Tämä on melko varmasti totta,!
https://www.studio55.fi/terveys/article ... sta/124602
systeri kirjoitti:Kävin taas vähän aikaa sitten verikokeissa ja kaikesta huolimatta hivenen jännityksellä odottelin soittoa lääkäriltä.Hän soitti ja kertoi että verikokeet on todella hyvät ja mm.calpro -arvo joka oli viimeksi vielä korkealla oli nyt vain alle 50 eli tosi hyväMutta kertoi mun olevan jännittävä tapaus hänelle, koska hän ei usko että ilman lääkkeitä vois chronin taudista parantua ja muutokset joita mulla oli kahdenlaisia...toisesta en oo kertonu
vois parantua
Meinas ettei aio painostaa mua syömään lääkkeitä koska vointi on niin hyvä.Oon tosi siunattu ja uskon että tämä on Jeesuksen nimessä kurissa pidettävä asia...näin unta jossa lapsia oli tiellä,lähellä oli puu jonka alla lymyili käärmeitä mutta ne olivat "toimintakyvyttömiä".Voiko tästä ajatella näin??? Jumalan lapsilla on turva ja luottamus Jumalassa
tanu kirjoitti:Jumala varmaankin sallii joskus ihmisille jonkin vakavan taudin, kun ei muuten ymmärrä elää terveellisesti.
Näin kävi omalla kohdalla. Kiitos siitä Herralle!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa