Aamu-Usva kirjoitti:Tuo sanavalinta, että en suostu Jeesuksen nimessä vihaamaan, voidaan kieltämättä ymmärtää väärin. En tarkoittanut vihaamista Hänen nimessään. Sehän ei tietenkään ole mahdollista. Tarkoitin, että Jeesuksen nimessä sanoudun irti kaikesta vihaamisesta. Sanajärjestys oli vain hiukan väärä. Stubbin sanoin: "Sori siitä"
Aamu-Usva kirjoitti:Tuo sanavalinta, että en suostu Jeesuksen nimessä vihaamaan, voidaan kieltämättä ymmärtää väärin. En tarkoittanut vihaamista Hänen nimessään. Sehän ei tietenkään ole mahdollista. Tarkoitin, että Jeesuksen nimessä sanoudun irti kaikesta vihaamisesta. Sanajärjestys oli vain hiukan väärä. Stubbin sanoin: "Sori siitä"
jukka1954 kirjoitti:Näyttäisi siltä, että maamme viranomaiset ovat heräämässä maahanmuuton tuomiin suuriin ongelmiin. Kaikki varmasti toivomme (siis Jeesuksen omat), että esivalta toimisi ripeästi, mutta samalla vanhurskaasti.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/148877-turvapaikanhakijat-suomelta-jareita-toimenpiteita-hylatyt-palautetaan-kesken
onefortruth kirjoitti:jukka1954 kirjoitti:Näyttäisi siltä, että maamme viranomaiset ovat heräämässä maahanmuuton tuomiin suuriin ongelmiin. Kaikki varmasti toivomme (siis Jeesuksen omat), että esivalta toimisi ripeästi, mutta samalla vanhurskaasti.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/148877-turvapaikanhakijat-suomelta-jareita-toimenpiteita-hylatyt-palautetaan-kesken
Kyllä tuli sellainen *****myrsky niskaan eräältä uskikselta (?) kun tuon linkitin facebookiin seinälleni. "Kuinka kristityksi tunnustautuva jakaa tuollaisia" oli viesti ko. henkilöltä.
Loppujen lopuksihan tuossa ei ollut mitään sellaista josta voisi rasistiksi leimata?
No, tietty hän itse suvaitsee niin paljon että homot ja lesbotkin menee, että kannattaa heidän avioitumistaan myös.
Vastailin ja totesin hänelle ettet sä edes tunne mua niin hyvin että voisit tietää mitä ajattelen, hän tuumi että olen täysin ulalla ja ettei hän näköjään todellakaan tunne.
Mä itse suvaitsen kuitenkin kavereita sen verran etten mä niille nalkuta vaikka mitä mv-lehden sivua jakaisivat seinällään. Joillekin mun kavereille sekin on punainen vaate etten saa julkaista mitään sieltä...en vahingossakaan.
En mä jotenkaan kehtaa mennä leimaamaan ketään julkisesti tietämättäni mitään heidän ajatuksistaan.
Tämäkin uutinen koskee niitä, jotka on väärin perustein maassa lähinnä, niin mistä ihmeestä pillastuminen?
En edes suuttunut mutta kyllä sai lähteä kavereista lopulta...empimättä.
Mulle facebookissa ei kaverimäärä ole oleellinen vaan se laatu.
Olen huono uskis sitten en tiiä mutta jotain rajaa siinäkin mitä toisen seinälle menee kirjoittelemaan.
onefortruth kirjoitti:Tässä oli suora vastaus häneltä:
https://ls24.fi/artikkelit/kehtaatko-vihata-hadassa-olevaa
Eli jakamani linkki oli hänen mielestään roskajuttu jota jaoin. Kappas vain, tuossa hänen jakamassaan linkissä kaveri oli samalla kannalla kuin mekin että kaikki turvapaikanhakijat eivät suinkaan ole sen avun tarpeessa. Aika puusilmäistä touhua linkittää samasta asiasta kuin mitä mäkin periaatteessa jaoin.
Taisi kompastua omaan nokkeluuteensa tällä kertaa.![]()
En todellakaan ymmärrä mitä tää ihminen mielessään ajattelee, väitti että tapahtuneet raiskauksetkin joista on uutisoitu on kantasuomalaisten tekemiä suurin osa.What?
En tiiä, hänellä on jonkinlaista mielenhäiriötä, liekö siinä syy että ymmärtää asiat kummallisesti. En keksi muuta.
Paitsi että evankelikaaliseksi tunnustautuu uskovana, heillä on myös se homo- ja lesboliittojen hyväksyminen kuten hänelläkin.
En oikein suoraan sanoen päässyt kuitenkaan perille siitä miten hän nämä asiat käsittää. Mutta mä olin ahne, rasisti ja fasisti eikä kristityn sovi sellainen olla.
Ja tuon linkin juttu oli roskajuttu tai -uutinen.
Sillä lailla...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa