David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Touko 2013 20:48

En nyt yhä edelleenkään ota kantaa tähän yhteen mieheen, mutta Pekka kirjoitti: "Owuor on saanut monet uskomaan että hän on Jumalan lähettämä profeetta ja saarnamies mutta totuus on siis ihan jotain muuta"

Olen miettinyt tätä asiaa vääristä profeetoista ja olen tullut siihen tulokseen, että he eivät itse tiedä olevansa vääriä profeettoja tms. He eivät siis tietoisesti tee jotenkin kieroillen pahaa, vaan he ovat jostain syystä eksyneet pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta Kristusta kohtaan. Niinkuin Raamatussa kerrotaan, että lopussa he luulevat todella tehneensä kaiken Jeesuksen nimessä, mutta Jeesus sanoo, ettei ole koskaan heitä tuntenut. Tätä asiaa pohtiessa täytyy kyllä itsekin asettua todella nöyrälle paikalle. Ainakin itse yritän aina asettaa itseni niiden paikalle Raamatussa, joista sanotaan jotain pahaa. Sovinko siihen joukkoon paremmin kuin siihen, josta sanotaan, että ovat täynnä laupeuden hedelmää..? Pitää säilyttää vilpittömyys ja puhtaus Kristusta kohtaan, eikä alkaa valehdella totuutta vastaan. Jos oma elämäni on täynnä riitaa, niin on riivaajien viisautta esittää jotain muuta. Sitä vain rukoilen, että voisin noudattaa totuutta rakkaudessa ja pukeutua sydämelliseen armahtavaisuuteen veljiä ja sisaria sekä kaikkia ihmisiä kohtaan. Uskon sen Jeesuksen sanan, että millä mitalla minä mittaan, sillä minulle mitataan.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Touko 2013 21:14

Aamu-Usva kirjoitti:En nyt yhä edelleenkään ota kantaa tähän yhteen mieheen, mutta Pekka kirjoitti: "Owuor on saanut monet uskomaan että hän on Jumalan lähettämä profeetta ja saarnamies mutta totuus on siis ihan jotain muuta"

Olen miettinyt tätä asiaa vääristä profeetoista ja olen tullut siihen tulokseen, että he eivät itse tiedä olevansa vääriä profeettoja tms. He eivät siis tietoisesti tee jotenkin kieroillen pahaa, vaan he ovat jostain syystä eksyneet pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta Kristusta kohtaan. Niinkuin Raamatussa kerrotaan, että lopussa he luulevat todella tehneensä kaiken Jeesuksen nimessä, mutta Jeesus sanoo, ettei ole koskaan heitä tuntenut. Tätä asiaa pohtiessa täytyy kyllä itsekin asettua todella nöyrälle paikalle. Ainakin itse yritän aina asettaa itseni niiden paikalle Raamatussa, joista sanotaan jotain pahaa. Sovinko siihen joukkoon paremmin kuin siihen, josta sanotaan, että ovat täynnä laupeuden hedelmää..? Pitää säilyttää vilpittömyys ja puhtaus Kristusta kohtaan, eikä alkaa valehdella totuutta vastaan. Jos oma elämäni on täynnä riitaa, niin on riivaajien viisautta esittää jotain muuta. Sitä vain rukoilen, että voisin noudattaa totuutta rakkaudessa ja pukeutua sydämelliseen armahtavaisuuteen veljiä ja sisaria sekä kaikkia ihmisiä kohtaan. Uskon sen Jeesuksen sanan, että millä mitalla minä mittaan, sillä minulle mitataan.

Näin on Aamu-Usva mutta jotain pitää uskaltaa sanoa kun on näin selvät todisteet ja tämä mies vielä johtaa monia harhaan, hyvin monia. On siis todellakin syytä varoittaa tästä miehestä. Raamattukin varoittaa niin miksen minäkin jos kerran on selvä syy varoittaa.

Mutta se on selvä, että viisautta on valvoa jatkuvasti omaa tilaansa ettei käy itsellekin köpelösti. Päivittäin käyn taistelua etten lankeaisi ainakaan tahallisiin synteihin mutta jos ja kun lankean niin jatkan aina, Jumalan armosta, taistelua siihen mihin jäin ja kilvoitteluni on vielä kesken ja en halua luovuttaa vaan päästä perille. Kovimmat ajat ovat vielä edessäpäin, sanoisin.

Jumala meitä kaikkia auttakoon ja armahtakoon.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Touko 2013 22:13

Luin toiselta foorumilta, että TV7 alkaisi näyttämään viikottain Owuorin ohjelmia. Sellainen ajatus vaan heräsi, että mitenkähän tämä nyt sopii yhteen TV7:n linjan kanssa, kun siellä on sitä rahankerjuuta aika paljon ollut esillä. Alkavatkohan he puuttua asiaan? Vai antavatko he kaikkien kukkien kukkia ja lähettävät ristiriitaista sanomaa. Nähtäväksi jää... Toivottavasti tekevät parannuksen kaikista Jumalan tahdon vastaisista rahankerjuuohjelmien sallimisesta.
Herman

ViestiKirjoittaja Lilli » 22. Touko 2013 10:00

.......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Eetu » 22. Touko 2013 11:23

Herman kirjoitti:Luin toiselta foorumilta, että TV7 alkaisi näyttämään viikottain Owuorin ohjelmia. Sellainen ajatus vaan heräsi, että mitenkähän tämä nyt sopii yhteen TV7:n linjan kanssa, kun siellä on sitä rahankerjuuta aika paljon ollut esillä. Alkavatkohan he puuttua asiaan? Vai antavatko he kaikkien kukkien kukkia ja lähettävät ristiriitaista sanomaa. Nähtäväksi jää... Toivottavasti tekevät parannuksen kaikista Jumalan tahdon vastaisista rahankerjuuohjelmien sallimisesta.

Eikös telkkarikanavien tärkein päämäärä ole saada paljon katsojia? Joten villinä arvauksena heitän, että TV7 ei puutu asiaan.
Eetu

ViestiKirjoittaja Lilli » 24. Touko 2013 13:47

.......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 24. Touko 2013 15:06

Luulen ,että Jumala itkee ja Jumalan Poika itkee sitä kun maailma on hylännyt hänen armonsa ja paha on saanut niin monen eikä sitten aikanaan ole mitään mahdollisuutta kun aika on täysi siis loppuun kulunut.....Herran ilmestyminen Taivaalle on Raamatun mukaan selvä kirkas tapahtuma ja kaikki näkevät ja luulen ,että ihmiset ,jotka ei ymmärrä (nuoret oppimattomat) niin vanhemmat ihmiset puhuvat ja kaikki saavat myös ymmärryksen ,mitä oikein tapahtui,,,, Kysymys kuuluukin kuinka pitkä aika on Herran päivä ?????
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Lilli » 01. Heinä 2013 17:19

......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Herman » 02. Heinä 2013 09:27

Ehdin vihdoin tutkia vähän tarkemmin Owuorin nettisivuja, ja miinuksen puolelle menee. Hän esimerkiksi sanoo siellä, että Suomessa alkoi kasteherätys, kun hän kastoi muutaman ihmisen Helsingin kokouksien yhteydessä. Ihan kuin täällä ei olisi kastettu ihmisiä aiemmin :roll: Tuollainen liioittelu on valehtelemista. Muutenkin nettisivut ovat täynnä Owuorin koroittamista epäterveellä tavalla. Vaikka sanoma olisikin oikea, on tuollainen omien tekojen liioitteleminen sekä ihmisen korottaminen huolestuttavaa.
Herman

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Heinä 2013 10:44

Tuossa aiemmin oli teksti siitä ,että Owuor itki kun näki Jeesuksen ristillä ja ajattelun tynkä oli niin ,että ajatus on kuin Pietarin eli ei ymmärrä oikein asiaa tai oikeassa suhteessa ,,,No minä tässä kohtaa ymmärrän tuota Owuoria täysin sillä itselle on käynyt lähes samoin .Aikoinaan ku paha iski minun vaimoon (ateisti) ja minä olin ihan pihalla ku lumiukko niin näin näyn ,jossa Jeesus oli ristillä ja vettä satoi ja hän käänsi kasvot minua kohti ja itki ja oli hyvin surullinen ,,,,Minuun iski sellainen niin voimakas TUNNEVYÖRY ,että olisin varmaan mennyt auttamaan Jeesusta sinne ristille jos olisin päässyt ,,,näky oli niin voimakas ja selkeä kuin olisin ollu siinä itse mukana.Siinä hän katsoi minua ja sääli minua ja minä vaan sanoin älä minua Herra sääli ,,,sinulla itsellä on kauheat tuskat ,,,olisin tehnyt mitä vaan Herran puolesta ,mutta sitte hieman myöhemmin Herran kyyneleet ja suru puolestani paljastui ja avioero koitti,mutta Herra kulki vierelläni koko ajan ja neuvoi näyillä ja vahvisti minua ja suojeli ,,,Ikuisesti olen Kiitollinen Jumalalle ja Jeesukselle hänen Pojalleen ja Pyhälle Hengelle kaikesta hyvästä ,jota olen saanut ja tietysti myös kurituksesta ja opista ,ettei asiat lähde vika suuntaan menemään.Kunnia Jumalalle.
Mr Kerimäki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu