Kysymyksiä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala ei ole vastannut rukoukseen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 12:15

*
Murpatti kamun kanssa mietin mistä kaupasta löytyy se etsimämme turvasumutin. Mistä kaupasta löysit sen?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Elo 2017 12:22

vaisuliini kirjoitti:*
Murpatti kamun kanssa mietin mistä kaupasta löytyy se etsimämme turvasumutin. Mistä kaupasta löysit sen?

Täältä:

https://finsec.fi/lupavapaa-turvasumutin
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 13:06

*
Kiitos Murpatti mutta mietin kannattaako tilata tämä turvasumutin omaksi turvakseni mutta eikö Herra ole meidän Jumala varjeluksenamme että Hän varjelee meitä kaikilta pahoilta? :think:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Elo 2017 13:45

Kiitos Murpatti mutta mietin kannattaako tilata tämä turvasumutin omaksi turvakseni mutta eikö Herra ole meidän Jumala varjeluksenamme että Hän varjelee meitä kaikilta pahoilta? :think:

On Herra meidän turvanamme.

Nyt on myös turvasuihke lisäksi turvanamme, luultavasti Herran turva riittää ja silloin ei turvasuihkeelle tule edes käyttöäkään. Onhan sinulla autossakin turvavyöt ja airbägit ,vaikka Herra on meidän turvanamme ?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

Re: Kysymyksiä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 14:02

*
Jaa... :) Mutta esivallan vuoksi tulee totella niin tällä tavalla ei nosta Herran säätämystä vastaan siksi käytän turvavyötä. En näe siinä että kyse olisi turvasta vaan liikenteen noudattamisesta. No sain kirjeen poliisilta tämän kuun alussa ja se oli varoitukseksi ja huomautukseksi siitä ylinopeusajosta kun se oli 80km/h niin silloin ajoin 85km/h. :shh:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 14:07

*
Ennen vanhaan aikaan oli paljon "lepsumpi" niin sai ajaa 10km/h ajonopeus päälle nyt se on poissa ja pitää ajaa tarkalleen ja täsmälleen mitä liikenteen merkki määrää. Se tuntuu tiukkapipolta noudattaa liikennettä täsmälleen ja tarkalleen. Naurettavaa! :thumbdown:

Kaksi kertaa jouduin kiistamaan poliisin kanssaan. Katsoin olevani syytön ja selvitin asiaa poliisin kanssa kunnes poliisi myönsi ja sanoi ettei voi sille mitään mitä "laki" määrää. Sen poliis myönsi minulle. :wtf: :shock: Mutta kuitenkin se oli arvokasta käydä läpi keskustelua poliisin kanssaan ja poliisi vaikutti mukavalta tyypiltä ja oli kiva vääntää asiaa hänen kanssaan. :)
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Elo 2017 15:15

Mutta esivallan vuoksi tulee totella niin tällä tavalla ei nosta Herran säätämystä vastaan siksi käytän turvavyötä.

Monessa autossa on turvatyynyt tuomassa lisäturvallisuutta, nämä ovat vapaaehtoisia turvavälineitä eikä niitä laissa sanota että on pakko käyttää.

Jos turvavyöt eivät olisi lain vaatimia niin ajaisitko ilman niitä siinä tapauksessa ilman vöitä luottaen Herraan , vai pitäisitkö turvavöitä varmuudeksi ?
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 17:29

*
Tokihan ajaisin ilman vyötä luottaen Herraan sillä haluan käyttää ensisijaisesti Herraa turvaksi enkä haluaisi luottaa johonkin turvautuen siihen ikäänkuin se olisi jumala minulle.

Jumala on asettanut esivallan säätämyksen epäuskoisille ihmisille jotka eivät kuolisi turhaan vaille Jumalan pelastusta. Esivallan säätämys on tavallan niiden ihmisten turvaksi niin sen kautta heillä olisi mahdollista oppia tuntemaan totuuden niin pelastuisivat.

Minä haluaisin ojentautua kohti Kristusta siinä mielessäni että Jumalan käsi ei ole lyhyt auttamaan. Kaksi kertaa Jumala pelasti minua siltä kuolemalta kun nukuin tietämättä iso vicks-kurkkupastilli kurkussani. Se oli suoranainen ja konkreettinen pelastus itseltään ilmielävältä Jumalalta. Ja Jumala lähetti enkelin pelastamaan minua tulipalolta niin kasvoni ja ylävartalo säästyi siltä.

Luulen että jos ostan turvasumuttimen niin usko alkaisi heikentää ja pitäisin sen varmana turvana ja Herrasta tulisi kakkonen tässä asiassa. En halua sitä itselleni eikä Jumala varmaan halua sitä minulle. Sorry! :)
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Elo 2017 17:35

Tokihan ajaisin ilman vyötä luottaen Herraan sillä haluan käyttää ensisijaisesti Herraa turvaksi enkä haluaisi luottaa johonkin turvautuen siihen ikäänkuin se olisi jumala minulle.

Jumala on asettanut esivallan säätämyksen epäuskoisille ihmisille jotka eivät kuolisi turhaan vaille Jumalan pelastusta. Esivallan säätämys on tavallan niiden ihmisten turvaksi niin sen kautta heillä olisi mahdollista oppia tuntemaan totuuden niin pelastuisivat.

Minä haluaisin ojentautua kohti Kristusta siinä mielessäni että Jumalan käsi ei ole lyhyt auttamaan. Kaksi kertaa Jumala pelasti minua siltä kuolemalta kun nukuin tietämättä iso vicks-kurkkupastilli kurkussani. Se oli suoranainen ja konkreettinen pelastus itseltään ilmielävältä Jumalalta. Ja Jumala lähetti enkelin pelastamaan minua tulipalolta niin kasvoni ja ylävartalo säästyi siltä.

Luulen että jos ostan turvasumuttimen niin usko alkaisi heikentää ja pitäisin sen varmana turvana ja Herrasta tulisi kakkonen tässä asiassa. En halua sitä itselleni eikä Jumala varmaan halua sitä minulle. Sorry! :)

Ole siunattu valinnassasi, hienoa että pystyt noin luottamaan Herraan että ajaisit jopa ilman turvavyötäkin, itse en ole niin vahva uskossani, joten joudun jatkamaan näin.

Jos vaimoni meinaa raiskattaisiin syyttäisin siitä Herraa, että miksi et suojellut, ja haluan tätä riskiä minimoida mahdollisimman paljon.
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Elo 2017 17:45

*
Ok minuakin on yritetty raiskaamaan ja sen jälkeen opin olemaan varovainen. Kerran Herran Henki joka asuu meissä, hälytti minussa niin tajusin että tämä mies on kiinnostunut minusta. Rukoilin salassa Herralta varjelusta.

Herra varjelkoon vaimoasi nyt ja ainakaan missä vaimosi kulkee, Jeesuksen nimessä! Amen!
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu