Psykologia

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Psykologia

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Marras 2014 22:30

Onko kukaan muuten tutustunut sellaiseen eräänlaista terapiaa kehitelleeseen tyyppiin kuin Arthur Janov?
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Lily » 03. Marras 2014 23:35

Aamu-Usva kirjoitti:Onko kukaan muuten tutustunut sellaiseen eräänlaista terapiaa kehitelleeseen tyyppiin kuin Arthur Janov?

Kannattaa lukea kokonaisuudessaan tuo Joel.A :n laittama linkki, siinä tuodaa esille myöskin tuo mainitsemasi terapia muoto.

Nämä terauppettisten hoitomuotojen kehittäjät tuntuvat kopiovan paljonkintoistensa hoitomuotoja...
Viimeksi muokannut Lily päivämäärä 03. Marras 2014 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Lily

ViestiKirjoittaja Lily » 03. Marras 2014 23:37

Aloitin lukemaan linkin 2 osan, on hyvin valaiseva, kannattaa lukea :thumbup:

https://arvioikaa.com/psyko2.html
Lily

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Marras 2014 23:43

En tiedä olenko itse edes lukenut mitään Janovin tuotantoa koskaan, mutta yksi uskova ystäväni oli siitä aikoinaan todella innostunut. Ainakin kirjasta nimeltään 'Huuto sisimmästä'.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Marras 2014 10:00

Suosittelen kaikkia lukemaan oikein ajatuksella tämän, oikeesti. Lue tämä.

Tästä oli paljon apua minulle, sillä siskoni on hurahtanut kaikenmaailman "sisäinen opas" ja mindfulness ja voimauttava valokuva -tyylisiin eksytyksiin, jotka ovat perkeleen päämajassa suunniteltuja eksytyksiä ja niiden tavoitteena on antaa kevyt ja hiljainen kannustus kohti meditaatioita, joogaa ja muita itämaisien uskontojen okkultisia polkuja kohti.

Nämä voimauttavat valokuvat ja mindfulness -tyyliset light -versiot itämaisesta okkultiikasta ja mystiikasta ovat ponnistuslauta jota kävelemällä ihminen päätyy syvemmälle ja syvemmälle kohti itämaisia mystiikoita.

Itsekin jo olin loiventamassa omia mielipiteitäni tämänkaltaisia asioita kohti, mutta Jumala vakuutti minulle tekstiä lukiessani , että näillä ei ole leikkimistä. Pimeydenpäämajan tuotoksia.

Kiitos Joel löydöksistäsi.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja PetriFB » 04. Marras 2014 11:37

Lusiferisti David Spangler on YK:ssa mukana nimikkeellä Director of Planetary Initiative. Spangler on sanonut ettei kukaan voi tulla osalliseksi uudesta maailmanjärjestyksestä ellei hän sitoudu palvomaan luciferia. Spangler on myös sanonut: että Kristus on sama voima kuin lucifer; lucifer valmistaa ihmisen kokemaan kristillisyyttä; jokainen meistä tuodaan siihen pisteeseen, jota sanon lusiferiseksi initiaatioksi (vihkimys), joka on erityinen portti jonka läpi jokaisen tulee käydä tullakseen täysin oman valonsa sisälle, jokaisen meistä on tultava siihen kohtaan elämässämme, missä vastaanotamme lusiferisen initiaation (vihkimys).

Uusi maailmanjärjestys on täysin saatanallinen järjestelmä. Siksi saatanallinen okkultismi on levittäytynyt kaikkialle myös psykologiaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Marras 2014 11:44

Yksi ystäväni on myös muuten innostunut tuosta voimauttava valokuvaus -jutusta. En ole aiheeseen perehtynyt, mutta olen ajatellut että siinä vain pyritään valokuvaamaan jotain itselle merkityksellisiä asioita... Onko siinäkin siis jotain pahaa..? Itse pyrin joskus valokuvin ilmaisemaan jonkun päivän tuntemuksiani ja ajatuksiani. Se on minulle joskus helpompaa kuin sanat. Joskus vain näen jotain niin kaunista, että haluan kuvata sen. Jotenkin valokuvaamisessa onnistuminen kyllä on kivaa. Voimauttaako se sitten..? Koko voimauttaminen on hieman epäselvä termi.

Valokuvaaminen on ihan hyvä itseilmaisukeino ainakin tällaiselle, joka ei esimerkiksi ole ollenkaan musikaalinen eikä muu taiteilu innosta, paitsi ehkä sanataitelu joskus...
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Marras 2014 12:34

Aamu-Usva kirjoitti:Yksi ystäväni on myös muuten innostunut tuosta voimauttava valokuvaus -jutusta. En ole aiheeseen perehtynyt, mutta olen ajatellut että siinä vain pyritään valokuvaamaan jotain itselle merkityksellisiä asioita... Onko siinäkin siis jotain pahaa..? Itse pyrin joskus valokuvin ilmaisemaan jonkun päivän tuntemuksiani ja ajatuksiani. Se on minulle joskus helpompaa kuin sanat. Joskus vain näen jotain niin kaunista, että haluan kuvata sen. Jotenkin valokuvaamisessa onnistuminen kyllä on kivaa. Voimauttaako se sitten..? Koko voimauttaminen on hieman epäselvä termi.

Valokuvaaminen on ihan hyvä itseilmaisukeino ainakin tällaiselle, joka ei esimerkiksi ole ollenkaan musikaalinen eikä muu taiteilu innosta, paitsi ehkä sanataitelu joskus...

Ongelma ei ole valokuvissa. Ota valokuvia ja nauti niistä ja iloitse niiden tuomista muistoista.

Eksyttäväksi homma muodostuu silloin , kun luonnollisen reaktion (muistot, kauneus, tunnelma jne.) lisäksi tähän tuodaan mieleen vaikuttavaa oppia ja opetusta.

Anetaan valokuvien olla valokuvia ja jos ne ilostuttaa meitä tai tuovat elämäämme jotain positiivista niin hieno homma! Räpsitään menemään vaan!

Mitä kristityn voimautukseen tulee niin Jumala voimauttaa ja voitelee palvelijansa. Voimauttavaa voitelua on turha hakea valokuvista, sillä kristitylle sen tulisi ensisijaisesti tulla Jumalalta omasta mielestäni.

Näin itse ajattelen ja toimin, jos joku löytää voimautuksensa Jumalan sijasta valokuvista niin siihen vain totean, että kristittynä haen sitä Jumalalta.

En arvostele taikka pakota , sanon vaan että itse haen voimutukseni Jumalasta Hän on minun kallioni ja Hän on minun voimani. Turvaudun mielummin Jumalaan kuin itseeni ja valokuviin.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Joel.A » 04. Marras 2014 13:23

Mikko Murpatti kirjoitti:Suosittelen kaikkia lukemaan oikein ajatuksella tämän, oikeesti. Lue tämä.

Tästä oli paljon apua minulle, sillä siskoni on hurahtanut kaikenmaailman "sisäinen opas" ja mindfulness ja voimauttava valokuva -tyylisiin eksytyksiin, jotka ovat perkeleen päämajassa suunniteltuja eksytyksiä ja niiden tavoitteena on antaa kevyt ja hiljainen kannustus kohti meditaatioita, joogaa ja muita itämaisien uskontojen okkultisia polkuja kohti.

Nämä voimauttavat valokuvat ja mindfulness -tyyliset light -versiot itämaisesta okkultiikasta ja mystiikasta ovat ponnistuslauta jota kävelemällä ihminen päätyy syvemmälle ja syvemmälle kohti itämaisia mystiikoita.

Itsekin jo olin loiventamassa omia mielipiteitäni tämänkaltaisia asioita kohti, mutta Jumala vakuutti minulle tekstiä lukiessani , että näillä ei ole leikkimistä. Pimeydenpäämajan tuotoksia.

Kiitos Joel löydöksistäsi.

Juu itsellänikin aukesi tämä aihe vieläkin enemmän ja saa myös tarkastelemaan itseänikin vieläkin enemmän (olen ollut ennen melko paloissa tähän mielen tieteeseen), että vaikuttaako tämä tälläinen psygologinen ajattelutapa minun ajattelu tavassani enää millään tavalla.
Joel.A

ViestiKirjoittaja Joel.A » 04. Marras 2014 14:01

PetriFB kirjoitti:Lusiferisti David Spangler on YK:ssa mukana nimikkeellä Director of Planetary Initiative. Spangler on sanonut ettei kukaan voi tulla osalliseksi uudesta maailmanjärjestyksestä ellei hän sitoudu palvomaan luciferia. Spangler on myös sanonut: että Kristus on sama voima kuin lucifer; lucifer valmistaa ihmisen kokemaan kristillisyyttä; jokainen meistä tuodaan siihen pisteeseen, jota sanon lusiferiseksi initiaatioksi (vihkimys), joka on erityinen portti jonka läpi jokaisen tulee käydä tullakseen täysin oman valonsa sisälle, jokaisen meistä on tultava siihen kohtaan elämässämme, missä vastaanotamme lusiferisen initiaation (vihkimys).

Uusi maailmanjärjestys on täysin saatanallinen järjestelmä. Siksi saatanallinen okkultismi on levittäytynyt kaikkialle myös psykologiaan.

Niin tosiaan ja tämä Saatanan aikomus (uusi maailmanjärjestys) ei siis ole lähivuosisatojen keksintö vaan Saatana on vienyt tätä asiaa alustaalkaen jo läpi erinäköisten maallisten maailmankatsomusten kautta.
Joel.A

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu