*
Murpatti kamun kanssa mietin mistä kaupasta löytyy se etsimämme turvasumutin. Mistä kaupasta löysit sen?
vaisuliini kirjoitti:*
Murpatti kamun kanssa mietin mistä kaupasta löytyy se etsimämme turvasumutin. Mistä kaupasta löysit sen?
Kiitos Murpatti mutta mietin kannattaako tilata tämä turvasumutin omaksi turvakseni mutta eikö Herra ole meidän Jumala varjeluksenamme että Hän varjelee meitä kaikilta pahoilta?
Mutta esivallan vuoksi tulee totella niin tällä tavalla ei nosta Herran säätämystä vastaan siksi käytän turvavyötä.
Tokihan ajaisin ilman vyötä luottaen Herraan sillä haluan käyttää ensisijaisesti Herraa turvaksi enkä haluaisi luottaa johonkin turvautuen siihen ikäänkuin se olisi jumala minulle.
Jumala on asettanut esivallan säätämyksen epäuskoisille ihmisille jotka eivät kuolisi turhaan vaille Jumalan pelastusta. Esivallan säätämys on tavallan niiden ihmisten turvaksi niin sen kautta heillä olisi mahdollista oppia tuntemaan totuuden niin pelastuisivat.
Minä haluaisin ojentautua kohti Kristusta siinä mielessäni että Jumalan käsi ei ole lyhyt auttamaan. Kaksi kertaa Jumala pelasti minua siltä kuolemalta kun nukuin tietämättä iso vicks-kurkkupastilli kurkussani. Se oli suoranainen ja konkreettinen pelastus itseltään ilmielävältä Jumalalta. Ja Jumala lähetti enkelin pelastamaan minua tulipalolta niin kasvoni ja ylävartalo säästyi siltä.
Luulen että jos ostan turvasumuttimen niin usko alkaisi heikentää ja pitäisin sen varmana turvana ja Herrasta tulisi kakkonen tässä asiassa. En halua sitä itselleni eikä Jumala varmaan halua sitä minulle. Sorry!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa