*
No minua Herra taas puhutteli toissapäivänä tai kolme päivää sitten niin haluaisin nostaa tämän asian esille ja samalla kysyn onko asia näin mitä Herra puhutteli minua.
..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ
Ei edes mikään voi pitää meidät erossa Kristuksen rakkaudesta näissä vaikeissa tilanteissaMe yhdessä Kristuksen kanssaan kärsimme, että me yhdessä Hänen kanssaan kirkastuisimme. Tämän nykyisen ajan kärsimykset ei ole verrattavissa siihen kirkkauteen joka on ilmestyvä meihin [Room. 8:17-18].
Itse luomakuntakin vapautetaan turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen niin tiedämme että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa aina tähän hetkeen asti, eikä ainoastaan se vaan myös me joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme odottaen lapseksi ottamista meidän ruumiimme lunastusta [Room. 8:21-23].
Myös Pyhä Henki auttaa meitä heikkoudessamme sillä Hän itse rukoilee meidän puolestamme ja tietää sydämen asiat ja vie ne asiat Jumalan eteen sanattomin huokauksin ja Jeesus on Isän oikealla puolella niin rukoilee meidän puolestamme [Room. 8:27, 34].
Ei edes mikään voi pitää meidät erossa Kristuksen rakkaudesta [Room. 8:35-39]. Kaiken aikaa me yhdessä kärsimme Kristuksen kanssaan mutta kärsimyksien kautta me yhdessä kirkastumme Kristuksen kanssaan. Se tarkoittaa ettemme ole yksin vaellusmatkalla vaan Kristus kanssamme kaiken aikaa - vaellusmatkan ajaksi - alusta loppuun asti, siis Kristuksen tulemukseen asti [Matt. 28:20].
Vaikka me kohtaamme kaikenlaista, jopa vaikeuksia, siis nälkää, vainoa, tuskaa ja vaaraa kaikeissa tilanteissa mutta niissä kaikissa tilanteissa Raamatun mukaan me kuitenkin saamme jalon voiton Kristuksen kauttaan joka on meitä rakastanut [Room. 8:35, 37].
Raamattu sanoo rohkaisuksi ettei mikään muu luotu voi mitään pitää meidät erossa Jumalan rakkaudesta, ei edes tuska, eikä ahdistus, ei vaino eikä nälkä, ei alastomuus eikä vaara, ei kuolema, eikä elämä eivätkä enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivät voimat, ei korkeus, eikä syvyys eikä mikään muu voi pitää meidät erossa Jumalan rakkaudesta [Room. 8:35, 38-39].
Eli me olemme kaiken aikaa sisällä Jumalan rakkaudessa, siis koko meidän vaellusmatkan ajaksi, loppuun asti ja ikiajoiksi. Me olemme kokoajan siinä Jumalan rakkaudessa vaikka me kohtaamme kaikenlaista vaikeuksia. Ja kirkkaus on ilmestyvä meihin kärsimyksien kautta, sanoo Raamattu [jae 18]. Me pyhitysmatkalla vaikeuksien kautta yhdessä kirkastumme Kristuksen kanssaan.
"Erämaan armoilla" saamme olla heikkoja - löytääksemme Hänet niin opimme kirkastumaan Hänen kanssaan ja saamme levätä Hänen rakkaudessaan näissä kaikeissa tilanteissa. On rohkaisevaa se Room. 8. luku jossa yksi jae 32 on vielä paremmaksi rohkaisuksi ja sen mukaan saamme vielä muutakin Kristuksen kanssaan - selviytyäksemme, amen!
Room. 8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssaan! RK
..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ..........ღ
Jos en kulkisi kärsimysten kautta niin ne kaikki muut jäisi yhä löytämättä minkä Herra on luvannut lahjoittaa kaikkea muuta Kristuksen kanssa [Room. 8:32], minä ajattelin itsekseni. Se minua puhutteli ja ajattelin että kärsimykset ahdingon kautta on hyvä asia niin sen kautta löydetään kaikkea muutakin Kristuksen kanssa ja osaa riippua Hänessä leväten ja tällä tavalla näin yhdessä Hänen kanssa kirkastutaan kärsimysten kautta.
Erämaan armoilla omaan voimaan luottamus loppuu niin sen kautta opitaan luottaa Herran apuun ja siten osataan riippua Hänessä niin erämaasta tulee siunattu ja kasteltu puutarha - Kristuksessa kirkastuen yhdessä Hänen kanssaan.
Mielipiteitä?

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.