Mikko Murpatti kirjoitti:Minä vain kirjoitti:
Kaatumis suunnat ja muut eivät tunnisteiksi, eivätkä opiksi mielestäni kelpaa.
Tahtoisin tiedustella miksi eivät kelpaa? Miten perustelet asian?
Miksi alla olevissa Raamatun kohdissa kaadutaan selälleen /poispäin Jumalasta taikka kaadutaa/polvistutaa/ langetaan Jumalaa kohti? Miksi ylipäätään Raamatussa on ilmoitettu kaatumisen suunta? En usko , että kaatumisen suuntaa olisi ilmoitettu ellei siinä olisi jokin sanoma tai merkitys.
Minä vain kirjoitti:Mihin suuntaan kaatui tai lankesi riivaaja Jeesuksen edessä?
Oliko kyse siunauksesta vai tuomiosta?
luukas 8.
28 Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
28 When he saw Jesus, he cried out, and fell down before him, and with a loud voice said, What have I to do with thee, Jesus, thou Son of God most high? I beseech thee, torment me not.
markuksesta löytyy sama kohta.
Jumalan siunauksessa tapahtuu mitä tämän kaatumisopin seurauksena?
Kysyn vaan, että voidaanko sitä soveltaa?
Jaak. 2:19 kirjoitti:Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
lonelyrider kirjoitti:Jeps, Jumala ei lennättele ihmisiä, saadakseen heidät parannetuksi... ei se vaan voi mennä niin... että Jumala tulisi paikalle ja ikäänkuin voimallaan "mätkisi" ihmisiä kumoon....
Minä vain kirjoitti:
Oliko kyse siunauksesta vai tuomiosta?
luukas 8.
28 Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
28 When he saw Jesus, he cried out, and fell down before him, and with a loud voice said, What have I to do with thee, Jesus, thou Son of God most high? I beseech thee, torment me not.
Ihan sen takia eivät kelpaa, koska ne eivät ole opiksi tarkoitettu.
Ne ovat asioita jotka ovat kirjoitettu raamattuun jotta tiedettäisiin mitä tapahtui.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 6 vierailijaa