Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Helmi 2016 13:49

*
Huomenna on se karkauspäivä eli joka neljäs vuosi. ;) Mitä ajattelet? :wise3:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja toni t » 28. Helmi 2016 18:31

vaisuliini kirjoitti:* Huomenna on se karkauspäivä eli joka neljäs vuosi. ;) Mitä ajattelet? :wise3:

Mun koiralla on huomenna hammaskiven poisto. Se tehdään nukutuksessa. :pc:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Helmi 2016 18:48

vaisuliini kirjoitti:*
Huomenna on se karkauspäivä eli joka neljäs vuosi. ;) Mitä ajattelet? :wise3:

Vankiloissa ollaan varmaan hirmu varuillaan... Kun on ihan vallan karkauspäivä. :-P
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 28. Helmi 2016 18:57

Olis kiva jos oli syntynyt karkauspäivänä, niin olisi synttärit vain kerran neljässä vuodessa :thumbup:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Helmi 2016 21:37

Helou! Olin täs mennä viikolla kans isohkos leikkaukses joka tehtiin spinaali puudutuksessa.Tuli vaan mieleen se, kun pyytelin siinä pari tuntia kestäneen leikkauksen aikana helpotusta suoneen kun alkoi liikaa kirkastua mitä oli meneillään, että kuinka helppoa se on turruttaa ittensä, kun ei halua tuntea eikä juuri kuulla mitä ympärillä tapahtuu.Ihan näin alkoholi ja huumeriippuvaisia ajatellen että kuinka helposti sitä vois olla koukussa jos niitä aineita olis käden ulottuvilla koko ajan ja ongelmat ympärillä.Kiitos Herralle että tuo "turrutus"ei oo joka päiväistä :oops: Mutta kiitos Herralle siitä että leikkaus meni hyvin ja oon jo toipumas :)
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Helmi 2016 10:20

*
Voimia toipumiseen Systeri :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Helmi 2016 10:21

*
No miten aikaa voi käyttää järkevästi fb:ssa niin toiset alkaisivat oikaistaa uskossa Kristusta kohtaan ja pääsisivät tuntemaan tervettä oppia joka on Raamatun pohjasta? Siis ei jää jutustelemaan viettämällä aikaa "oikeaoppisten uskovien" kanssa vaan voittamalla eksyksissä kulkevat uskovat takaisin Jeesukselle. Voin sanoa että yksi tuli "terveeseen uskoon" ja tuntui hyvältä käyttää aikaa oikein Jumalalle kunniaksi. Iloinen olen itse että yksi tuli terveeseen uskoon. :clap: :thumbup: Sitä voi sanoa palvelutehtäväksi. ;) :D

Otan esimerkiksi vuohet. Vuohet puskevat toisiaan niin toinen vuohi haavoittui ja haavoittuneena vetäytyi pois ja tuli katkeraksi. Ei kukaan vuoheista mennyt perään voittamaan hänet pois katkeruuden juurelta joka voi tehdä tuhoja mikäli johtaa luopumukseen. Katkeroituneeseen vuoheen jätettiin harhaopin leimaus josta hän ei vielä ole päässyt vapaaksi. Leimaus kuluttaa hänet loppuun. Siten sille ojennettiin auttava käsi. Niin se tuli minun kautta terveeseen uskoon. Toivottavasti se kasvaa ulos kokonaan pois katkeruudesta. Ymmärrän nyt että leimaaminen voi kuluttaa ihmisen puhki.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Maalis 2016 07:20

Tänään menen ajokokeeseen iltapäivällä. Toivottavasti pääsen läpi. Ylimääräiset ajotunnit on niin kalliita.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Jukka » 02. Maalis 2016 20:44

Aamu-Usva kirjoitti:Tänään menen ajokokeeseen iltapäivällä. Toivottavasti pääsen läpi. Ylimääräiset ajotunnit on niin kalliita.

Kuinkas kävi?
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Maalis 2016 22:40

No olisin mä varmaan intoillut täällä jos olisin päässyt läpi. En siis pässyt ja olen ihan maani myynyt, että miksi edes menin mihinkään typerään autokouluun. Rahat viety, mutta ajokorttia ei saatu. Seuraava yritys parin viikon päästä. Ehkä tästä masennuksesta vielä noustaan ja uudella innolla kohti uutta ajokoetta... Nyt väsyttää.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu