lonelyrider kirjoitti:Janne kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:En käsitä tuota jatkuvaa Petrin opetusten linkitystä. Luulisi että ihmiset osaisivat itsekin keskustella aiheista :/ No, kait se näkyy kenen palsta tämä todellisuudessa on ja millainen asema hänellä on ihmisten mielissä(toki sen saa pitää ja linkittää mitä tahtoo, jos niin tahtoo...ajattelisin, eikö kuitenkin, jokainen haluaisi itse keskustella ja puntaroida asioita, ilman välikäden tulkintoja aiheesta?).
Tämä ei edelleenkään ole Petrin palsta eikä Petrillä ole vaikutusvaltaa tähän foorumiin sen enempää kuin muillakaan käyttäjillä.
Petri on luopunut "vallastaan" foorumilla lähtemällä pois ylläpidosta ja ennen sitäkin Petrillä ei ollut yksin päätösvaltaa foorumin asioissa.
Jos jotkut eivät kykene ymmärtämään tätä tosiasiaa niin sille en minä eikä muukaan ylläpito voi mitään.
Ei tässä nyt Petriäkään voi pellolle potkaista vaan sen takia että jotkut kuvittelevat hänen hallitsevan tätä foorumia.
Itse en tule enään jatkossa hyväksymään tällaisia valheellisia väittämiä ja valheen levittelyä. Tiedoksi myös muille jotka tällaista valhetta levittävät.
En sitä tarkoittanut että olisi ylläpidossa tai muuten täällä vastuutehtävissä, kyllä se on ollut tiedossa, eiköhän selvinnyt tekstistä, mihin asialla viittasin.
Joo kyllä tiedän että sinä tiesit nuo asiat. Joten vastasinkin niihin muihin viittaamiisi asioihin mitkä liittyvät tähän foorumiin. Itse väitit että tämä on todellisuudessa Petrin palsta joka ei pidä paikkaansa.
Se että täällä monet linkittelevät Petrin kirjoituksia johtunee siitä että hänen kirjoitukset ovat hyviä ja selkeästi ymmärrettäviä. Petrin kirjoituksia linkitellään paljon muuallakin kuin täällä eikä se tee niistä paikoista Petrin palstoja.
Täällä linkitellään myös sen takia paljon Petrin kirjoituksia koska monet tuntevat hänet henkilökohtaisesti ja on totta kai on helpompi linkittää sellaisen henkilön kirjoitus jonka tuntee kuin sellaisen jota ei tunne.
Mutta se että kirjoituksia linkitetään ei tee tästä Petrin foorumia.