Muslimien jihad maahanmuutto

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Muslimien jihad maahanmuutto

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Joulu 2015 09:17

Tuo sanavalinta, että en suostu Jeesuksen nimessä vihaamaan, voidaan kieltämättä ymmärtää väärin. En tarkoittanut vihaamista Hänen nimessään. Sehän ei tietenkään ole mahdollista. Tarkoitin, että Jeesuksen nimessä sanoudun irti kaikesta vihaamisesta. Sanajärjestys oli vain hiukan väärä. Stubbin sanoin: "Sori siitä" :D
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Jukka » 06. Joulu 2015 11:45

Aamu-Usva kirjoitti:Tuo sanavalinta, että en suostu Jeesuksen nimessä vihaamaan, voidaan kieltämättä ymmärtää väärin. En tarkoittanut vihaamista Hänen nimessään. Sehän ei tietenkään ole mahdollista. Tarkoitin, että Jeesuksen nimessä sanoudun irti kaikesta vihaamisesta. Sanajärjestys oli vain hiukan väärä. Stubbin sanoin: "Sori siitä" :D

:thumbup:
Jukka

ViestiKirjoittaja toni t » 06. Joulu 2015 15:22

Aamu-Usva kirjoitti:Tuo sanavalinta, että en suostu Jeesuksen nimessä vihaamaan, voidaan kieltämättä ymmärtää väärin. En tarkoittanut vihaamista Hänen nimessään. Sehän ei tietenkään ole mahdollista. Tarkoitin, että Jeesuksen nimessä sanoudun irti kaikesta vihaamisesta. Sanajärjestys oli vain hiukan väärä. Stubbin sanoin: "Sori siitä" :D

Jeesuksen nimessä ei kannattaisi sanoutua irti vääryyden vihaamisesta koska Jeesus itse vihasi vääryyttä.

Hebr.1:9. Sinä (Jeesus) rakastit vanhurskautta ja vihasit vääryyttä.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Joulu 2015 15:31

Puhuin ihmisten vihaamisesta tuossa :)
Mutta tämä Tonin esiin tuoma asia on tärkeä, siis vääryyden vihaaminen. Vääryyden vihaamista on myös ihmisten vihaamisen vihaaminen. "Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi (Hebr.1:9)." Eli voitelu iloöljyllä tulee juuri niille, jotka valitsevat vanhurskauden rakastamisen lisäksi vääryyden vihaamisen.

Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Jukka » 08. Joulu 2015 17:41

Näyttäisi siltä, että maamme viranomaiset ovat heräämässä maahanmuuton tuomiin suuriin ongelmiin. Kaikki varmasti toivomme (siis Jeesuksen omat), että esivalta toimisi ripeästi, mutta samalla vanhurskaasti.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/148877-turvapaikanhakijat-suomelta-jareita-toimenpiteita-hylatyt-palautetaan-kesken
Jukka

ViestiKirjoittaja onefortruth » 09. Joulu 2015 02:05

jukka1954 kirjoitti:Näyttäisi siltä, että maamme viranomaiset ovat heräämässä maahanmuuton tuomiin suuriin ongelmiin. Kaikki varmasti toivomme (siis Jeesuksen omat), että esivalta toimisi ripeästi, mutta samalla vanhurskaasti.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/148877-turvapaikanhakijat-suomelta-jareita-toimenpiteita-hylatyt-palautetaan-kesken

Kyllä tuli sellainen *****myrsky niskaan eräältä uskikselta (?) kun tuon linkitin facebookiin seinälleni. "Kuinka kristityksi tunnustautuva jakaa tuollaisia" oli viesti ko. henkilöltä.
Loppujen lopuksihan tuossa ei ollut mitään sellaista josta voisi rasistiksi leimata?
No, tietty hän itse suvaitsee niin paljon että homot ja lesbotkin menee, että kannattaa heidän avioitumistaan myös.
Vastailin ja totesin hänelle ettet sä edes tunne mua niin hyvin että voisit tietää mitä ajattelen, hän tuumi että olen täysin ulalla ja ettei hän näköjään todellakaan tunne.
Mä itse suvaitsen kuitenkin kavereita sen verran etten mä niille nalkuta vaikka mitä mv-lehden sivua jakaisivat seinällään. Joillekin mun kavereille sekin on punainen vaate etten saa julkaista mitään sieltä...en vahingossakaan.
En mä jotenkaan kehtaa mennä leimaamaan ketään julkisesti tietämättäni mitään heidän ajatuksistaan.
Tämäkin uutinen koskee niitä, jotka on väärin perustein maassa lähinnä, niin mistä ihmeestä pillastuminen?
En edes suuttunut mutta kyllä sai lähteä kavereista lopulta...empimättä.
Mulle facebookissa ei kaverimäärä ole oleellinen vaan se laatu. :)
Olen huono uskis sitten en tiiä mutta jotain rajaa siinäkin mitä toisen seinälle menee kirjoittelemaan.
onefortruth

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Joulu 2015 09:14

onefortruth kirjoitti:
jukka1954 kirjoitti:Näyttäisi siltä, että maamme viranomaiset ovat heräämässä maahanmuuton tuomiin suuriin ongelmiin. Kaikki varmasti toivomme (siis Jeesuksen omat), että esivalta toimisi ripeästi, mutta samalla vanhurskaasti.

Kyllä tuli sellainen *****myrsky niskaan eräältä uskikselta (?) kun tuon linkitin facebookiin seinälleni. "Kuinka kristityksi tunnustautuva jakaa tuollaisia" oli viesti ko. henkilöltä.
Loppujen lopuksihan tuossa ei ollut mitään sellaista josta voisi rasistiksi leimata?
No, tietty hän itse suvaitsee niin paljon että homot ja lesbotkin menee, että kannattaa heidän avioitumistaan myös.
Vastailin ja totesin hänelle ettet sä edes tunne mua niin hyvin että voisit tietää mitä ajattelen, hän tuumi että olen täysin ulalla ja ettei hän näköjään todellakaan tunne.
Mä itse suvaitsen kuitenkin kavereita sen verran etten mä niille nalkuta vaikka mitä mv-lehden sivua jakaisivat seinällään. Joillekin mun kavereille sekin on punainen vaate etten saa julkaista mitään sieltä...en vahingossakaan.
En mä jotenkaan kehtaa mennä leimaamaan ketään julkisesti tietämättäni mitään heidän ajatuksistaan.
Tämäkin uutinen koskee niitä, jotka on väärin perustein maassa lähinnä, niin mistä ihmeestä pillastuminen?
En edes suuttunut mutta kyllä sai lähteä kavereista lopulta...empimättä.
Mulle facebookissa ei kaverimäärä ole oleellinen vaan se laatu. :)
Olen huono uskis sitten en tiiä mutta jotain rajaa siinäkin mitä toisen seinälle menee kirjoittelemaan.

Kylläpä oli FB kaverisi itse sokea...
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja onefortruth » 09. Joulu 2015 12:51

Tässä oli suora vastaus häneltä:
https://ls24.fi/artikkelit/kehtaatko-vihata-hadassa-olevaa

Eli jakamani linkki oli hänen mielestään roskajuttu jota jaoin. Kappas vain, tuossa hänen jakamassaan linkissä kaveri oli samalla kannalla kuin mekin että kaikki turvapaikanhakijat eivät suinkaan ole sen avun tarpeessa. Aika puusilmäistä touhua linkittää samasta asiasta kuin mitä mäkin periaatteessa jaoin.
Taisi kompastua omaan nokkeluuteensa tällä kertaa. :roll:
En todellakaan ymmärrä mitä tää ihminen mielessään ajattelee, väitti että tapahtuneet raiskauksetkin joista on uutisoitu on kantasuomalaisten tekemiä suurin osa. :shock: What?
En tiiä, hänellä on jonkinlaista mielenhäiriötä, liekö siinä syy että ymmärtää asiat kummallisesti. En keksi muuta.
Paitsi että evankelikaaliseksi tunnustautuu uskovana, heillä on myös se homo- ja lesboliittojen hyväksyminen kuten hänelläkin.
En oikein suoraan sanoen päässyt kuitenkaan perille siitä miten hän nämä asiat käsittää. Mutta mä olin ahne, rasisti ja fasisti eikä kristityn sovi sellainen olla.
Ja tuon linkin juttu oli roskajuttu tai -uutinen.
Sillä lailla...
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 29. Maalis 2017 16:25, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Linkki korjattu. :)
onefortruth

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Joulu 2015 11:41

onefortruth kirjoitti:Tässä oli suora vastaus häneltä:
https://ls24.fi/artikkelit/kehtaatko-vihata-hadassa-olevaa

Eli jakamani linkki oli hänen mielestään roskajuttu jota jaoin. Kappas vain, tuossa hänen jakamassaan linkissä kaveri oli samalla kannalla kuin mekin että kaikki turvapaikanhakijat eivät suinkaan ole sen avun tarpeessa. Aika puusilmäistä touhua linkittää samasta asiasta kuin mitä mäkin periaatteessa jaoin.
Taisi kompastua omaan nokkeluuteensa tällä kertaa. :roll:
En todellakaan ymmärrä mitä tää ihminen mielessään ajattelee, väitti että tapahtuneet raiskauksetkin joista on uutisoitu on kantasuomalaisten tekemiä suurin osa. :shock: What?
En tiiä, hänellä on jonkinlaista mielenhäiriötä, liekö siinä syy että ymmärtää asiat kummallisesti. En keksi muuta.
Paitsi että evankelikaaliseksi tunnustautuu uskovana, heillä on myös se homo- ja lesboliittojen hyväksyminen kuten hänelläkin.
En oikein suoraan sanoen päässyt kuitenkaan perille siitä miten hän nämä asiat käsittää. Mutta mä olin ahne, rasisti ja fasisti eikä kristityn sovi sellainen olla.
Ja tuon linkin juttu oli roskajuttu tai -uutinen.
Sillä lailla...

Huvittaisi kysyä tuon kolumnin kirjoittajalta, että miten oikeus toteutuu kun pakolaislerien oikeasti hädänalaiset ovat jumissa pakolaisleireillä kun rikkaat elintasopakolaiset kiilaavat heidän ohitseen turvallisiin maihin rahojensa turvin ja ottavat pakolaisleiriläisten tarvitsemat ja jonottamat paikat kiilaamalla jonon ohi.

He kiilaavat pakolaisleireillä olevien köyhien ja hädänalaisten ohitse tulemalla suoraan maiden rajoille ja käyttävät pakolaiskiintiönpaikat.Nyt kun periaate on "se jolla on rahaa 8 000€ pääsee jonon ohitse turvaan, kunnes maat ovat täynnä" niin se johtaa siihen tilanteeseen , että ne jotka oikeasti apua tarvitsisivat eli pakolaisleireillä olevat eivät pääse maihin turvaan sillä maat ovat jo kohta täynnä, heidän paikat on viety ja jäävät leireille odottamaan hakemusiensa käsittelyä jotka palautetaan ja pääsy maahan evätään sillä ei ole enään tilaa, rikkaat elintasopakolaiset kiilasivat ensin maahan...

Kaikki pakolaiset pitäisivät palauttaa pakolaisleireille sanoen , että me otamme maahan aluksi ne jotka ovat teitä kauemmin jonottaneet kiltisti leireillä, sillä he ovat toimittaneet asiallisen hakemuksen jonkapohjalta nähdään ihmisten avuntarve ja tiedetään kuka henkilö on kyseessä, emme ota teitä paperittomia maahan kun emme tiedä teistä mitään ja toiset ovat jo teitä ennen kiltisti jonottaneet omaa vuoroaan leireillä. Asettukaa jonoon niin kuin köyhät ja heikot leireillä älkääkä viekö rahojenne turvin noiden heikoimpien turvapaikkaa heidän nokkansa ohitse.

Miten kukin meistä haluaisi että meitä kohdellaan jos olisimme köyhiä ja rahattomia pakolaisleireillä ja kuulisimme että emme saakkaan 2 vuoden jonotuksen jälkeenkään turvapaikkaa sillä rikkaat tulivat lentokoneilla ja rahojensa turvin maahan ja ottivat turvapaikkamme ja nyt ne ovat loppuneet?

Kylmä totuus on että nyt on 9 miljoonaa pakolaista liikkeellä ja kaikille ei riitä turvapaikkoja, miksi prosessin mukaan toimivia köyhiä(hakemus-->päätös-->turvapaikka) käsitellään eriarvoisesti?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja onefortruth » 11. Joulu 2015 19:46

https://www.youtube.com/watch?v=WBWjcQq09-Y

Juha Ahvion puhe EUROOPAN PAKOLAISKRIISI JA ISLAMIN INVAASIO - MITÄ NYT TAPAHTUU?

Julkaistu 8.10.2015
Juha Ahvio luennoi 28.9.2015 Helsingin Kristillisen mediakeskuksen huipputärkeässä kaksiosaisessa opetusillassa kahdesta äärimmäisen ajankohtaisesta aiheesta. Molemmat luentoäänitteet kannattaa hankkia ja kuunnella yhtenä kokonaisuutena. Tällä ensimmäisellä äänitteellä puhuja käsittelee Euroopan tämänhetkistä pakolaiskriisiä ja sen taustoja. Puhuja ottaa kantaa Euroopan ennenkuulumattoman laajojen väestöliikkeiden luonteeseen ja osoittaa, että kyseessä ei ensisijaisesti lainkaan ole pakolaisilmiö, vaan harkittu massamaahanmuutto, jossa on kyse suoranaisesta invaasiosta.

Puhuja osoittaa, että Eurooppa on tarkoitushakuisen islamilaisen maahantunkeutumisen kohteena juuri nyt. Mutta ilmiön kansainvälispoliittiset taustat ja miljardirahoituksen lukuun ottaen kyse on vieläkin laajemmasta ilmiöstä, johon liittyvät yhtä hyvin läntisen globalistisen ja kansallisvaltioita, isänmaallisuutta sekä konservatiivista kristillisyyttä ohjelmallisesti heikentämään pyrkivän raha- ja talouseliitin selkeästi julkilausutut tavoitteet kuin YK:n Agenda 21 ja sen ekototalitaarinen sosiaali- ja väestöpolitiikka. Tämän äänitteen kuunneltuasi ymmärrät, miksi EU:n ja USA:n tämänhetkinen valtaeliitti näyttää pidäkkeettömästi sallivan islamin invaasion länsimaihin, myös Suomeen.

Jatkoa tälle

https://www.youtube.com/watch?v=WISvWnQv-1M
Juha AhvioTUONELAN PORTIT EIVÄT VOITA KRISTUKSEN SEURAKUNTAA - MITEN REAGOIDA KRISTITTYNÄ ?
Tapio Kuvaja
Julkaistu 8.10.2015
Tällä 28.9.2015 pidetyn opetusillan jälkimmäisen luennon äänitteellä Juha Ahvio käsittelee Raamatun selkeän kokonaisopetuksen valossa sitä, miten kristityn tulee tämänhetkisiin sekä hengellis-teologisiin että yhteiskunnallisiin haasteisiin reagoida. Puhuja osoittaa heti lähtökohtaisesti, että Jeesuksen ja Raamatun muun opetuksen, profeetallisenkin, pohjalta kristitty voi ja hänen tulee reagoida tulevaisuuteen luottavaisen myönteisesti suhtautuen vaikkakin inhorealistisesti tämänhetkisten turmiollisten ilmiöiden luonteesta ja taustoista jatkuvasti selvillä ollen.

Ahvio korostaa, että nyt tulee ajatella, uskoa ja toimia yhtä hyvin oikeasta luomisen teologiasta kuin kristologiasta ja kristillisestä etiikasta kiinni pitäen ja niitä edistäen. Puhuja tarjoaa selkeän vastauksen esimerkiksi siihen, miten kristityn tulee suhtautua niin sanottuun globalistiseen Avoimet rajat -ideologiaan sekä monikulttuurisuusaatteeseen ja siihen, mikä on Raamatun yhtenäinen opetus Mooseksen kirjoista Ilmestyskirjaan koskien etnis-kansallista ja kielellistä moneutta ja Jumalan hyviä luomisjärjestyksiä. Entä millä tavalla Jeesuksen selkeä ja eettisesti sitova opetus lähimmäisenrakkaudesta velvoittaa meitä tämänhetkisessä maahanmuuttotilanteessa? Ja miksi on perusteltua nähdä, että kristinuskon aika ei suinkaan ole ohi, Euroopassakaan?
onefortruth

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu