Muslimien jihad maahanmuutto

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Muslimien jihad maahanmuutto

ViestiKirjoittaja eetu » 30. Heinä 2017 11:06

jukka1954 kirjoitti:
Aamu-Usva kirjoitti:"Huolet ovat korkoa, jota maksamme ongelmista, ennen kuin ongelmat ovat edes edessämme." -Dean Eng-

Viisaasti lausui tämä Dean Eng. Tässä hänestä vähän tiedonjyväsiä https://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Ing. Itse tunnen paremmin tuon veljeni Pietarin teokset ja hän lausui samaan asiaan viitaten näin: "Heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen". Tässä murheet ovat ongelmia. Ero Eng'in ja Pietarin neuvoissa on se, että jälkimmäinen neuvoi ongelmiin myös lääkkeen, jotta ei huolet rupeaisi painamaan. Jumalan vastaus niihin on Jeesus. Toivottavasti Eng kertoi myös tämän vaikkapa jossain sci-fi- tai tekno-trilleri-kirjassaan. Ellei niin hänen "hyvästä on tullut parhaan vihollinen", ainakin minulle. Tätä yritän itselleni ja muille opettaa, että hyvä voi koitua parhaan tuhoksi, suurimman aarteen löytämisen esteeksi, ja silloin se hyvä on karkotettava kauas elämän tanhuvilta.

Olen muuten tykästynyt tuohon Chambergin kirjaan My utmost for His highest [Minun äärimmäiseni (kaikkeni) Hänen korkeimpaansa]. Suomalainen alkuperäispainos on hyvä, nimeltään Parhaani Hänelle. Uudemmat laitokset on vesitettyä tekstiä, joista puuttuu sen alkuperäisen räjäyttävä voima. Suosittelen lämpimästi alkuperäistä. Aarteen voi löytää jostain divarista tai nettikaupasta.

https://www.cicministry.org/commentary/issue132.htm

Katkelma tuosta nettisivusta suomennettuna:

"Onko mystiikka aitoa hartautta?

Karsastan sitä ajatusta, että hartaushetkiin liittyy mystiikkaa. Chambersin allegorinen tapa lähestyä Raamattua, ja hänen "raamatullisen psykologian" opetuksensa edellyttävät mystiikkaa. Jos Raamatun tarkoittamat merkitykset paljastetaan lukijalle, lukijan on kuultava Jumalalta asioita Raamatun objektiivisen merkityksen ulkopuolella. Jos avain syvällisempään elämään on se, että kuuntelen henkeäni, joka opettaa jollekin mieleni osa-alueelle jotain, minun on opittava menemään mystiikan subjektiiviseen maailmaan. Jos on olemassa sekundäärinen kokemus ("täysvaltainen antautuminen"), minun on parasta selvittää, onko minulla se kokemus vai eikö ole. Tämä johtaa itsetutkiskeluun, mikä tarkoittaa sitä että ei uskota Jumalan antamiin objektiivisiin lupauksiin.

Se, että Parhaani Hänelle -teos on ollut niin suosittu niin monta vuotta, osoittaa, että moderni evankelisuus on pohjimmiltaan mystiikkauskonto. Ihmiset eivät kykene ymmärtämään mikä siinä on vialla. Samaa osoittaa se fakta että monet mystiikkaopettajat ovat seminaaritapahtumien suosituimpia opettajia. Se, että Donald Whitneyn kaltaiset mystiikkaopettajat kutsuvat itseään reformoiduiksi, osoittaa että ongelma on laaja ja syvällä. Ei ole ihme että niin monet nettisivustomme lukijat miettivät mihin uskovien yhteyteen he voisivat mennä."
eetu

ViestiKirjoittaja Jukka » 30. Heinä 2017 14:39

eetu kirjoitti:
jukka1954 kirjoitti:Olen muuten tykästynyt tuohon Chambergin kirjaan My utmost for His highest [Minun äärimmäiseni (kaikkeni) Hänen korkeimpaansa]. Suomalainen alkuperäispainos on hyvä, nimeltään Parhaani Hänelle. Uudemmat laitokset on vesitettyä tekstiä, joista puuttuu sen alkuperäisen räjäyttävä voima. Suosittelen lämpimästi alkuperäistä. Aarteen voi löytää jostain divarista tai nettikaupasta.

https://www.cicministry.org/commentary/issue132.htm

Katkelma tuosta nettisivusta suomennettuna:

"Onko mystiikka aitoa hartautta?

Karsastan sitä ajatusta, että hartaushetkiin liittyy mystiikkaa. Chambersin allegorinen tapa lähestyä Raamattua, ja hänen "raamatullisen psykologian" opetuksensa edellyttävät mystiikkaa. Jos Raamatun tarkoittamat merkitykset paljastetaan lukijalle, lukijan on kuultava Jumalalta asioita Raamatun objektiivisen merkityksen ulkopuolella. Jos avain syvällisempään elämään on se, että kuuntelen henkeäni, joka opettaa jollekin mieleni osa-alueelle jotain, minun on opittava menemään mystiikan subjektiiviseen maailmaan. Jos on olemassa sekundäärinen kokemus ("täysvaltainen antautuminen"), minun on parasta selvittää, onko minulla se kokemus vai eikö ole. Tämä johtaa itsetutkiskeluun, mikä tarkoittaa sitä että ei uskota Jumalan antamiin objektiivisiin lupauksiin.

Se, että Parhaani Hänelle -teos on ollut niin suosittu niin monta vuotta, osoittaa, että moderni evankelisuus on pohjimmiltaan mystiikkauskonto. Ihmiset eivät kykene ymmärtämään mikä siinä on vialla. Samaa osoittaa se fakta että monet mystiikkaopettajat ovat seminaaritapahtumien suosituimpia opettajia. Se, että Donald Whitneyn kaltaiset mystiikkaopettajat kutsuvat itseään reformoiduiksi, osoittaa että ongelma on laaja ja syvällä. Ei ole ihme että niin monet nettisivustomme lukijat miettivät mihin uskovien yhteyteen he voisivat mennä."

Kiitos Eetu tuosta kirjoituksestasi/linkistäsi. Tutustun siihen tarkemmin paremmalla ajalla. Olen toki lukenut terävääkin kritiikkiä niin Chambersin että Neenkin tuotannosta (kummatkin taisivat omakätisesti kirjoittaa vain yhden kirjan), mutta en ole voinut kaikkeen arviointiin yhtyä. Tämän linkin (https://www.cicministry.org/commentary/issue132.htm) otan vakavasti ja tutkin sen syksyn aikana, jos Herra minulle voimia ja aikaa suo. Vielä kerran: kiitos.
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 18. Elo 2017 19:37

Oletteko kuulleet täältä Turusta surullisia uutisia tänään?
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Elo 2017 20:00

Aamu-Usva kirjoitti:Oletteko kuulleet täältä Turusta surullisia uutisia tänään?

Eilen virtasi Barcelonassa jihadistien vuodattama veri ja tänään Turussa Suomalaisten veri virtasi kun Jihadisti ns "Aivan yskin tullut partalapsukainen" avasi Suomalaisen kurkun veitsellä ja teurasti keskellä lauantai päivää Turussa suomalaisia. Useita puukotuksia.

Raiskaus rulettia on jo pelattu ja monia raiskattu nyt alkoi Jihadistien ruletti kurkunleikkauksilla.

Varsin asiallinen kysymys on , että kuka on seuraava uhri? Sinun lähimmäisesi? Minunko? Eipä tällaisia tarvinnut enne miettiä, nyt on aihetta.

Minä sanoin tämän jo kuukausia sitten että Suomella ei ole mitään mekanismia jolla erottaa Jihadistit joten tässä sitä nyt ollaan, veret valuu pitkin Turkua.

YLE:ltä varmaan tulee pään paijaus selitys, että oli rassukka suuttunut kun kotoutus oli huonoa , puuro mautonta ja veronmaksajilta 20 miljuunaa lisää kotiutusrahaa näille kurkunleikkaajille mieluiten otetaan pois vanhusten hoidosta. Kyllä on surkea tilanne.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja paa » 18. Elo 2017 20:07

Turun tapahtumat olivat vain ajan kysymys. Syyllisiä tekoihin ovat varsinaisen puukottajan lisäksi myös ne sekopää suvaitsevaiset, joiden oli pakko saada Suomeen n. 30 000 muslimia. Oksettavaa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Jukka » 18. Elo 2017 20:13

Aamu-Usva kirjoitti:Oletteko kuulleet täältä Turusta surullisia uutisia tänään?

No joo, tiedotusvälineet aivan pursuavat uutisia Turun väkivaltaisesta puukotustapahtumasta. Uuden Suomen sivuilla on raivoisan vihan täyttämiä kommentteja, jotka kohdistuvat pääosin valtakunnan johtohenkilöihin. Tästä voi päätellä, että tekijän tai tekijöiden arvellaan olevan ulkomaalaistaustaisia.

Äsken saamani viestin mukaan kaksi puukotuksen uhria on kuollut ja seitsemää hoidetaan sairaalassa. Yksi hoidettavista on puukottaja, jota poliisi on ampunut jalkaan. Päättelen -vaikka sitä ei viestissä mainittukaan- ettei hänellä ole hengenvaaraa. Toivottavasti muutkin selviävät. Suuri suru on nyt kuolleiden perheillä, omaisilla ja ystävillä. Ehkäpä jotkut tälläkin foorumilla haluavat muistaa heitä.
Jukka

ViestiKirjoittaja paa » 18. Elo 2017 20:16

Tekijää ammuttiin reiteen, että ihan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa se on. Saadaan maksaa senkin elatus ties kuinka monta kymmentä vuotta. Tiedän että on väärin sanoa näin, mutta mua ei liikuta yhtään vaikka poliisi olisi ampunut tekijän. Yksi murhe maailmassa vähemmän. Vaikka tekijä tulisi uskoon, ei paljon lämmittäisi.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja eetu » 18. Elo 2017 20:20

Oletteko löytäneet faktatietoa siitä että Turussa tekijä(t) oli(vat) muslimeita?
eetu

ViestiKirjoittaja paa » 18. Elo 2017 20:24

Mies verinen veitsi kädessä oli huutanut Allahia. Silminnäkijän kertoman mukaan. Poliisi tätä ei toki uskalla myöntää, koska valkopyykkiä pestään jo vauhdilla.
paa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Elo 2017 20:24

Jotta ei "poikien viattomat kepposet" unohdu niin laitetaan tähän joitakin tapauksia kun Jihadiosti on murhannut/raiskannut kylmästi kantasuomalaisen.

Pahoinpitelivät kuoliaaksi hakkaamalla häntä yli TUNNIN.

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... le/6216172

Kainuun käräjäoikeus on tuominnut Kajaanin Otanmäen henkirikoksesta syytetyt kaksi irakilaista turvapaikanhakijaa pitkiin vankeusrangaistuksiin.

Käräjäoikeus katsoi, että vanhempi miehistä, vuonna 1988 syntynyt Ali Qasim Hammood Beni Zaid syyllistyi tappoon, törkeään ryöstöön, maksuvälinepetokseen ja petokseen. Oikeus tuomitsi hänet kymmenen vuoden ja kymmenen kuukauden vankeuteen.

Vuonna 1997 syntynyt Ahmed Hussein Ali Ali sai törkeästä kuolemantuottamuksesta, törkeästä ryöstöstä, maksuvälinepetoksesta ja petoksesta kuuden vuoden vankeustuomion.

https://yle.fi/uutiset/3-8146003

17-vuotias nuori tyttö joutui turvapaikan hakijan raiskaamaksi ja tappamaksi, hän sytytti raiskauksen jälkeen tytön tuleen

yttö kuoli tulipalossa

Helsingistä tullut mies otti entisen seurustelukumppaninsa kyytiin Porissa ja vei hänet Ulvilan kautta Kokemäelle, jossa poltti tämän ulkorakennuksessa. Tyttö kuoli sidottuna tulipalossa.

Törkeä raiskaus tapahtui oikeuden mukaan Ulvilan Kullaalla. Sukupuoliyhteyden tapahtuminen todettiin muun muassa keskusrikospoliisin tutkimusten perusteella.

Tuomittu mies on asunut Suomessa pitkään, mutta hänellä ei ole ollut Suomen kansalaisuutta vaan pelkkä oleskelulupa.

Mies pidetään vangittuna lopulliseen tuomion antamiseen saakka.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002887892.html

Kaksikymppinen irakilaismies tuomittiin keskiviikkona neljäksi vuodeksi vankeuteen Hesperian puistossa marraskuun lopussa tapahtuneesta raiskauksesta. Helsingin käräjäoikeuden mukaan raiskaus oli törkeä.

Sajjad Hassoon Chasib Al-Saedi myönsi syyllistyneensä raiskaukseen, mutta hänen mielestään teko ei ollut törkeä. Mies kiisti kuristaneensa naista, kuten syyttäjä oli väittänyt.

https://www.suomenuutiset.fi/tapanilass ... hakijaksi/

Tapanilassa vammaisen uhrin kimppuun käynyt raiskaaja paljastui turvapaikanhakijaksi

En jaksa enempää linkata , nämä viattomat keppostelijat raiskaavat ja murhaavat Suomalaisia ja poliitikoilla on vielä tänäkin päivänä rajat auki Ruotsiin! mitään rajavalvontaa ei ole.

Tulijoiden sormenjälkiä ei otetan ennen turvapaikka hakemusta, mitään DNA näytteitä ei rajalla myöskään oteta. Turvapaikanhakijat käyttävät kaikenlisäksi väärennettyjä henkilökortteja joten vaikka DNA ja sormenjäljet otettaisiinkin ne näyttäisivät äkkiä ristiin eli onko mies Ali Hassan vaiko Hali Assan, kun molemmilla sama DNA?

Miten suojelet läheisesi tältä?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu