Aamu-Usva kirjoitti:Onko kukaan muuten tutustunut sellaiseen eräänlaista terapiaa kehitelleeseen tyyppiin kuin Arthur Janov?
Aamu-Usva kirjoitti:Yksi ystäväni on myös muuten innostunut tuosta voimauttava valokuvaus -jutusta. En ole aiheeseen perehtynyt, mutta olen ajatellut että siinä vain pyritään valokuvaamaan jotain itselle merkityksellisiä asioita... Onko siinäkin siis jotain pahaa..? Itse pyrin joskus valokuvin ilmaisemaan jonkun päivän tuntemuksiani ja ajatuksiani. Se on minulle joskus helpompaa kuin sanat. Joskus vain näen jotain niin kaunista, että haluan kuvata sen. Jotenkin valokuvaamisessa onnistuminen kyllä on kivaa. Voimauttaako se sitten..? Koko voimauttaminen on hieman epäselvä termi.
Valokuvaaminen on ihan hyvä itseilmaisukeino ainakin tällaiselle, joka ei esimerkiksi ole ollenkaan musikaalinen eikä muu taiteilu innosta, paitsi ehkä sanataitelu joskus...
Mikko Murpatti kirjoitti:Suosittelen kaikkia lukemaan oikein ajatuksella tämän, oikeesti. Lue tämä.
https://arvioikaa.com/psyko2.html
Tästä oli paljon apua minulle, sillä siskoni on hurahtanut kaikenmaailman "sisäinen opas" ja mindfulness ja voimauttava valokuva -tyylisiin eksytyksiin, jotka ovat perkeleen päämajassa suunniteltuja eksytyksiä ja niiden tavoitteena on antaa kevyt ja hiljainen kannustus kohti meditaatioita, joogaa ja muita itämaisien uskontojen okkultisia polkuja kohti.
Nämä voimauttavat valokuvat ja mindfulness -tyyliset light -versiot itämaisesta okkultiikasta ja mystiikasta ovat ponnistuslauta jota kävelemällä ihminen päätyy syvemmälle ja syvemmälle kohti itämaisia mystiikoita.
Itsekin jo olin loiventamassa omia mielipiteitäni tämänkaltaisia asioita kohti, mutta Jumala vakuutti minulle tekstiä lukiessani , että näillä ei ole leikkimistä. Pimeydenpäämajan tuotoksia.
Kiitos Joel löydöksistäsi.
PetriFB kirjoitti:Lusiferisti David Spangler on YK:ssa mukana nimikkeellä Director of Planetary Initiative. Spangler on sanonut ettei kukaan voi tulla osalliseksi uudesta maailmanjärjestyksestä ellei hän sitoudu palvomaan luciferia. Spangler on myös sanonut: että Kristus on sama voima kuin lucifer; lucifer valmistaa ihmisen kokemaan kristillisyyttä; jokainen meistä tuodaan siihen pisteeseen, jota sanon lusiferiseksi initiaatioksi (vihkimys), joka on erityinen portti jonka läpi jokaisen tulee käydä tullakseen täysin oman valonsa sisälle, jokaisen meistä on tultava siihen kohtaan elämässämme, missä vastaanotamme lusiferisen initiaation (vihkimys).
Uusi maailmanjärjestys on täysin saatanallinen järjestelmä. Siksi saatanallinen okkultismi on levittäytynyt kaikkialle myös psykologiaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa