Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Marras 2016 16:04

*
Täh?? :wtf: :shock: :? Miksi Trump opiskeli jesuiitaksi eli mustaksi paaviksi? Ja onko Trump se tuleva antikristus kun on vapaamuurari itse? :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Leea » 09. Marras 2016 16:24

vaisuliini kirjoitti:*
Täh?? :wtf: :shock: :? Miksi Trump opiskeli jesuiitaksi eli mustaksi paaviksi? Ja onko Trump se tuleva antikristus kun on vapaamuurari itse? :?

Ei Trump varmaan ihan jesuiitta ole, mutta oppinsa on saanut yliopistossa, joka jesuiittojen perustama. Joten varmasti mahdollista että hänenkin politiikassa näkyy myönteisyys katolista kirkkoa kohtaan. Tuota vapaamuurari asiaa yritin yksi päivä selvittää, mutta en löytänyt mitään selvää todistetta että olisi vapaamuurari. Tosin ei yllättäisi jos tuossa asemassa olevalla olisi kytköksiä johonkin salaseuraan. Trump on maininnut Normant Vincent Pealen yhdeksi henkilöksi jolta saanut vaikutteita. Peale oli 33 asteen vapaamuurari. Tämä ei toki tarkoita sitä että Trump itse olisi vapaamuurari.
Leea

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Marras 2016 16:28

Leea kirjoitti:

Ei Trump varmaan ihan jesuiitta ole, mutta oppinsa on saanut yliopistossa, joka jesuiittojen perustama. Joten varmasti mahdollista että hänenkin politiikassa näkyy myönteisyys katolista kirkkoa kohtaan. Tuota vapaamuurari asiaa yritin yksi päivä selvittää, mutta en löytänyt mitään selvää todistetta että olisi vapaamuurari. Tosin ei yllättäisi jos tuossa asemassa olevalla olisi kytköksiä johonkin salaseuraan. Trump on maininnut Normant Vincent Pealen yhdeksi henkilöksi jolta saanut vaikutteita. Peale oli 33 asteen vapaamuurari. Tämä ei toki tarkoita sitä että Trump itse olisi vapaamuurari.

Ok muuten rukoilin Trumpin puolesta että hän ojentautuisi tervehenkiseen ja raitishenkiseen uskoon joka pohjautuu Raamattuun ja ymmärtäisi erottamaan terveen opin epäterveestä opista. :wise3:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja rpe » 09. Marras 2016 17:08

Minusta se, että Mr Trumpin on mahdollisesti opiskellut jesuiittojen yliopistossa on ihan ok. Ovat yleensä kovin laadukkaita ja hyvää tiedettä tekeviä opinahjoja. Itse voisin milloin tahansa lähteä opiskelemaan sosiologiaa/ yhteiskuntatieteitä ja filosofiaa USA:han sellaisiin jos olisi varaa. Tosin kylvetty hedelmä on tuottanut enemmänkin antikatolisia näkemyksiä, kuten rasismia ja kyseenalaisia seksuaalieettisiä korostuksia. Vapaamuurarit eivät tunnetusti oikein tule juttuun katolisten kanssa. Salaliitot ym ovat minusta enemmän amerikkailaisen fundamentalistisen ( hyvin antifederalistisen) biblebelt vyöhykkeen "märkiä unia", joilla taataan jäsenmaksut saarnaajille ja jatkuvat apokalyptiset uhkakuvat.( monenlaiset itsenä ulkopuolelle projisoidut viholliskuvat ovat myös osa amerikkalaista osittain Chigacon tunnustus taustaista ja mukaista uusbiblisismiä)
Toinen mielenkiintoinen huomio on, että oppi ja "raamatullisuus" voivat olla kovin korostettuna, mutta kun kyseessä on eettisesti hyvin kyseenalaisia lausuntoja antava egoisti, nekin voidaan tarvittaessa suodattaa pois. TT Juha Ahvion Patmos jengistä on tästä lähes hellyyttävä esimerkki. En ole Clinton fani, mutta ehkä olisi sittenkin ollut vähemmän "moraaliton" vaihtoehto???
rpe

ViestiKirjoittaja tanu » 09. Marras 2016 21:59

Yksi lysti kumpi voitti. Politiikka on teatteria ja vaalit meni just niin kuin oli suunniteltu. Ei tule muutosta parempaan, oli pressana Trump tai Clinton. Samassa veneessä ovat kaikki
rikkaat ja tämän maailman vaikutusvaltaiset, kuuluisat, suositut ja menestyvät ihmiset. Kaikki palvovat rahaa, tavaraa ja valtaa. Viimeinen USA:n presidentti, joka yritti laittaa kapuloita pankkiirien
rattaisiin oli JFK - ja tapettiin. Sätkynukkeja ovat sen jälkeen olleet kaikki pressat. Ärsyttää kun joka tuutista tulee tätä USA:n vaali-asiaa. Ihmiset ei muusta puhu. Jopa Radio Dei täynnä samaa roskaa.

Ihan kuten Late Johanssonin ja monien muiden uskoon tulleiden ex-kriminaalien paidassa lukee: "Jesus is my president".
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Marras 2016 22:54

*
Näin universumin Luojan Henki puhui eräiti viikkoja sitten (syyskesällä 2015) Floridasta kotoisin olevalla tunnetulle julistajalle ja profeetalle Jeremiah Johnsonille:

”Trumpista tulee minun trumpettini Amerikan kansalle, sillä hänellä on ominaisuuksia joita on vaikea löytää jopa minun kansastani näinä päivinä. Trump ei pelkää ihmisiä eikä hän salli petoksien ja valheiden jäädä huomaamatta. Minä tulen käyttämään häntä paljastaakseni pimeyden ja kieroutuneisuuden Amerikassa ennennäkemättömällä tavalla, mutta sinun täytyy ymmärtää että hän on kuin elefantti posliinikaupassa.

Monet tulevat haluamaan heittää hänet pois koska hän häiritsee heidän mielenrauhaa ja levollisuutta, mutta sinun on nähtävä suunsoiton läpi löytääksesi totuuden jonka minä tulen puhumaan hänen kauttansa. Tulen käyttämään sitä varallisuutta jonka olen antanut hänelle paljastakaaseni ja laukaistaakseni tutkimukset totuuden löytämiseksi. Aivan kuin minä nostin Kyyroksen toteuttamaan minun tarkoitusperiä ja suunnitelmiani, niin minä nostan ylös Trumpin täyttääkseen minun päämääräni ja tarkoitukseni ennen 2016 vaaleja.

Sinun tulee kuunnella trumpettia tarkasti sillä hän se soittaa varoituksena ja monet tulevat siunatuksia hänen myötätuntonsa ja armollisuutensa tähden. Vaikkakin monet näkevät ulkoisen ylpeyden ja ylimiellisyyden, olen minä antanut hänelle pehmeän isän sydämen joka haluaa antaa köyhille ja tarvitseville, ulkomaalaiselle ja muukalaiselle.”

https://maunomattila.org/2015/09/12/yhdysvaltojen-viimeinen-trumpetti/

:wtf: :wtf: :roll: Mielipiteitänne?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 10. Marras 2016 00:52

Maapallomme sai siis Kuninkaan..Oishan tuo ollut ennennäkemätöntä, jos Maapallolla olisi nyt Kuningatar..Käytännössähn menee niin että USA:n johto hallitsee maailmaa poislukien itämaat ja islamilainen maailma.. :lol: :crazy:
pehmytpusu777

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Marras 2016 10:27

Näin universumin Luojan Henki puhui eräiti viikkoja sitten (syyskesällä 2015) Floridasta kotoisin olevalla tunnetulle julistajalle ja profeetalle Jeremiah Johnsonille:

”Trumpista tulee minun trumpettini Amerikan kansalle, sillä hänellä on ominaisuuksia joita on vaikea löytää jopa minun kansastani näinä päivinä. Trump ei pelkää ihmisiä eikä hän salli petoksien ja valheiden jäädä huomaamatta. Minä tulen käyttämään häntä paljastaakseni pimeyden ja kieroutuneisuuden Amerikassa ennennäkemättömällä tavalla, mutta sinun täytyy ymmärtää että hän on kuin elefantti posliinikaupassa.

Monet tulevat haluamaan heittää hänet pois koska hän häiritsee heidän mielenrauhaa ja levollisuutta, mutta sinun on nähtävä suunsoiton läpi löytääksesi totuuden jonka minä tulen puhumaan hänen kauttansa. Tulen käyttämään sitä varallisuutta jonka olen antanut hänelle paljastakaaseni ja laukaistaakseni tutkimukset totuuden löytämiseksi. Aivan kuin minä nostin Kyyroksen toteuttamaan minun tarkoitusperiä ja suunnitelmiani, niin minä nostan ylös Trumpin täyttääkseen minun päämääräni ja tarkoitukseni ennen 2016 vaaleja.

Sinun tulee kuunnella trumpettia tarkasti sillä hän se soittaa varoituksena ja monet tulevat siunatuksia hänen myötätuntonsa ja armollisuutensa tähden. Vaikkakin monet näkevät ulkoisen ylpeyden ja ylimiellisyyden, olen minä antanut hänelle pehmeän isän sydämen joka haluaa antaa köyhille ja tarvitseville, ulkomaalaiselle ja muukalaiselle.”

https://maunomattila.org/2015/09/12/yhdysvaltojen-viimeinen-trumpetti/

:wtf: :wtf: :roll: Mielipiteitänne?

En usko, vaikuttaa "mittatilaus profetialta" sopivasti ennen vaaleja ja äänestystä moni muukin pastori voi saada omaa yläkerran ilmestystä tukemaan sitä henkilöä jota itse haluaisi äänestää.

Aika näyttää näkyykö profetian painottama myötätunto, armollisuus ja isän sydän joka haluaa antaa köyhille ja tarvitseville, ulkomaalaiselle ja muukalaiselle, siitä tiedämme onko profetia Jumalasta....niin ja nämä täytyy nähdä tekoina ei pelkästään puheina.

Aika näyttää varmuuden, tällä hetkellä en usko tähän.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Marras 2016 11:56

(sen enempää ottamatta tuohon profetiaan kantaa)
Jumala voi "puhuttaa ihmistä hyvinkin voimakkaasti ..näin uskon .Amerikka ja demokraatit oikein pelkäsi Trumpin sekoittavan heidä täydelliset järjestelmänsä ,jossa saa pyöritellä miljoonia dollareita ja tehdä kulisseissa ,mitä lystää.Eilen katsoin dokumentin kun lähiidän diktaattori videolla tapettiin ja Hilary sai videon kuuluisan tausta "neitonsa kautta kesken haastattelun ...Huh ,kuinka onnellinen nainen oli ja kuinka ylpeästi hän julisti toisen kuolemaa .
Nousi aivan niskavillat pystyyn.

Nyt on todella mielenkiintoista nähdä saako Trump puhdistettua euroopan mantereelta aseita JO lähes viittävaille olleen sodan ,joka oli kynnyksellä.
Täysin Obaman myötäilemän ja sen taustalla pyörivän valtakoneiston masinoima ,jota euroopan aasi johtajat niin ihannoi.Mukaanlukien suomalaiset.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Marras 2016 12:07

Mr Kerimäki kirjoitti:(sen enempää ottamatta tuohon profetiaan kantaa)
Jumala voi "puhuttaa ihmistä hyvinkin voimakkaasti ..näin uskon .Amerikka ja demokraatit oikein pelkäsi Trumpin sekoittavan heidä täydelliset järjestelmänsä ,jossa saa pyöritellä miljoonia dollareita ja tehdä kulisseissa ,mitä lystää.Eilen katsoin dokumentin kun lähiidän diktaattori videolla tapettiin ja Hilary sai videon kuuluisan tausta "neitonsa kautta kesken haastattelun ...Huh ,kuinka onnellinen nainen oli ja kuinka ylpeästi hän julisti toisen kuolemaa .
Nousi aivan niskavillat pystyyn.

Nyt on todella mielenkiintoista nähdä saako Trump puhdistettua euroopan mantereelta aseita JO lähes viittävaille olleen sodan ,joka oli kynnyksellä.
Täysin Obaman myötäilemän ja sen taustalla pyörivän valtakoneiston masinoima ,jota euroopan aasi johtajat niin ihannoi.Mukaanlukien suomalaiset.

Tätä minäkin odotan innolla, että mitenkä Trumpin valinta sekoittaa mahdollisesti pelikortit nyt kentällä.

WW3 on todentotta lähempänä kuin koskaan NATO:n laajenemisen myötä sekä Venäjän armeijan nykyaikaistamisen myötä. Huvikseenhan ei Venäjä tuota erittäin kallista armeijan nykyaikaistamista tee tietenkään.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu