Aamu-Usva kirjoitti:Miltähän tämä tapaus näytti: "Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti (Apt.4:31)." ??
Jasmiini kirjoitti:Tuossa Raamatun kohdassa muuten tulee esille se, että vaikka tapahtui tuommoista, että vaikka paikka vapisi, eli oli joku ihme ja ihmiset tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi, niin
se hedelmä ei ollut sellainen, että ihmiset kaatuilivat, vaan he puhuivat rohkeasti Jumalan Sanaa, joka taas viittaa minusta siihen, että on mieli kirkastunut ja tullut rohkeutta, eikä sumentunut ja makoillut ihanan tunteen pilvessä.
Juha kirjoitti:Jasmiini kirjoitti:Tuossa Raamatun kohdassa muuten tulee esille se, että vaikka tapahtui tuommoista, että vaikka paikka vapisi, eli oli joku ihme ja ihmiset tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi, niin
se hedelmä ei ollut sellainen, että ihmiset kaatuilivat, vaan he puhuivat rohkeasti Jumalan Sanaa, joka taas viittaa minusta siihen, että on mieli kirkastunut ja tullut rohkeutta, eikä sumentunut ja makoillut ihanan tunteen pilvessä.
Minä täytyin kasteeni jälkeen Pyhällä Hengellä ja silloin tunsin esimerkiksi ulkona ollessani kuinka teki mieli huutaa kaikille Jumalan siunaustaEn kaatuillut suuntaan enkä toiseen...
Ja tuo mielen kirkastuminen on hyvä ilmaisu. Saatana tekee monet asiat päin vastoin ja noissa torontolaisilmiöissä saa ihmisen aivan sekaisin ja hörhömäiseen tilaan
systeri kirjoitti:Juha kirjoitti:Jasmiini kirjoitti:Tuossa Raamatun kohdassa muuten tulee esille se, että vaikka tapahtui tuommoista, että vaikka paikka vapisi, eli oli joku ihme ja ihmiset tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi, niin
Minä täytyin kasteeni jälkeen Pyhällä Hengellä ja silloin tunsin esimerkiksi ulkona ollessani kuinka teki mieli huutaa kaikille Jumalan siunaustaEn kaatuillut suuntaan enkä toiseen...
Ja tuo mielen kirkastuminen on hyvä ilmaisu. Saatana tekee monet asiat päin vastoin ja noissa torontolaisilmiöissä saa ihmisen aivan sekaisin ja hörhömäiseen tilaan
Mulla on ollu Juha ihan samanlainen kokemus Pyhällä Hengellä täyttymisen jälkeen.Kauppareissulla S-marketin pihalla oli halu saada huutaa kaikille Jumalan siunausta ym..mutta en kummiskaan uskaltanu :P

Heli kirjoitti:Tuntuu hyvältä, että näissä sivuissa joku muukin on sanonut samaa kuin minä. Ihmiset uskovat toisen käden tietoihin. Sitten he muodostavat epäuskoisten vikoilijoiden mielipiteistä oman mielipiteensä. Niilo koki armon vallankumouksen, eikä voinut enää julistaa lakia. Se ei ollut enää hänen tehtävänsä. Jumala näki, että Niilon palvelutyö alkoi olla lopuillaan. Hän käytti Niiloa, joka oli myös humoristinen persoona. Te saisitte paremman kuvan Niilosta, jos kuuntelisitte hänen saarnojaan.![]()
Heli
Heli kirjoitti:Tuntuu hyvältä, että näissä sivuissa joku muukin on sanonut samaa kuin minä. Ihmiset uskovat toisen käden tietoihin. Sitten he muodostavat epäuskoisten vikoilijoiden mielipiteistä oman mielipiteensä. Niilo koki armon vallankumouksen, eikä voinut enää julistaa lakia. Se ei ollut enää hänen tehtävänsä. Jumala näki, että Niilon palvelutyö alkoi olla lopuillaan. Hän käytti Niiloa, joka oli myös humoristinen persoona. Te saisitte paremman kuvan Niilosta, jos kuuntelisitte hänen saarnojaan.![]()
Heli
Heli
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa