Islam ja koraani opettaa raiskaamaan tyttöjä?
https://ajattelemista.blogspot.fi/2011/0 ... missa.html
JHK kirjoitti:Islam ja koraani opettaa raiskaamaan tyttöjä?
Ööhm. Missä tekstissä puhuttiin mitään raiskaamisesta? Siis joo, tuossa esiteltiin yhdeltä kantilta islamilaista seksuaalietiikkaa, mukaanlukien nykymittapuulla pedofiliaksi määriteltäviä juttuja Shialaisesta islamista, mutta ei mikään tuossa esitetty ole yhdistettävissä näihin otsikoissa pyöriviin raiskaustapauksiin. Käsittääkseni sharia lain alla raiskauksesta saa raippaa tai peräti miekkaa...
Tanu, on epäolennaista miten helppoa tai vaikeaa on saada siitä rangaistus. Jos raiskaus on shariassa rangaistava teko, islam ei opeta raiskaamaan. Mittaa samalla mitalla meille ja heille, UT:ssa ei ole mitään rangaistusta asetettu raiskauksesta, opettaako UT siis raiskaamaan?Niin varmaankin muslimi saa muslimin raiskaamisesta rangaistuksen. (käytännössä tuskin saa koskaan)
Jos löytyy vähintään neljä muslimiestä silminnäkijäksi. Varmaankin löytyy helposti...
Muuten nainen voi joutua itse kivitetyksi. Sellainen on sharia-laki.
se edellyttää, että raiskauksella on oltava vähintään neljä miespuolista silminnäkijää, muussa tapauksessa raiskauksesta syytteen nostava nainen voi joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja saada kivitystuomion.
Samalla logiikalla tämä VT:n teksti opettaa että on ok raiskata, kunhan ei jää kiinni. VT:n aikana myös piti olla kaksi tai kolme todistajaa, ja (kerrotaan että) naisen todistus oli 1/2 miehen todistuksesta, eli miehiä pitäisi olla näkemässä ainakin kaksi ja naisia vähintään neljä...5. moos 22:28 (92)"Jos mies kohtaa koskemattoman tytön, jota ei ole kihlattu, ja pakottaa hänet makaamaan kanssaan ja jos heidät nähdään, 29 miehen on maksettava tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä. Miehen tulee ottaa häpäisemänsä tyttö vaimokseen, eikä hän saa hylätä tätä koko elinaikanaan.
5. moos 22:28. (33/38) Jos joku tapaa neitsyen, joka ei ole kihlattu, ja ottaa hänet kiinni ja makaa hänen kanssaan ja heidät siitä tavataan,
29. niin mies, joka makasi hänen kanssaan, antakoon tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä, ja tyttö tulkoon hänen vaimokseen, koska hän raiskasi hänet; hän älköön hyljätkö häntä koko elinaikanansa.
tanu kirjoitti:JHK kirjoitti:Islam ja koraani opettaa raiskaamaan tyttöjä?
Ööhm. Missä tekstissä puhuttiin mitään raiskaamisesta? Siis joo, tuossa esiteltiin yhdeltä kantilta islamilaista seksuaalietiikkaa, mukaanlukien nykymittapuulla pedofiliaksi määriteltäviä juttuja Shialaisesta islamista, mutta ei mikään tuossa esitetty ole yhdistettävissä näihin otsikoissa pyöriviin raiskaustapauksiin. Käsittääkseni sharia lain alla raiskauksesta saa raippaa tai peräti miekkaa...
Niin varmaankin muslimi saa muslimin raiskaamisesta rangaistuksen. (käytännössä tuskin saa koskaan)
Jos löytyy vähintään neljä muslimiestä silminnäkijäksi. Varmaankin löytyy helposti...
se edellyttää, että raiskauksella on oltava vähintään neljä miespuolista silminnäkijää, muussa tapauksessa raiskauksesta syytteen nostava nainen voi joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja saada kivitystuomion.
https://shariatulee.wordpress.com/sharia-laki/
JHK kirjoitti:Tanu, on epäolennaista miten helppoa tai vaikeaa on saada siitä rangaistus. Jos raiskaus on shariassa rangaistava teko, islam ei opeta raiskaamaan. Mittaa samalla mitalla meille ja heille, UT:ssa ei ole mitään rangaistusta asetettu raiskauksesta, opettaako UT siis raiskaamaan?Niin varmaankin muslimi saa muslimin raiskaamisesta rangaistuksen. (käytännössä tuskin saa koskaan)
se edellyttää, että raiskauksella on oltava vähintään neljä miespuolista silminnäkijää, muussa tapauksessa raiskauksesta syytteen nostava nainen voi joutua itse syytetyksi aviorikoksesta ja saada kivitystuomion.Samalla logiikalla tämä VT:n teksti opettaa että on ok raiskata, kunhan ei jää kiinni. VT:n aikana myös piti olla kaksi tai kolme todistajaa, ja (kerrotaan että) naisen todistus oli 1/2 miehen todistuksesta, eli miehiä pitäisi olla näkemässä ainakin kaksi ja naisia vähintään neljä...5. moos 22:28 (92)"Jos mies kohtaa koskemattoman tytön, jota ei ole kihlattu, ja pakottaa hänet makaamaan kanssaan ja jos heidät nähdään, 29 miehen on maksettava tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä. Miehen tulee ottaa häpäisemänsä tyttö vaimokseen, eikä hän saa hylätä tätä koko elinaikanaan.
5. moos 22:28. (33/38) Jos joku tapaa neitsyen, joka ei ole kihlattu, ja ottaa hänet kiinni ja makaa hänen kanssaan ja heidät siitä tavataan,
29. niin mies, joka makasi hänen kanssaan, antakoon tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä, ja tyttö tulkoon hänen vaimokseen, koska hän raiskasi hänet; hän älköön hyljätkö häntä koko elinaikanansa.
Voiko mies raiskata seksinhimoissaan? Olen ajatellut, että raiskaus on väkivaltaa siinä missä lyöminenkin. Edelleen uskon, että suurin osa maailman miehistä (jopa muslimeista) haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa, joka myös haluaa sitä. En ainakaan itse missään tapauksessa haluaisi olla silleen haluttoman kumppanin kanssa. Ei kai miehet niin erilaisia ole.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa