Siivetön kirjoitti:Eli en siis ole sitä mieltä, että rakastelun pitäisi tai edes saisi olla vain itsensä tyydyttämistä, enkä tiedä sellaista edes väittäneeni, eli oon nyt vähän äimänkäkenä....
Mutta kuulutko Sinä Appaloosa siihen ryhmään, joka voi puhtaalla omallatunnolla sanoa, ettei itselläsi ole ollenkaan seksuaalisia tarpeita, eikä minkäänlaista tarvetta tulla tyydytetyksi rakkaasi kanssa, vaan rakastelet vain siksi, että toisen ihmisen tarpeet täyttyisi?
Siivetön kirjoitti:Meidän naisten on kovin helppo Systeri olla tuota mieltä omalla kohdallamme, sillä miehen ja naisen tarpeet ovat kovin erilaiset tässä asiassa, mutta minä en taas voisi vaatia miestäni kärsimään sen vuoksi, että olisin itse halvaantunut, enkä voisi millään tavoin itse hoitaa asiaa, sillä se olisi minusta aivan yhtä itsekästä, kuin sekin, että rakastellessamme hakisin vain omaa tyydytystäni.
Näkisin aivan yhtä kauniina ja myöskin tärkeänä asiana hänen, terveen ihmisen ja miehen tyydyttymisen tuollaisessakin tilanteessa, kuinhan se hoidetaan yhdessä ja toinen toisensa läheidyydestä nauttien, mitään salaamatta ja peittelemättä, kuin näen toisen tyydyttämisen
tarpeen nytkin, kun voimme harjoittaa sitä ns. normaaleimmalla tavalla.
Emme voi ja saa olla niin itsekkäitä, että vaadimme toiseltakin selipaattia, jos emme itsekkään kykene.
Sitä en toki tiedä, miten puolisoni tuollaisessa tilanteessa käyttäytyisi ja mitä haluasi / tarvitsisi, mutta itse en haluaisi hänen kärsivän vuokseni, enkä usko Jumalankaan sellaista vaativan, kunhan kaikki tapahtuu yhteisestä / keskinäisestä sopimuksesta ja toinen toistamme kunnioittaen ja rakkautta ja läheisyyttä tuntien.
Siivetön kirjoitti:Mutta enkö ole tuonut ihan samaa asiaa esille, eli en nyt todellakaan oikein ymmättä, miksi näin kovin olet innokas luomaan teksteistäni sellaista kuvaa, ikäänkuin olisin sitä mieltä, että elämän tärkein motiivi olisi itsensä tyydyttäminen ja omien tarpeidensa täyttäminen????
Isoäiti kirjoitti:Et voi olla Juha tosissasi tuon kysymyksen kanssa?? Minua kyllä puistattaa tämä ketju ja seikkaperäiset selostukset, kun luin tuolta. Kuvat vaan puuttuu.Jätän tämän aiheen lukemisen ja kommentoinnin tähän.
vaisuliini kirjoitti:Appaloosa kirjoitti:"Jos kiellämme esim. mieheltä omin käsin tehtävän tyydytyksen, vaikka hän tekisi sen esim. halvaantuneen vaimonsa vieressä ja kainalossa, yhteisestä sopimuksesta, kummankin nähdessä sen hyväksi vaihtoehdoksi, sanomme sitä synniksi, mutta jos ja kun hän tekee sen koko vartaloaan liikuttaen vaimonsa emättimen avulla, katsomme, ettei se ole itsetyydytystä, niin tuollainen katsantokanta on mielestäni täysin farisealaista??"
Jos mies rakastelisi halvaantuneen vaimon kanssa jolla on tunnoton keho jos itse naisena olisin halvaantunut enkä tuntisi mitään koska oma keho olisi niinku kuollut jonka kanssa mies rakastelisi. Tämä ajatus kuvottaa jo... Mies hoitaisi oman käden kautta, se parempi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa