systeri kirjoitti:Kiitos Lily...no emmä nyt niinkään yksinäiseksi.Enhän ittekkään oo niin jaksanu kommentoida, mutta sitä vaan joskus vähän tuskastuu, kun haluais että joku sanois jotain faktaa tai rohkaisevaa.Näihin terveys asioihin ei kuitenkaan niin paljon mitään apua saa.Ja jos saa niin toisaalla se jo kumotaan.
Ainakin keskustelufoorumeilla tulee niin paljon sekavia juttuja että ei niihin voi oikeen luottaa.Epätietoisuutta tulee esim siitä että voiko ylipäätänsä sotkea noita kaikkia luontaislääkkeitä keskenään...jotenkin en ihan luota siihen myyjään joka tietenkin haluaa tehdä myös bisnestä ja myydä paljon :P hain vielä apteekista tehokkaampia probiootteja ja ne myi mulle precosa purkin.Sopiiko se noihin ym ym??? Oon vähän pihalla mutta pääasia kai on että nää nyt kuitenkin tuntuu tehoavan

Berberiinistä tulee illalla oksettava olo

Elä nyt systeri mihinkään lähde. Mä ainakin luen nämä sun terveys-kirjoituksesi aina tosi tarkkaan. Vaikka en aina saakaan aikaiseksi kommnentoida mitään.
Eikä haittaa todellakaan yhtään, vaikka miten avoimesti täällä kirjoittelet - päinvastoin! Itteäkin on välillä vaivannut se, että kuinka avoimesti tulee ihan
ventovieraille omista asioista kerrottua. Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia. Eli haitanneeko tuo mitään
Tosi hienoa kuulla, että olet löytänyt uusia luontais"lääkeitä", jotka ovat alkaneet vaikuttaa ja auttaa. Kiitos Herralle!
Valitettavasti en ole mikään asiantuntija, jotta voisin sanoa, että mitkä tuotteet ja aineet sopii yhteen jne. Itsekin olen kokeillut vähän sitä sun tätä
ja kysellyt vinkkejä viisaammilta. Mutta luontaistuotteiden kohdalla olen ymmärtänyt kuitenkin, että niistä ei pitäisi tulla haitallisia sivu- ja yhteisvaikutuksia
kuten lääkkeistä. Eli kokeile ja yhdistele ihan huoletta vaan. Luojan luomat luonnonlääkkeet on kaikki turvallisia.
Oman selkärankareuman oon saanu niin hyvään kuntoon, että reumalääkäri jopa perui diagnoosin, kun ei voinut myöntää sairauden paranemista ilman
määräämiään syöpälääkkeitä. Kiitos ja kunnia tästäkin ihmeestä Taivaanisälle! Olen huomannut että sokeri pitää jättää kokonaan pois ja myös kotimaiset viljat olen
vaihtanut gluteenittomiin. Lisäksi otan joka päivä C- ja D-vitskuja, MSM-pillereitä(kiitos Jannelle!) ja kalaöljykapseleita. Ja lisäksi joka aamu tyhjään vatsaan Noni-mehua.
Siitäkin vinkistä kiitos Jannelle! Vähän jos lipsun sokeria syömään, niin heti alkaa kolottaa.
On kyllä vaikeita juttuja nämä autoimmuunisairaudet. Tuntuu, että välillä on kaikki vaivat kokonaan pois ja sitten saattaa yht'äkkiä tulla ihan kamalat
kivut kuin tyhjästä. Vaatii aikamoista itsekuria tämä ruokavalon noudattaminen. Mutta sitähän se vaatii uskonelämä muutenkin...
Onneksi Taivaan kodissa(jos sinne joskus vaikka pääsisi) ei ole sairauksia, eikä muitakaan murheita. Eli kyllä näitä maallisia vaivoja jaksaa kärsiä, kun
välillä muistaa ajatella, että mikä kenties odottaa kun täältä aika kerran jättää.
Kirjoittele vaan systeri paljon tänne "Riisu kengät"-ketjuun ja muuallekin. Minä ainakin aina luen sun kirjoitukset ja olen hengessä mukana sun kamppailussa!

Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.