Nimittäin tuo vatsa meinas taas alkaa rettelöimään :/ viime viikolla oli jo kivut vasemmalla puolella ja oireet sitä mukaa että "hohhoijaa".
Ja vaikka kuinka söin gluteenittomia ja maidottomia ruokia, niin nyt se ei meinannutkaan rauhoittua,paheni vaan :/
Muutama päivä sitten menin taas epätoivoissani Antti Heikkilän sivuja tutkimaan ja kattoin että niin eihän se suosittelekkaan mitään gluteenittomia viljoja, vaikka mä oon kyllä päässy hyvään kuntoon käyttämällä gluteenitonta leipää.
Mutta sokerillisia vaaleita leivonnaisia en ollu käyttäny koko tuon puolentoista vuoden aikana kovin paljon, ihan vaan siksikin että ne on niin kalliita.
No nyt tänä keväänä mun miehenikin vatsa on kipeytyny ja hänkin söi jonku aikaa gluteenittomia.Hän alkas kantaa kotia just niitä makeita leivonnaisia.Lisäksi mä aloin vielä tehdä niitä ittekkin ja syödä sen kans niitä ja nyt epäilenkin että niistä makeista jutuista mun suolisto on alkanu tulehtua.
Muutama päivä sitten jätin kaiken muun viljan paitsi kauran ja lisäsin ruokaan vaan enemmän vihanneksia jne. niin nyt on vatsa taas kunnos ja oireet poissa :P
Sekopäisyyttä lisää se kun mietin tuota LEIPÄÄ että miksi Jumala ei paranna mua niin että voisin syödä viljatuotteita.Mihin perustuu se että leipä on niin terveellistä,leipää pitää syödä monta palaa päiväs ja miksi leivästä on tehty niin "pyhä asia" että sitä ei saa edes väärinpäin pöydälle laskea?? Mitä Raamattu sanoo leivästä,söikö ne silloin sitä yhtä paljon kuin me tänä päivänä...mistä viljasta ne entisaikaan tehtiin?? Voisin kyllä ittekkin tutkia asioita, mutta tämmösiä asioita nyt vaan miettii niin, ettei osaa/jaksa edes ettiä ja toimia
Lisäksi oon miettiny sitäkin että onko tullu kaikesta huolimatta annettua liikaa kunniaa ruokavaliolle ja esim Heikkilälle.Jumalan ihmehän se jokatapaukses oli että niin nopiaa silloin aluksi ne syövännäköiset muutokset katosi multa, vaikka olinkin jo ruokavaliolla.Ja sitä oon nyt ihmisille monesti todistanu.