Mitä mieltä Patrickista?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mitä mieltä Patrickista?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Helmi 2016 14:04

*
Aika vaikeaa tämä on kun yritin lukea sitä lukua. Mutta kuitenkin Paavali sai lihan piikin niin ei enää ylpeilisi kerskaillessaan niin se vaihtui omaan heikkouteen josta nyt Paavali kerskasi. Silmiini pisti yksi Raamatun kohta. Jumalan Sanan sisäisen sisällön (kirjoituksia) löydettyään Paavali piti itsensä alentaneena voidakseen julistaa Jumalan evankeliumia ilmatteeksi ja vielä Jumalan voima toimi julistetun Sanan perusteella.

2Kor. 11:7 Vai olenko tehnyt syntiä siinä, että - alentaessani itseni, jotta te ylenisitte - olen ilmaiseksi julistanut teille Jumalan evankeliumia? 33/38

Toinen juttu vielä koska löysin jotain muuta. Raamatun mukaan ihmisviisaudella ei voi oppia tuntemaan Jumalaa, koska se nostaa Jumalan tuntemista vastaan. Otan esimerkiksi Saulus Tarsolaisen farisealaisen teologian. Hän varmaan sai farisealaisen koulutuksen muilta vanhimmilta, jotka olivat fariseuksia ja farisealainen koulutus tapahtui inhimillisen ihmisviisauden perusteella, mutta Jumalan tuntemisen rinnalla se ei kuitenkin vienyt lähelle Jumalaa.

Niin fariseuksena Saulus kiivastui nähdessään kristityiksi kääntyneitä juutalaisia tajuamatta, että uskoontulo ei voi tapahtua inhimillisen ihmisviisauden varassa, vaan että se on Jumalalta ansioton uskonlahja - Sanan välityksellä, joko kuullessaan tai lukiessaan Sanaa Jumala avaa ihmisen sydämen ottamaan vastaan iankaikkisen uskon siemenen, niin tällä tavalla Jumala vaikuttaa sydämessä uudestisyntymisen - Jumalan voimasta.

Siitä sanotaan Jumalan aikaansaamaksi uskoksi, eli se on lahja Jumalalta - armon perusteella. Niin usko perustuu Jumalan voimaan - ei inhimilliseen ihmisviisauteen.

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Haluaisin kysyä voisitko koetella Jumalan Sanalla tätä juttua mitä minä epäilen ja saatan itse erehtyä? Biblian käännöksen mukaan on selkeä kieli, jonka mukaan viisaus ei ole tuleva ylhäältä, vaan se on maallinen, inhimillinen ja perkeleellinen. Toisen Raamatun kohdan mukaan inhimillinen viisaus on riivaajien viisautta.

Niin inhimillisen ihmisviisauden varassa syntyy kiehtovia ja suloisia viisauden sanoja, ne pettää vilpittömien yksinkertaisten sydämet. Inhimillisen ihmisviisauden varassa se osaa olla kaunissanainen puhuessaan.

Niin Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä päivinä moni luopuu uskosta Jumalan Sanaan, jonka perusteella Jumalan voima tapahtuu, tietämättään vaihtamalla toiseen jeesukseen ja seuraavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja, joista yksi on inhimillinen ihmisviisaus, joka kietoo liehakoimalla vilpittömien yksinkertaisten sydämet suloisilla viisauden sanoilla - sinisilmäisesti.

Jaak. 3:5 Sillä ei se ole viisaus, joka ylhäältä tullut on, vaan maallinen, inhimillinen ja perkeleellinen. Biblia

Jaak. 3:15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. 33/38

Room. 16:18 Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet. 33/38

Room. 16:18 Sillä ei senkaltaiset Herraa Jesusta Kristusta palvele, vaan omaa vatsaansa ja viettelevät makeilla puheillansa ja liehakoitsemisellansa yksinkertaisten sydämet. Biblia

1Tim. 4: 1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

Minä ajattelin miettiessäni että viimeisinä päivinä uskonnollisuuden viisaus taitaa nousta ja kietoo monien vilpittömien sydämet pauloihin inhimillisen ihmisviisauden varassa.

Farisealainen viisaus voi hyvin viittaa myös uskonnollisuuteen, jota Raamattu kutsuu ulkokultaiseksi. Se lähestyy Jumalaa suulla - kunnioittaen vain opittuja ihmiskäskyjä ja sen jumalanpelko on vain opitut ihmiskäskyt noudettaviksi. Sydän on kaukana Raamatun Jeesuksesta ja Hänen opista - inhimillisen ihmisviisauden varassa.

Jes. 29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,

Mark. 7:6 Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Helmi 2016 16:20

jukka1954 kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:Mitä Raamattu mielettömyydellä tarkoittaa? Tyhmyyttäkö se tarkoittaa?

Alkutekstissä on useita sanoja, jotka merkitsevät mielettömyyttä, ymmärtämättömyyttä, tyhmyyttä ja hulluutta. 2.kirjeessä korintolaisille (11:1, 11, 16, 17, 19, 21 ja 12:6, 11) Paavali käyttää substantiivia afrosyne (mielettömyys, tyhmyys) ja verbiä afron (ymmärtämätön, mieletön). Afron-sana muodostuu näin: a=ilman ja fren=mieli, ymmärrys.

Esimerkiksi jakeen 11:16 osa "älköön kukaan luulko minua mielettömäksi" voidaan kääntää alkutekstiä loukkaamatta "älköön kukaan luulko minua tyhmäksi". Jossain käännöksessä on sana käännetty termillä "houkka" joka tarkoittaa oikeastaan hullua.

Hei nyt luulen ymmärtäväni jotain vähän siitä. Ihan mielettömyyteen katsottuna Paavali puolustautui itseään - vertaamalla niiden valeapostolien kanssa mutta kuitenkin Jumalan tuntemisen rinnalla Paavalilla on jotain mikä valeapostoleilta puuttuu, nimittäin Jumalan tunteminen. Kyllä minulla kesti kauan tajuta se. Sorry!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 23. Helmi 2016 17:32

pehmytpusu777 kirjoitti:Mulla itsellä on omassa elämässä menossa sellainen herätys, että sydämellä on tosi vahvasti esimerkiksi nälänhätä alueet, ja ne joita sorretaan kravattiplanttujen toimesta. . Myös lestadiolainen harha oppi on mielen päällä.

Neuvon olemaan varovainen. Sosiaalinen hätä ja ihmisten tarpeet ovat niin valtavia, että ne uuvuttavat meidät ja murtavat sydämemme, jos emme pidä katsettamme Jeesuksessa ja aarteitamme taivaallisissa. Meidän tulee auttaa sen armon ja voiman mukaan mitä Jumala antaa, ettemme ponnistele yli voimiemme ja pala loppuun. Hyvä on auttaa -se on velvollisuutemmekin- mutta köyhyyttä, sairautta, vääryyttä, riistoa ym tapahtuu siitä huolimatta kunnes Jeesus palaa maan päälle. Jeesus sanoi sen näin: "Köyhät teillä on aina keskuudessanne." Toisaalta sitten myös näin: "Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni." Toivottavasti Herramme tapaa meidät tuolla mielenlaadulla ja noin tekemässä, kun palaa takaisin. Rakkaus on toimelias ja kekseliäs, mutta se saa voimansa lepäämällä Mestarin jalkojen juuressa kuin Maria muinoin. Kun levosta käsin toimimme niin emme väsy.

[Taidamme olla eksyneet pois aloituksen aiheesta]
Jukka

ViestiKirjoittaja Janne » 25. Helmi 2016 19:23

Janne kirjoitti:Katsoin tuon YouTube videon joka oli tuossa aiemmin ja se herätti hiukan ristiriitaisia tunteita.

Opetus oli mielestäni pääpiiretittäin ok ja niissä oli erittäin hyvääkin sisältöä. Toki puheessa oli jotain pientä virhettäkin, mutta sellaisia tulee kenelle tahansa puhujista. Joten nämä virheet eivät riitä henkilökohtaisella tasolla vielä lytistämään miestä maan rakoon. Ja otettakoon vielä huomioon, että kyseessä on 21 vuotias mies, eikä 40 vuotta saarnannut saarnamies.

Rukoustilanteet olivat kyllä aika hurjaa menoa. Tunsin lähinnä myötähäpeää ja välillä jopa koko touhu sai suupielet nousemaan ylös. Ei mikään ihan perus setti .

Meitä ihmisiä on kuitenkin moneen junaan ja minusta on outoa jos puhumistyyleissä ja asian esittämisessä kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Tämä kaveri viljelee paljon huumoria mukaan juttuihin ja se ei mielestäni ole väärin enkä itse sitä tuomitse.
Voisin jopa kuvitella, että jos minä itse pystyisin yhtä vapautuneesti puhumaan ison yleisön edessä kuin Patrick, niin kyllä siinä saattaisi huuli lentää minultakin tiheään tahtiin.

Pitänee katsella ja tutkia enemmän tämän kaverin tuotantoa, koska en vielä tämän yhden videon perusteella uskolla miestä saunan taakse vielä viedä ;)

Mitäköhän ihmettä mä oikein oon horissu.

Unohtakaa kaikki tuo yllä oleva. Tuo tuotos ei ole oikeanlaisessa mielentilassa kirjoitettu.

Jeesus on täydellinen ja myös järjestyksen Jumala.
Herraa tulee palvella aralla tunnolla ja kaikenlaisessa sävyisyydessä!
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Jukka » 25. Helmi 2016 21:38

Janne kirjoitti:Mitäköhän ihmettä mä oikein oon horissu.

Unohtakaa kaikki tuo yllä oleva. Tuo tuotos ei ole oikeanlaisessa mielentilassa kirjoitettu.

Kiitos tästä "korjausviestistä". Tekevälle sattuu. Sanomme ja kirjoitamme toisinaan virheellisiä ajatuksia ja mielipiteitä. Että miksikö? No siksi, koska olemme inhimillisiä ihmisiä ja vasta matkalla täydellisyyden maahan. Veljemme Paavali sanoi sen näin: "Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin..." (Fil. 3:12-13).

Näin yhdessä hengessä eteenpäin (Ef. 4:4).
Jukka

ViestiKirjoittaja Janne » 25. Helmi 2016 22:56

jukka1954 kirjoitti:
Janne kirjoitti:Mitäköhän ihmettä mä oikein oon horissu.

Kiitos tästä "korjausviestistä". Tekevälle sattuu. Sanomme ja kirjoitamme toisinaan virheellisiä ajatuksia ja mielipiteitä. Että miksikö? No siksi, koska olemme inhimillisiä ihmisiä ja vasta matkalla täydellisyyden maahan. Veljemme Paavali sanoi sen näin: "Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin..." (Fil. 3:12-13).

Näin yhdessä hengessä eteenpäin (Ef. 4:4).

Hyvä että korjausviestini on huomioitu ja erittäin mukavaa että sinä Jukka vieläpä jaksoit kommentoida asiaan :thumbup: Ja tuo Sanan paikka sopii minulle kuin nakutettu ja koin että se on minulle, joten kiitos siitä.

Haluan Jukka pyytää sinulta anteeksi kun tuossa jokin aika sitten kirjoitin sinulle että " mitä sä horiset" . Se oli erittäin ala-arvoisesti kirjoitettu sinulle uskon veljenä. Mulla on siitä huono omatunto joten silloin en ole toiminut oikein.
Nyt tiedän että toimin oikein kun pyydän sinulta anteeksi ja pahoittelen oman harkintakykyni menettämistä.

Paljon on minulla vielä opittavaa vaelluksessa ja Jumalan tuntemisessa sekä veljes rakkaudessa. Kiitos Jukka sinulle että jaksat täällä foorumilla sairaanakin kirjoitella Jumalan viisauksien sanoja. Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää sekä Jumalan suurta siunausta.

Seuraavan Sanan paikan haluan jakaa kaikille lukijoille.
Nämä viisaat sanat kun lukee ja niitä pyrkii noudattamaan, tulee pääsemään pitkälle eikä tarvitse välttämättä kolauttaa päätään siihen kuuluisaan karjalan mäntyyn.

Efesolaiskirje 4
17 Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
18 nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,
19 ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa.
20 Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan,
21 jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:
22 että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,
23 ja uudistua mielenne hengeltä
24 ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen.
25 Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toinen toisemme jäseniä.
26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
27 Älkääkä antako perkeleelle sijaa.
28 Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle.
29 Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
30 Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
32 Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

ps. kirjoitukseni rönsyilee aiheesta. Jos ylläpito katsoo tarpeelliseksi voi se siirtää viestin sille paremmin sopivalle paikalle ;)
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja onefortruth » 28. Helmi 2016 00:12

Sallinette vielä tämänkin...
https://youtu.be/rTOXIgRP2sI
Pistin taustalle "soimaan" tämän puheen ja aikani kuunneltuani tuli mieleen jotenkin Todd Bentley. Sillä erotuksella että Todd oli pelottavampi kun henki manifestoi hänen kauttaan kuin tuo Patrick.
Onko tämä nyt ihan terveessä hengessä puhuttua asiaa? :o
Lopetin kesken kun alkoi tuntua jonnin joutavalta höpinältä...en jaksanut enää kuunnella tätä. Tuntui ettei oo järjestystä koko hommassa.
Laitoin tästä samanlaista kommenttia toisaalla ja niin olinkin yhtäkkiä hengen sammuttaja tai jotain vastaavaa...
En kuuna päivänä uskoisi että meidän srk:n puhujapöntössä joku puhuisi aivan näin. Huh huh!
onefortruth

ViestiKirjoittaja Jukka » 28. Helmi 2016 10:11

onefortruth kirjoitti:Sallinette vielä tämänkin...
https://youtu.be/rTOXIgRP2sI
Pistin taustalle "soimaan" tämän puheen ja aikani kuunneltuani tuli mieleen jotenkin Todd Bentley. Sillä erotuksella että Todd oli pelottavampi kun henki manifestoi hänen kauttaan kuin tuo Patrick.
Onko tämä nyt ihan terveessä hengessä puhuttua asiaa? :o
Lopetin kesken kun alkoi tuntua jonnin joutavalta höpinältä...en jaksanut enää kuunnella tätä. Tuntui ettei oo järjestystä koko hommassa.
Laitoin tästä samanlaista kommenttia toisaalla ja niin olinkin yhtäkkiä hengen sammuttaja tai jotain vastaavaa...
En kuuna päivänä uskoisi että meidän srk:n puhujapöntössä joku puhuisi aivan näin. Huh huh!

Ei tuota pystynyt pitkään katselemaan. Toimiiko noin kukaan, jolla on jäännöskään Hengestä (Mal. 2:15)? Tuskinpa. "Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta" Jaak. 3:15. Ylhäältä tulevasta viisaudesta sen sijaan sanotaan näin: "Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille" Jaak. 3:17-18.

Meitä veljiä ja siskoja kokoontui eilen ystäväpäiville Hyvinkäälle eri puolilta Etelä-ja Keskisuomea. En tiedä kuinka monelle Jumalan seurakuntaan kuuluvalle kutsu oli lähetetty, mutta olisikohan meitä ollut paikalla nelisenkymmentä. Koska tapahtuma oli järjestetty uskoville tarkastelimme maassamme vaikuttavia eksytyksiä, joihin emme voi raamattutunneilla ja evankeliumia julistaessamme samalla tavalla paneutua. Viimeeksi mainittujen tarkoituksenahan on johdattaa ihmiset kuulemaan Jeesuksen Kristuksen ristin evankeliumia ja sen vastaan ottaneet kasvamaan Hänen tuntemisessaan.
Eilen ystäväpäivillä kävimme läpi myös Patrick Tiaisen julistusta ja esiintymistä. Jokaisella osallistujalla oli mahdollisuus käyttää puheenvuoro, jos koki siihen kehotusta (näin pitäisi kaikissa kokouksissa olla, jos noudatamme 1.Kor. 14:26 ohjetta). Lyhyesti voidaan sanoa, että Patrickin julistus ei ole Raamatun evankeliumin mukaista vaan seurailee NAR:in linjauksia (NAR= New Apostolic Reformation eli Uusi Apostolinen Uskonpuhdistus). Heidän apostolinsa ja profeettansa tuovat esille 'uutta ilmoitusta' Raamatun ilmoituksen rinnalle tai sen ylitse. Se kelpaakin nykyajan ihmiselle, joka tykkää kokouksista, joissa fiilistellään ja joissa on mukavaa ja kivaa ja puhutaan suloisia ja luvataan menestymistä sekä terveyttä (tietenkin näisen saavuttamiseksi pitää uhrata rahaa ja olla usko -ellei nyt Jeesukseen niin aikanin itseen ja siinä asuvaan jeesukseen).

Patrick Tiainen on vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Hän luhistuu kuten edeltäjänsäkin, mutta sitä ennen saa tuhansia vangittua egollaan ja yli Kirjoitusten käyvillä lupauksillaan. Nokia Mission, Lakelandin ja Toronton jäljiltä Suomessakin on tuhansittain jo tiepuoleen uupuneita joita kukaan ei hoida. Nyt tulee lisää rampoja, mutta missä ovat hoitajat?
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Helmi 2016 10:49

onefortruth kirjoitti:Laitoin tästä samanlaista kommenttia toisaalla ja niin olinkin yhtäkkiä hengen sammuttaja tai jotain vastaavaa...

Minä huomasin erään fb-kaverin kautta ikäviä kommentteja ja nimittivät kaverini palonsammuttajaksi. Koin että on aika auttaa fb-kaveria ja rohkaisin häntä kirjoituksellani ja siten yllätyin itse että sain tykästymiset kirjoitukseeni. Siten ajattelin kirjoittaa miten tunnistamme eksytykset? Ja kysyin erästä tyyppiä joka nimitti palonsammuttajaksi voiko hän koetella Sanalla sitä kirjoitustani. Sain positiivisen palautteen siitä kirjoituksestani. Oivalsin että tällä tavalla voi temmata ja pelastaa heidät eksytyksiltä.

Kun huomasin että riidat on jo pahasti nostettu niin pysyttelin erossa ja odotin että se rauhoittuisi niin siten kirjoitin jotain ystävällisempää kommenttia ja siinä oli paljon ajateltavaa eri näkemyksiltä mihin tämä asia voi johtaa ja miltä säästyisimme. Se sai ihmisiä ajattelemaan ja sain tykästymiset siihen. Pitää toimia älykkäästi niinkuin käärme ja pitää toimia niinkuin kyyhkynen. Vaikka tämä ei ole helppoa. Kun toivotan rauhaa ihmisille niin lisään vielä muutamaa sanaa sanoen 'Keskinäinen rauha olkoon keskenämme'. Minut tunnetaan rauhantekijäksi niin en ole saanut tähän päivään herjauksia.

Matt. 10:16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

Yksi kirjoitti fb-seinään ja oli huolissaan siitä että "palonsammuttajat" pilaisivat herätyksen. Niin lohdutin häntä sanomalla että Jumala valvoo sen toteutuvan jos se on lähtöisin Herralta ja kerroin raamatullisesta herätyksestä joka alkaa ensin meistä, hiotuista jalokivistä. Se oli ihmeissään ja tykästyi siihen sanomatta sanaakaan. Herätys alkaa kuulemma ensin Lapissa ja se leviää etelään. En ole semmoista juttua kuullut. Oletko kuullut siitä? Olen kuullut vain valeherätyksestä mutta en tällaisesta herätyksestä joka alkaa ensin Lapissa. Ihmetellen luin kirjoituksia taivaallisesta tulesta joka on mukana siinä herätyksessä. En ole kuullut siitä. Voisiko joku kertoa mitä ihmettä se on? Puhuuko Raamattu siitä myös?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Helmi 2016 12:05

*
Jos eksyttäjä lupaa herätystä ja taivaallista tulta tänne Suomeen niin mutta Uusi Testamentti ei kerro niistä mitään. Mistä taivaallinen tuli -juttu tulee ja nykyään uskovat odottavat innolla sitä taivaallista tulta? Patriciko itse sanoi sen?
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu