*
Ok kiitos kun selitit, Tanu.
vaisuliini kirjoitti:*
Ok Juha. Kyllä minä en älynnyt katsoa myös KJV:n käännöstä sori.
![]()
Mutta minä olen luullut että 2Tim. 1:7 tarkoittaa sitä että alkoholisoitunut ihminen
saa Jumalalta raittiuden voiman tai hengen niin se vapautuu alkoholihimosta ja raitistuu kans.![]()
Mutta se ei välttämättä tarkoita vaan hengellistä raittiutta mitä sinä kirjoitit. Kiitos Juha
Luuk. 11:34 (33/38) kirjoitti:Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
Juha kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
![]()
Mutta minä olen luullut että 2Tim. 1:7 tarkoittaa sitä että alkoholisoitunut ihminen
saa Jumalalta raittiuden voiman tai hengen niin se vapautuu alkoholihimosta ja raitistuu kans.![]()
Mutta se ei välttämättä tarkoita vaan hengellistä raittiutta mitä sinä kirjoitit. Kiitos Juha
Mä luulen että tääkin kohta vois ehkä myös liittyä tuohon terveeseen ymmärrykseen ? :Luuk. 11:34 (33/38) kirjoitti:Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
vaisuliini kirjoitti:Juha kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
![]()
Mä luulen että tääkin kohta vois ehkä myös liittyä tuohon terveeseen ymmärrykseen ? :Luuk. 11:34 (33/38) kirjoitti:Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
Ok joo Juha. Katso tuota toista puolta mitä mie äsken laitoin.
https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic ... &start=340
Siis siitä terveen ymmärryksen hengestä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa