Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Syys 2015 08:27

Tähän voisin vielä lisätä että lapsityö on tosi tärkeää,meilläpäin on panostettu paljon lapsityöhön ja uskon etä lapsilla on se otollisin maaperä ottaa siemen vastaan.Itsekkin muistan lapsuusajan jutut kaikkein vahvimpina elämässäni vaikka se kierros maailmas tulikin tehtyä :)
systeri

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 01. Syys 2015 09:42

Kiitos Jumalalle! Ja kiitos Systeri kun jaoit ihanan todistuksen. Herra siunatkoon nuorimmaistanne ja antakoon vahvan kasvun uskon siemenelle!
hrmn2

ViestiKirjoittaja paa » 01. Syys 2015 09:53

Minä kun rukoilen, niin kukaan ei ole tullut uskoon. Jos puhun jollekin Jumalasta niin mitään vastakaikua ei tule. En ymmärrä mitä Jumala minusta haluaa, on jotenkin niin väsähtänyttä touhua taas. On kyllä ihmeellistä kun joku tulee uskoon, jaksan hämmästellä sitä aina :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Syys 2015 09:55

Aamen Herman :) tuo ilta kosketti mua just siksikin niin syvästi ,kun mietin kuinka aito ja vilpitön se lapsen usko ja ajatusmaailma on,kun synti ja maailma ei oo saanu vielä kovettaa sydäntä.Lapsi ei mieti kannattaako tämä tai mitä se maksaa vaan tekee siitä totta mahdollisimman pian...ymmärtää että kysymys on isosta asiasta.
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Syys 2015 09:57

paa kirjoitti:Minä kun rukoilen, niin kukaan ei ole tullut uskoon. Jos puhun jollekin Jumalasta niin mitään vastakaikua ei tule. En ymmärrä mitä Jumala minusta haluaa, on jotenkin niin väsähtänyttä touhua taas. On kyllä ihmeellistä kun joku tulee uskoon, jaksan hämmästellä sitä aina :D

Et voi vielä tietää,minäkin tunnustin eräälle entiselle luokkakaverille piiiitkän ajan jälkeen että hänen todistuksensa nuorempana kolahti muhun tosi lujaa vaikka siitä kuluikin aikaa jokunen vuosi sitten kun tulin uskoon.Kylvää kannattaa aina mutta kasvua me ei voida kiskoa :)
systeri

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 01. Syys 2015 10:02

paa kirjoitti:Minä kun rukoilen, niin kukaan ei ole tullut uskoon. Jos puhun jollekin Jumalasta niin mitään vastakaikua ei tule. En ymmärrä mitä Jumala minusta haluaa, on jotenkin niin väsähtänyttä touhua taas. On kyllä ihmeellistä kun joku tulee uskoon, jaksan hämmästellä sitä aina :D

Toi blogitodistus oli mulle itselleni tosi mahtava rohkaisu just tuohon jonka kanssa itsekin aika paljon oon kipuillut. Vastakaiku tuli viiden vuoden kuluttua sanan kylvämisestä. Monesti me ollaan kärsimättömiä ja halutaan saada nähdä heti tuloksia. Meidän tehtävä on vaan kylvää ja rukoilla uskossa, Jumala tekee työnsä ja se tapahtuu omalla ajallansa, ei meidän ajalla.

Minä oon hyvin harvoin saanut johdattaa ketään sisälle valtakuntaan, yleensä tehtävänä on viedä ihmisiä pienen matkaa siihen suuntaan, siitä paikasta missä he silloin ovat. Jos joku on tosi etäällä Jumalasta, ei häntä välttämättä voi sillä hetkellä viedä väkisin sisälle portista. Mutta jokaisella teolla ja sanalla minkä Jumalan kanssa teemme, on vaikutusta ihmisten elämään. Perillä nähdään vasta koko kuva.
hrmn2

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Syys 2015 22:16

Tänään työpaikalla kuulin eräältä heknkilöltä, että hän eillen osallistui kundaliini joogaan.

Sain vaivihkaa kysyttyä hänen siviilisähköpostinsa ja lähetin hänelle evankeloivan kirjoituksen sekä kirjoituksia joogan vaaroista.

Oli hyvä, että olin aikaisemmin perehtynyt aiheeseen täällä foorumeilla niin oli hyvä ideoita mitä sanoa ja tiesin mistä puhutaan.

Nyt rukoilen, että kirjoitukseni kautta Jumala tekisi työtään hänessä. Olen töissä jo saanut useammalle ihmiselle puhua Jumalasta ja kylvää siementä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 01. Syys 2015 22:24

Hienoa Mikko! Rukoilen tuon työkaverisi puolesta.
hrmn2

ViestiKirjoittaja onefortruth » 02. Syys 2015 10:51

Mikko Murpatti kirjoitti:Tänään työpaikalla kuulin eräältä heknkilöltä, että hän eillen osallistui kundaliini joogaan.

Sain vaivihkaa kysyttyä hänen siviilisähköpostinsa ja lähetin hänelle evankeloivan kirjoituksen sekä kirjoituksia joogan vaaroista.

Oli hyvä, että olin aikaisemmin perehtynyt aiheeseen täällä foorumeilla niin oli hyvä ideoita mitä sanoa ja tiesin mistä puhutaan.

Nyt rukoilen, että kirjoitukseni kautta Jumala tekisi työtään hänessä. Olen töissä jo saanut useammalle ihmiselle puhua Jumalasta ja kylvää siementä.

Mullakin on eräs läheinen työkaverini lähtemässä nyt syksyllä kundalinijoogaan ja mun on hirveän vaikea häntä nyt varoittaa, kun talvella möhläsin varoituksissani. Koetan facebook-seinällä laittaa kundalinivaroituksia ja ennen kaikkea rukoilla aion hänen puolestaan ettei nuo häntä vahingoittaisi samoin kuin nuo reiki-jutut ja chakrameditaatiot.
Hän koki hyökkäyksenä hänelle tärkeitä asioita kohtaan kun varoitin ettei noista hyvää sulle seuraa... :(
Mun taisteluni on siis rukoillen hengessä että hän kääntyisi noista pois ennenkuin jotain pahaa tapahtuu.
On vaikea juttu mielestäni omissa voimissani tuossa asiassa operoida hänen parhaaksi koska tulkitsee väärin asiat. Se vaatisi syvälleluotaavaa keskustelua eikä töksäytystä.
onefortruth

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 02. Syys 2015 16:50

Tänään oli aika erikoista johdatusta. Herra käski mennä yhden metsän reunaan 50 km päässä olevassa kaupungissa, ja odottaa huppupäistä henkilöä. Odottelin siellä 1,5 tuntia ja lopulta huppupäinen nuori nainen tuli paikalle. Puhuin hänen kanssa sitten varmaan puolisen tuntia, sain kertoa hänelle Jumalan Sanaa, ja profetoida ja rukoilla hänen puolesta, ja rukoilla hänen jalkansa puolesta jonka hän oli loukannut vuosi sitten. Hän ei sillä hetkellä tuntenut kipua joten ei voitu todentaa välitöntä parantumista. Mutta hän oli otettu siitä, että Jumala halusi kohdata häntä tällaisella erikoisella tavalla.
hrmn2

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu