paa kirjoitti:Minä kun rukoilen, niin kukaan ei ole tullut uskoon. Jos puhun jollekin Jumalasta niin mitään vastakaikua ei tule. En ymmärrä mitä Jumala minusta haluaa, on jotenkin niin väsähtänyttä touhua taas. On kyllä ihmeellistä kun joku tulee uskoon, jaksan hämmästellä sitä aina
paa kirjoitti:Minä kun rukoilen, niin kukaan ei ole tullut uskoon. Jos puhun jollekin Jumalasta niin mitään vastakaikua ei tule. En ymmärrä mitä Jumala minusta haluaa, on jotenkin niin väsähtänyttä touhua taas. On kyllä ihmeellistä kun joku tulee uskoon, jaksan hämmästellä sitä aina
Mikko Murpatti kirjoitti:Tänään työpaikalla kuulin eräältä heknkilöltä, että hän eillen osallistui kundaliini joogaan.
Sain vaivihkaa kysyttyä hänen siviilisähköpostinsa ja lähetin hänelle evankeloivan kirjoituksen sekä kirjoituksia joogan vaaroista.
Oli hyvä, että olin aikaisemmin perehtynyt aiheeseen täällä foorumeilla niin oli hyvä ideoita mitä sanoa ja tiesin mistä puhutaan.
Nyt rukoilen, että kirjoitukseni kautta Jumala tekisi työtään hänessä. Olen töissä jo saanut useammalle ihmiselle puhua Jumalasta ja kylvää siementä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa