Kirjoittaja vaisuliini » 19. Syys 2017 11:53
*
Haluaisin kysyä. Koetko että hyödynnät paljon fb:ta? Mitä koet sitä facebookkaessasi? Yksi asia mitä en vielä ymmärrä. Se on suuri kaverimäärä.
Ja lisäksi FB on tuttavuuden paikka niin en sen takia tullut facebookkaamaan vaan että minä tuon sinne kirjoituksen jonka ymmärrys on Jumalan kautta avattu. Mutta huomasin että moni on tullut facebookkaamaan tuttavuuden vuoksi. FB on paras paikka tuttavuuden vuoksi ja sitä he hyödyntävät paljon. Olen FB:ssa Raamatun mukaisen seurakuntayhteyden vuoksi vaikka Raamattu tarkoittaa liveseurakuntayhteyttä ja se ei aina onnistu minulta.
No yksi lähettelee minulle yksityisviestillä kaikki illat ja kaikki aamut, ihan joka aamu ja joka ilta tekstikuvaa ja siinä on jotain positiivista mietelausetta. Huomasin että se tekee hänet onnelliseksi niin annan hänen lähetellä minulle jatkuvasti tekstikuvia. Siitä on ollut jo melkein noin 4 vuotta. Kyllä se on ihmeellisintä koska se tekee hänet onnelliseksi. Kännykällä minä vilkaisen pikaisesti tekstikuvia ja suistutan sen sormellani samalla matkalla roskiin.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.