheltä.
nonii, täytyy mennä sanomaan syöpäsairaille naisystäville että helvettiin vaan ku sulla on lyhyt tukka. Vai ´pitäiskö kysyä mieheltäni lupaa puhua. xD
Minä ARVOSTAN USKOVAISIA miehiä ja naisia joilla on lyhyt tai pitkä tukka, aivan sama, jos uskoo Jeesukseen pelastajana, Jeesus rakastaa meitä sen tyylisinä kuin olemme ja mistä tulisimmekin!!<3 Jeesus ei käännytä luotaan ketään pois. Pääasia ettei harrasta samansukupuolen juttuja kenenkään kanssa. Me ainakin olemme Herran pyhittämä heteropari jota ei kenenkään lakihenkisen ääliön tarvi tulla arvostelemaan..
Sairasta ulkonäkö porukkaa.. ja kehtaa arvostella seurakuntia, missä ihmisille puhutaan rakkaudella ja hyväksytään se miltä toiset näyttää. Tärkeintä on ulkonäöllisesti olla siveä ja kunnioittaa muita jäseniä ja pitää itsestään huolta sekä henkisesti että fyysisesti.<3
Jep ei tää oo sen parempi keskustelupaikka ku mikää muukaan.. Samanlainen kerho missä ihmiset jokka nostaa ittensä ihmisten yläpuolelle ja ei tarvi ku hetki tutkia sisältöö niin kokee ettei sua ainakaa hyväksytä tähän porukkaan. Harvoin suutun kellekkään mutta Tanun kommentti saa kyllä pienemmästäki kiehumaan. Mutta sitä täällä tuskin kukaan tajuaa koska näimmä ootte kaikki samalla linjalla joten en oota ymmärrystä täältä.
Onneksi en sitä tarvitsekaan, pääasia että Herra on elämässämme ja auttaa aina kaikessa ja Hänelle kaikki on mahdollista ja Hän rakastaa ihmisiä tasan sen näköisinä kuin kukakin on!!