Siivetön kirjoitti:Ok, enkä siis halunnut millään muotoa kyseenalaistaa sanomaasi.
Halusin siis vain keskustella ja ymmärtää paremmin, mitä tarkoitit.
Mutta asia ok.
Okkay

Siivetön kirjoitti:Ok, enkä siis halunnut millään muotoa kyseenalaistaa sanomaasi.
Halusin siis vain keskustella ja ymmärtää paremmin, mitä tarkoitit.
Mutta asia ok.

vaisuliini kirjoitti:*
Lisään vielä pari juttua. Jumala johdattaa hengellisesti sokeita astelemaan tietä, jota he eivät tunne. Kyllä he ennemmin tai myöhemmin saavat ymmärryksen kaikkeen. Edellä ei ole enää "louhikkoja" eikä "pimeyttä". Sama juttu pätee Raamatun lukemiseen, nöyrtyessään saa enemmin tai myöhemmin ymmärryksen kaikkeen kunhan se nöyrtyy lukemaan Raamattua ja uskoo mitä Sana opettaa kunhan pitää Jumalan Sanana.
Jes. 42:16 Minä kuljetan sokeat tietä, jota he eivät tunne, annan heidän astella polkuja, joita he eivät ennen tunteneet. Minä muutan pimeyden heidän edellään valoksi ja louhikot tasangoksi. Nämä asiat minä teen enkä niitä tekemättä jätä. RK
Sotapäällikkö Naeman ei suostu nöyrtymään ja aliarvostaa sitä ja lähtee pois suuttuessaan. Sama juttu pätee Raamatun lukemiseen. Raamatun mukaan ylenkatsoo Jumalan Sanaa, se tuomitsee hänet viimeisenä päivänä koska se aliarvostaa Jumalan Sanaa. Vakava asia!
Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
systeri kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Lisään vielä pari juttua. Jumala johdattaa hengellisesti sokeita astelemaan tietä, jota he eivät tunne. Kyllä he ennemmin tai myöhemmin saavat ymmärryksen kaikkeen. Edellä ei ole enää "louhikkoja" eikä "pimeyttä". Sama juttu pätee Raamatun lukemiseen, nöyrtyessään saa enemmin tai myöhemmin ymmärryksen kaikkeen kunhan se nöyrtyy lukemaan Raamattua ja uskoo mitä Sana opettaa kunhan pitää Jumalan Sanana.
Jes. 42:16 Minä kuljetan sokeat tietä, jota he eivät tunne, annan heidän astella polkuja, joita he eivät ennen tunteneet. Minä muutan pimeyden heidän edellään valoksi ja louhikot tasangoksi. Nämä asiat minä teen enkä niitä tekemättä jätä. RK
Sotapäällikkö Naeman ei suostu nöyrtymään ja aliarvostaa sitä ja lähtee pois suuttuessaan. Sama juttu pätee Raamatun lukemiseen. Raamatun mukaan ylenkatsoo Jumalan Sanaa, se tuomitsee hänet viimeisenä päivänä koska se aliarvostaa Jumalan Sanaa. Vakava asia!
Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Avasin koneen kun halusin tuoda omat kamppailuni Herran ja teidän foorumilaisten eteen ihan julkisesti ja nöyrin sydämin ja sitten luen täältä aivan mahtavia juttuja mitä Vaisuliini oot laittanu mm.sotapäällikkö Naemanista ja hänen sairastamisestaan ja tekemisistään.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä..näin ajattelin aloittaa ja sen perään, yhteys "yläkertaan" takkuaa.
Tällä viikolla oon monena päivänä ollu tosi "vetelä" syömisten kans jotka tuo mulle vatsaoireita (oonhan lomalla ja pyrin nauttimaan siitä) ...oon kuitenkin yrittäny rukoilla voimaa vastustaa varsinkin näitä makeita juttuja jotka on erittäin pahoja mm suklaata ja karkkia koska syön niitä himoihini
![]()
Kun yritän rukoilla niin yhteys katkeaa välittömästi ja ihmettelen miksi??
Jo vähän ennemmin, olikohan se eilen mun eteen nostettiin eräs kommentti jonka itse kirjoitin täällä tämmösellä "Minä ainakin" meiningillä.Jäin vain miettimään sitä ,mutta ei avautunut vielä...viime yönä ja tänä aamuna tuskailin taas Herran edessä että mikä täs nyt mättää.
Ja taas mun eteen nostettiin se sama kommentti ja sitten tajusin että voi kuinka ylpeästi oon kirjoittanut tuon ja varoitellut toista ihmistä ylpeyteen lankeamisestaanteeksi lonelyrider jälleen kerran.
Jumala muistutti että mun ei tuu ajatella "minä meiningillä" tätä asiaa vaan kaikki on suurta armoa mitä saan tämän asian kans kokea tehdä ja oppia.
Juttelin kerran erään tutun uskovan naisen kans kaupassa tästä mun sairaudesta ja syömisistä ja hän sanoi jotain tuosta 7 kertaa puhdistautumisesta, mutta en enää muista mitä tarkalleen sillä tarkoitti.Mua jäi se kyllä kiinnostamaan mutta unohdin ottaa sen kohdan luettavaksi Raamatusta.
Ja nyt Vaisuliini Jumalan johdattamana kirjoittaa siitä tänne just kun taas lankesin tähän lokaiseen liejuun.Moneskohan kerta se oli kun takkuan tämän sairauden kanssa jonka tietä en eteenpäin tunne ...Mutta lopputulos selviää kyllä aikanaan.
Nöyrryn Jumalan edessä tämän asian kanssa ja kiitän siitä että Sinun armossasi on mulle kylliksi...et hylkää kun ymmärtämättömyyttäni lankean ja kiitos siitä että Sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat ja ojentavat kun kuljen välillä harhaan.Aamen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa