Aamu-Usva kirjoitti:Kyllä se niin on, että harvaa 2-kymppistä kiinnostaa lähemmäs 4-kymppiset miehet ja myös niin, että harvaa 4-kymppistä kiinnostaa 2-kymppiset. Olen itse pian 4 kymmentä enkä kyllä missään tapauksessa voisi ajatella 20-vuotiasta lasta miehenäMinulla ja miehelläni on kuitenkin sellainen 8 vuoden ikäero. Menimme naimisiin, kun minä oli 25 ja hän 33. Sekin kyllä tuntui silloin melko isolta ikäerolta, mutta minulla menee raja suunnilleen siinä, että noin kymmenen vuotta vanhempi mies vielä jotenkin käy, mutta ei missään tapauksessa enää mikään isäni ikäinen. Se olisi jotenkin outoa ja luonnotonta. Onhan näitäkin toki. Nuoremmista en koskaan oikein ole ollut kiinnostunut.
Mutta siis jos Joonas olet vasta 3-kymppinen, niin olet nuori ja sinulla on mahdollisuuksia 2-kymppisten kanssa![]()
T: Vanhempi nainen
Joonas kirjoitti:Voisitteko rukoilla puolestani, että pääsisin eroon katkeruudesta ja vihasta. Olen oikeasti niin nä katkeruutta ja vihaa Jumalaa kohtaan, että en tiedä millä pääsisin siitä eroon. En varmaan kelpaa enää edes pelastukseen. Ja kaikki vain siksi että Jumala ei tahdo antaa. Mutta hän on rakkaus mutta minä vain olen täynnä katkeruutta ja pimeyttä enkä voi nähdä hänen valoansa. Kumpa Herra antaisi minulle udkon ja toivon. Sydämmessäni ei ole rauhaa vaan katkeruus ja viha. Herra auta ja pelasta. Minä olen väärässä ja si oikeassa. Armahda ja auta. Totta se on en minä tarvitse mitään turhaa vaimoa tai avioliittoa vaan vain Heran. Elämä on turhaa ja Herra on pysyvä.
Joonas kirjoitti:Kiitos rukouksesta. Mutta eikö se vaimokin ole hyvä rukousaihe? Vai pitäsikö vain unohtaa kokoasia ja yrittää erottautua maailmasta kuten pyhimykset? Ainakaan tavallista elämää maailman keskellä en kykene elämään ilman vaimoa. Välillä menee hyvin ja kiitän Herraa, mutta heti kun menen ulos niin näen naisia ja himot taas heräävät ja taas menen samaan katkeruuden ojaan. Jos naisia ei olisi maailmassa niin elämä olisi paljon helpompaa. Ainut ratkaisu on siis etsiä joku luola, jossa elää.
Joonas kirjoitti:En tiä kai sitten olen lihallinen kristitty, mutta en pääse lopullisesti himoistani eroon.tunnustan syntini. Aina lankean. Voitteko muistaa rukouksessa, että Herra vapauttaisi synnistä ja katkeruudesta ja epäuskosta. Ja vaimoakin pyydän sellaista, joka voisi auttaa Jumalan valtakunnan työssä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa