Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: 666 = www ?

ViestiKirjoittaja RNH » 21. Helmi 2016 10:11

Leea kirjoitti:Paavin virasta käytetään latinaksi nimitystä Vicarius Christi eli Kristuksen sijainen tai Vicarius filii dei eli Jumalan pojan viransijainen. Sana ”anti” on kreikankielinen sana ja tarkoittaa ”olla jonkun sijasta” tai ”jotakuta vastaan”. Antichristos ja Vicarius Christi sanat ovat synonyymeja.

Vicarius filii dei nimityksestä kun lasketaan yhteen niiden kirjainten lukuarvot (jotka ovat samalla roomalaisia numeroita) saadaan summaksi 666. Latinassa kirjain U tarkoittaa samaa kuin kirjain V, jonka luku on 5. Tämä täytyy ottaa huomioon laskiessa.

Paavin virkaan tuo sopii kyllä, jos ajattelee kyseisen henkilön valtaa maailmassa ja ilman tuota laskemistakin nuo tittelit ovat tuon nimisiä.

VICARIUS=112 FILII=53 DEI=501 =666

Paavi Pius X:n omin sanoin:
“The Pope is not simply the representative of Jesus Christ. On the contrary, he is Jesus Christ Himself, under the veil of the flesh. Does the Pope speak? It is Jesus Christ who is speaking, hence, when anyone speaks of the Pope, it is not necessary to examine but to obey.”
Pope Pius X, Evangelical Christendom, Vol. 49, Jan 1. 1895 A.D., p. 15

Tiesin tämän jo ennalta. Kiitos muistutuksesta kuitenkin.

Mä nyt vaan "innostuin" siitä www on 666 jutusta. Ehkäpä se vihjaakin siitä että netin kautta tulee pedon merkki toimimaan.
RNH

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Helmi 2016 10:19

Muistan jossain kokouksessa jo yli 10 vuotta sitten kuulleeni jonkun israelilaisen tyypin puhuvan tuosta, että www=666. Ostamisen ja myymisen hoitaminen netin kautta on ainakin nykyään hyvin tavallista. Mutta kyllä minusta hyvin monet ihan aidot uskovat kuitenkin ovat ottaneen World Wide Webin omakseen, eli ei kai se tällaisenaan ole pedon merkki..?

Pysyn sillä kannalla, että pedon merkillä tarkoitetaan otsassa ajatuksia ja oikeassa kädessä tekoja, jotka ovat Jumalaa vastaan. Eli pedon merkki on ollut olemassa aina niissä, jotka eivät usko samoin kuin Jumalan sinetti on ollut aina niissä, jotka uskovat.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 21. Helmi 2016 11:18

Mä kiinnitin huomiota, että sitä merkkiä ei oteta vaan, "panemaan merkin "eli se itse laitetaan oikeaan käteen tai otsaan. .
pehmytpusu777

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Helmi 2016 11:55

Niinpä. Hyvä huomio :thumbup:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Helmi 2016 12:18

pehmytpusu777 kirjoitti:Mä kiinnitin huomiota, että sitä merkkiä ei oteta vaan, "panemaan merkin "eli se itse laitetaan oikeaan käteen tai otsaan. .

Kiitos kirjoituksestasi. Bibliassa tuo kohta on kirjoitettu näin:

16. Ja se saattaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja palveliat, ottamaan merkin oikiaan käteensä taikka otsiinsa;
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 21. Helmi 2016 12:45

Heheeeee =) no se on vähän se ja sama miten se tulee se merkki, asennetaanko se itse vaiko laittaako sen joku muu. . Mutta viittaa kokonaisuudessaan siihen, että vapaaehtoisesti he laittaa / ottaa sen. .
pehmytpusu777

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Helmi 2016 14:17

Aamu-Usva kirjoitti:Muistan jossain kokouksessa jo yli 10 vuotta sitten kuulleeni jonkun israelilaisen tyypin puhuvan tuosta, että www=666. Ostamisen ja myymisen hoitaminen netin kautta on ainakin nykyään hyvin tavallista. Mutta kyllä minusta hyvin monet ihan aidot uskovat kuitenkin ovat ottaneen World Wide Webin omakseen, eli ei kai se tällaisenaan ole pedon merkki..?

Pysyn sillä kannalla, että pedon merkillä tarkoitetaan otsassa ajatuksia ja oikeassa kädessä tekoja, jotka ovat Jumalaa vastaan. Eli pedon merkki on ollut olemassa aina niissä, jotka eivät usko samoin kuin Jumalan sinetti on ollut aina niissä, jotka uskovat.

Ei ole vielä pedonmerkki tullut maailmaan. Ensin täytyy antikristuksen ja väärän profeetan astua maailman näyttämölle ja vasta sen jälkeen voi ilmestyskirjassa kerrottu pedonmerkki tulla maailmassa käyttöön ja kun se aikanaan tulee maailmassa käyttöön niin ilman sitä ei voi silloin (viimeisen petovaltakunnan ajassa) esim. ostaa ruokaa kaupasta itselleen ja perheelleen. Ilmestyskirjassa on kerrottu, että tuo erittäin kauhea ja paha aika maailmassa tulee kestämään kolme ja puoli vuotta ja monien usko tullaan koettelemaan tuossa ajassa ja jonka ajan (suuri ahdistuksen aika) loppumetreillä tulee tapahtumaan Herran Jeesuksen toinen tulemus kun seitsemäs enkeli tulee puhaltamaan seitsemänteen eli viimeiseen pasunaan.

DANIEL 12:

1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.

3. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.

Matteus 24:

21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

Ja tässä vielä pedonmerkistä eli mitä niille ihmisille jotka ovat itseensä pedonmerkin ottaneet tulee tapahtumaan (suuren ahdistuksen ajassa) kun ensimmäinen enkeli tulee vuodattamaan maan päälle ensimmäisen vihan maljan:

Johanneksen ilmestys 16:

1. Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

2. Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

....................................

1. Ja minä kuulin suuren äänen templistä sanovan seitsemälle enkelille: menkäät ja vuodattakaat Jumalan vihan maljat maan päälle!

2. Ja ensimäinen meni ja vuodatti maljansa maan päälle: ja tuli paha ja häijy haava ihmisten päälle, joilla pedon merkki oli, ja niiden päälle, jotka sen kuvaa kumarsivat. Biblia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Helmi 2016 15:29

Minusta antikristus on jo maailmassa monessa eri muodossa ja samoin väärät profeetat. Uskon todella, että Jeesuksen tulemisen päivä voi olla tänään yhtä hyvin kuin tuhannen vuoden päästä.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Helmi 2016 18:18

Aamu-Usva kirjoitti:Minusta antikristus on jo maailmassa monessa eri muodossa ja samoin väärät profeetat. Uskon todella, että Jeesuksen tulemisen päivä voi olla tänään yhtä hyvin kuin tuhannen vuoden päästä.

Daniel 11:

36. Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu.

Matteus 24:

12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

2. Tessalonikalaiskirje 2:

7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

Näin on Aamu-Usva, laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa mutta vielä ei ole tuo Tessalonikalaiskirjeen ilmoittama laiton ilmestynyt maailman näyttämölle mutta Raamattu selkeästi ilmoittaa että Herran Jeesuksen toinen tulemus tulee tapahtumaan vasta kun tuo laiton on ensin noussut valtaan maailmassa ja hänen valtakautensa tulee kestämään kolme ja puoli vuotta ja vasta tuon kolmen ja puolen vuoden viime metreillä eli niin sanotun vihan ajan lopussa tulee tapahtumaan Herran Jeesuksen toinen tulemus kun seitsemäs enkeli tulee puhaltamaan seitsemänteen ja viimeiseen pasunaan.

Näin olen nämä asiat Raamatusta ymmärtänyt. Jumalan siunausta sinulle Aamu-Usva.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Helmi 2016 18:28

Minä olen ymmärtänyt nämä asiat niin, että en voi varmaksi sanoa oikein mitään. Siksi minusta on paras olla valmiina Herran Jeesuksen tulemiseen hetkenä minä hyvänsä. "Amen, tule, Herra Jeesus (Ilm.22:20)!"
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu