Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Riisu kengät..

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Syys 2013 13:05

systeri

ViestiKirjoittaja tanu » 05. Syys 2013 19:16

Kyllä näin varmasti on. Mutta ei puhettakaan, että tätä totuutta kerrottaisiin yleisesti.

Raha ratkaisee. Ihmisten terveydellä ei ole mitään väliä.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Marras 2013 11:06

Kävin taas vähän aikaa sitten verikokeissa ja kaikesta huolimatta hivenen jännityksellä odottelin soittoa lääkäriltä.Hän soitti ja kertoi että verikokeet on todella hyvät ja mm.calpro -arvo joka oli viimeksi vielä korkealla oli nyt vain alle 50 eli tosi hyvä :) Mutta kertoi mun olevan jännittävä tapaus hänelle, koska hän ei usko että ilman lääkkeitä vois chronin taudista parantua ja muutokset joita mulla oli kahdenlaisia...toisesta en oo kertonu :? vois parantua :) Meinas ettei aio painostaa mua syömään lääkkeitä koska vointi on niin hyvä.Oon tosi siunattu ja uskon että tämä on Jeesuksen nimessä kurissa pidettävä asia...näin unta jossa lapsia oli tiellä,lähellä oli puu jonka alla lymyili käärmeitä mutta ne olivat "toimintakyvyttömiä".Voiko tästä ajatella näin??? Jumalan lapsilla on turva ja luottamus Jumalassa :)
systeri

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Marras 2013 14:40

systeri kirjoitti:Kävin taas vähän aikaa sitten verikokeissa ja kaikesta huolimatta hivenen jännityksellä odottelin soittoa lääkäriltä.Hän soitti ja kertoi että verikokeet on todella hyvät ja mm.calpro -arvo joka oli viimeksi vielä korkealla oli nyt vain alle 50 eli tosi hyvä :) Mutta kertoi mun olevan jännittävä tapaus hänelle, koska hän ei usko että ilman lääkkeitä vois chronin taudista parantua ja muutokset joita mulla oli kahdenlaisia...toisesta en oo kertonu :? vois parantua :) Meinas ettei aio painostaa mua syömään lääkkeitä koska vointi on niin hyvä.Oon tosi siunattu ja uskon että tämä on Jeesuksen nimessä kurissa pidettävä asia...näin unta jossa lapsia oli tiellä,lähellä oli puu jonka alla lymyili käärmeitä mutta ne olivat "toimintakyvyttömiä".Voiko tästä ajatella näin??? Jumalan lapsilla on turva ja luottamus Jumalassa :)

Kiitos Herralle!

Kiva kuulla, että sairaus pysyy aisoissa ilman lääkkeitä. :-P
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Marras 2013 00:58

Joo..tää on edelleen itsellenikin aika ihmeellinen asia.Tuo calprohan ei oo mikään verikoe, sitä ei edelliskerralla otettukaan kun joskus aiemmin ja sitäkin se lääkäri kovasti ihmetteli kun oli nyt niin alhaalla.
Mutta ei täs voi ku kiitellä Herraa..niin surkea vaiva tuo on jos pääsee jylläämään :)
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Helmi 2014 21:21

Verikokeita menneellä viikolla ja hoitajan yhteydenotto.Veriarvot edelleen tosi hyvässä "kuosissa" ja ihmettelyä sieltä suunnalta kun aina vaan oon pärjänny hyvin ilman oireita hoitoja ja lääkkeitä :) Kiitos Jeesukselle!
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Helmi 2014 23:26

Mä en vaan vieläkään ymmärrä että mikä juttu tähän piilee kun Jumala niin voimallisesti mua kosketti silloin reilu vuosi sitten, mutta tuntuu että ihmiset ei oikein ota todesta tätä :? varmaan siksi kun on pitäny tehdä parannusta liiallisten herkkujen syömisestä. :roll:
systeri

ViestiKirjoittaja tanu » 24. Helmi 2014 01:11

Jumala varmaankin sallii joskus ihmisille jonkin vakavan taudin, kun ei muuten ymmärrä elää terveellisesti.
Näin kävi omalla kohdalla. Kiitos siitä Herralle!
tanu

ViestiKirjoittaja systeri » 27. Helmi 2014 13:25

tanu kirjoitti:Jumala varmaankin sallii joskus ihmisille jonkin vakavan taudin, kun ei muuten ymmärrä elää terveellisesti.
Näin kävi omalla kohdalla. Kiitos siitä Herralle!

Joo niimpä..sitä se nyt ainakin tarkoittaa :)
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Huhti 2014 08:18

Olin vähällä pilata vatsani juuri ennen matkalle lähtöä :-P kalkinpuutteen (kalkkitabletit oksettaa jostain syystä) johdosta ostin soijajugurtteja ja niitä muutaman syötyäni,alkoi taas oireilut,vasen puoli vatsasta kipeytyi. Mutta Kiitos Jumalalle kun jätin ne heti pois niin vaivat hävisivät. Joten kyllä ne on ne liialliset proteiinit jotka laukaisevat taudin.Myös viljan proteiinit.Liha kala ja kana ovat tähän asti sopineet.Ja "tavallinen" juusto vähissä määrin,mutta esim sulatejuusto on huono juttu.

Kerroin joskus täällä että jouduin koviin taisteluihin fb:kiin laittamani todistuksen jälkeen.Se johtui siitä kun sekaannuin keskusteluun jossa puhuttiin mielettömän kalliitten luontais- tuotteiden parantavasta voimasta ..Forever.Siinä lueteltiin vanhan "liiton miehiä" jotka elivät todella pitkään kun ilmeisesti käyttivät tuota ainetta joka on Raamatussakin mainittu. Kirjoitin että jos haluat elää ikuisesti ,vastaus on Jeesus :) ja jouduin sen jälkeen ihan hirveisiin taisteluihin.Kun näin noitten tuotteitten valmistajan "päämajan", mahtavan ison valkoisen rakennuksen, muistui mieleeni uni jossa rakensin hienoa taloa, jonka perustus ei sitten kestänytkään vaan lähti tuulen mukaan :/ ...se oli kai varoitus mulle, kun oli vähän ajatusta että lähtisin myymään noita tuotteita..luovuin sitten ajatuksesta :roll:
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu