Luin läpi ja Tonilla oli tuolla edellä kans hyviä ajatuksia ,mutta mun täytyy niihin perehtyä myöhemmin että käsittäisin oikein

Eetu kirjoitti:Kyselenpä täältäkin, miten minun nyt pitäisi toimia kun vaimoni haki lopullisen eron. Hän sanoo olevansa uskossa mutta ei tajua mitä avioliitto tarkoittaa, hän luuli että uskovien avioliitto loppuu siihen kun jompikumpi vain sanoo että se on ohi. Raamatun mukaan liitto loppuu vasta sitten kun jompikumpi kuolee tai etsii uuden puolison. Pitääkö minun nyt vain odotella siihen asti kunnes ex vaimo etsii uuden puolison? Entä jos hän ei etsi? Hän ei halua sopia välejä.
Eetu kirjoitti:Raamatun mukaan liitto loppuu vasta sitten kun jompikumpi kuolee tai etsii uuden puolison.
vaisuliini kirjoitti:Eetu kirjoitti:Raamatun mukaan liitto loppuu vasta sitten kun jompikumpi kuolee tai etsii uuden puolison.
Sorry, missä Raamatun kohdassa lukee että liitto loppuu että oman puolison eläessään hakee toisen uuden puolison?
Haluaisin tutkia sitä.
Minä ymmärrän tuskaasi. Rukoillaan ihmettä ja sitä että Jumala vie loppuun eli voittoon Hänen aloittamaa työtä joka on vaimossasi - Kristuksen nimessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa