Täh??
vaisuliini kirjoitti:*
Täh??![]()
![]()
Miksi Trump opiskeli jesuiitaksi eli mustaksi paaviksi? Ja onko Trump se tuleva antikristus kun on vapaamuurari itse?
Leea kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Täh??![]()
![]()
Miksi Trump opiskeli jesuiitaksi eli mustaksi paaviksi? Ja onko Trump se tuleva antikristus kun on vapaamuurari itse?
Ei Trump varmaan ihan jesuiitta ole, mutta oppinsa on saanut yliopistossa, joka jesuiittojen perustama. Joten varmasti mahdollista että hänenkin politiikassa näkyy myönteisyys katolista kirkkoa kohtaan. Tuota vapaamuurari asiaa yritin yksi päivä selvittää, mutta en löytänyt mitään selvää todistetta että olisi vapaamuurari. Tosin ei yllättäisi jos tuossa asemassa olevalla olisi kytköksiä johonkin salaseuraan. Trump on maininnut Normant Vincent Pealen yhdeksi henkilöksi jolta saanut vaikutteita. Peale oli 33 asteen vapaamuurari. Tämä ei toki tarkoita sitä että Trump itse olisi vapaamuurari.

vaisuliini kirjoitti:*
Näin universumin Luojan Henki puhui eräiti viikkoja sitten (syyskesällä 2015) Floridasta kotoisin olevalla tunnetulle julistajalle ja profeetalle Jeremiah Johnsonille:
”Trumpista tulee minun trumpettini Amerikan kansalle, sillä hänellä on ominaisuuksia joita on vaikea löytää jopa minun kansastani näinä päivinä. Trump ei pelkää ihmisiä eikä hän salli petoksien ja valheiden jäädä huomaamatta. Minä tulen käyttämään häntä paljastaakseni pimeyden ja kieroutuneisuuden Amerikassa ennennäkemättömällä tavalla, mutta sinun täytyy ymmärtää että hän on kuin elefantti posliinikaupassa.
Monet tulevat haluamaan heittää hänet pois koska hän häiritsee heidän mielenrauhaa ja levollisuutta, mutta sinun on nähtävä suunsoiton läpi löytääksesi totuuden jonka minä tulen puhumaan hänen kauttansa. Tulen käyttämään sitä varallisuutta jonka olen antanut hänelle paljastakaaseni ja laukaistaakseni tutkimukset totuuden löytämiseksi. Aivan kuin minä nostin Kyyroksen toteuttamaan minun tarkoitusperiä ja suunnitelmiani, niin minä nostan ylös Trumpin täyttääkseen minun päämääräni ja tarkoitukseni ennen 2016 vaaleja.
Sinun tulee kuunnella trumpettia tarkasti sillä hän se soittaa varoituksena ja monet tulevat siunatuksia hänen myötätuntonsa ja armollisuutensa tähden. Vaikkakin monet näkevät ulkoisen ylpeyden ja ylimiellisyyden, olen minä antanut hänelle pehmeän isän sydämen joka haluaa antaa köyhille ja tarvitseville, ulkomaalaiselle ja muukalaiselle.”
https://maunomattila.org/2015/09/12/yhdysvaltojen-viimeinen-trumpetti/
![]()
![]()
Mielipiteitänne?
Mr Kerimäki kirjoitti:(sen enempää ottamatta tuohon profetiaan kantaa)
Jumala voi "puhuttaa ihmistä hyvinkin voimakkaasti ..näin uskon .Amerikka ja demokraatit oikein pelkäsi Trumpin sekoittavan heidä täydelliset järjestelmänsä ,jossa saa pyöritellä miljoonia dollareita ja tehdä kulisseissa ,mitä lystää.Eilen katsoin dokumentin kun lähiidän diktaattori videolla tapettiin ja Hilary sai videon kuuluisan tausta "neitonsa kautta kesken haastattelun ...Huh ,kuinka onnellinen nainen oli ja kuinka ylpeästi hän julisti toisen kuolemaa .
Nousi aivan niskavillat pystyyn.
Nyt on todella mielenkiintoista nähdä saako Trump puhdistettua euroopan mantereelta aseita JO lähes viittävaille olleen sodan ,joka oli kynnyksellä.
Täysin Obaman myötäilemän ja sen taustalla pyörivän valtakoneiston masinoima ,jota euroopan aasi johtajat niin ihannoi.Mukaanlukien suomalaiset.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa