vaisuliini kirjoitti:*
Mutta pakko nyt tunnustaa, että olen surullinen. Jo muutaman päivän. Koska osa uskovista jättää äänestämättä. Se minua surettaa ja askarruttaa. Pelkään, että antikrsitus ehdokas saa enemmän ääntä tai homo ehdokas. Niin olen surullinen ajatellen kansaa ja lasten tulevaisuutta.
Suomessa on omakohtaista uskoa Jeesukseen tunnustavia ihmisiä eri arvioiden perusteella 50.000-200.000 eikä heilläkään kaikilla äänioikeutta. Heidän äänensä ei ratkaise presidentinvaaleja. Kun maamme kohtalo oli vaakalaudalla 1939-1944 niin ei silloin äänestetty vaan rukoiltiin. Kirkot ja muut tapahtumat täyttyivät rukoilijoista. Jopa uskosta osattomista. Raamattu sanoo, että "älä unohda sitä hyvää, mitä Herra on sinulle tehnyt", mutta me olemme unohtaneet ja vaihdamme nyt rukouksen äänestyslippuun. Se ei tule toimimaan eikä se tule auttamaan tätä maata, sillä me uskovaiset olemme hylänneet elävän veden lähteen, Herran, ja pitäneet Häntä halpana olemaan päämiehemme, kuninkaamme.
Tiedoksi vielä: Hurstin ruoka-apu jatkaa toimintaansa kuten ennenkin ja laajentaakin. Tämä aamun hyvänä uutisena.