Kirjoittaja vaisuliini » 29. Helmi 2016 10:21
*
No miten aikaa voi käyttää järkevästi fb:ssa niin toiset alkaisivat oikaistaa uskossa Kristusta kohtaan ja pääsisivät tuntemaan tervettä oppia joka on Raamatun pohjasta? Siis ei jää jutustelemaan viettämällä aikaa "oikeaoppisten uskovien" kanssa vaan voittamalla eksyksissä kulkevat uskovat takaisin Jeesukselle. Voin sanoa että yksi tuli "terveeseen uskoon" ja tuntui hyvältä käyttää aikaa oikein Jumalalle kunniaksi. Iloinen olen itse että yksi tuli terveeseen uskoon.

Sitä voi sanoa palvelutehtäväksi.
Otan esimerkiksi vuohet. Vuohet puskevat toisiaan niin toinen vuohi haavoittui ja haavoittuneena vetäytyi pois ja tuli katkeraksi. Ei kukaan vuoheista mennyt perään voittamaan hänet pois katkeruuden juurelta joka voi tehdä tuhoja mikäli johtaa luopumukseen. Katkeroituneeseen vuoheen jätettiin harhaopin leimaus josta hän ei vielä ole päässyt vapaaksi. Leimaus kuluttaa hänet loppuun. Siten sille ojennettiin auttava käsi. Niin se tuli minun kautta terveeseen uskoon. Toivottavasti se kasvaa ulos kokonaan pois katkeruudesta. Ymmärrän nyt että leimaaminen voi kuluttaa ihmisen puhki.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.