*
Raamatun mukaan Jumalan käsi ei ole lyhyt auttamaan eikä Hänen korva ole kuuro kuulemaan avutonta ihmistä. Jumala yksin voi ulottua sisäisiin haavoihin parantaakseen kans. Jos joku teistä vajoaa masennukseen, siellä pohjassa Jumala on mukana ja Hän on itse läsnä, tiedän koska olin siellä pohjassa niin löysin sieltä Jumalan.
Kun kaikki keinot tuntuu loppuvan, sit oma pohja pettää ja sit vajoaa kun ei ole enää toivoa ja tuntuu että kaikki menee hukkaan niin sit Jumalan löydetään sieltä pohjasta. Mie tiedän koska olin siellä pohjassa. Kun istuin sängyn reunalla pää alas ja minulta meni kaikki elämänhaluni ja kaikki tuntui olevan pimeää. Yhtäkkiä ylhäältä alas Jumalan rakkaus vuodatti päälleni ja sain kylpeä Jumalan rakkaudessa. Pysyin siinä niin kauan kunnes rakkauden kylpy loppui. Olin kuin uusi ihminen jolla oli täynnä intoa ja elämää.
Oli toinen kuoppa johon vajosin niin Jumala oli siinä pohjassa. Jumala oli uskollinen minulle siihen asti kun nousin ylös pohjasta. Jumalakin ei hylkää omia jotka vajoaa pohjaan. Kyllä yksi kohta on oikeassa mitä siinä lukee: Jumalan käsi ei ole lyhyt auttamaan eikä ole kuuro kuulemaan hätääntynyttä ihmistä.
Jes. 59:1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: