En nyt yhä edelleenkään ota kantaa tähän yhteen mieheen, mutta Pekka kirjoitti: "Owuor on saanut monet uskomaan että hän on Jumalan lähettämä profeetta ja saarnamies mutta totuus on siis ihan jotain muuta"
Olen miettinyt tätä asiaa vääristä profeetoista ja olen tullut siihen tulokseen, että he eivät itse tiedä olevansa vääriä profeettoja tms. He eivät siis tietoisesti tee jotenkin kieroillen pahaa, vaan he ovat jostain syystä eksyneet pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta Kristusta kohtaan. Niinkuin Raamatussa kerrotaan, että lopussa he luulevat todella tehneensä kaiken Jeesuksen nimessä, mutta Jeesus sanoo, ettei ole koskaan heitä tuntenut. Tätä asiaa pohtiessa täytyy kyllä itsekin asettua todella nöyrälle paikalle. Ainakin itse yritän aina asettaa itseni niiden paikalle Raamatussa, joista sanotaan jotain pahaa. Sovinko siihen joukkoon paremmin kuin siihen, josta sanotaan, että ovat täynnä laupeuden hedelmää..? Pitää säilyttää vilpittömyys ja puhtaus Kristusta kohtaan, eikä alkaa valehdella totuutta vastaan. Jos oma elämäni on täynnä riitaa, niin on riivaajien viisautta esittää jotain muuta. Sitä vain rukoilen, että voisin noudattaa totuutta rakkaudessa ja pukeutua sydämelliseen armahtavaisuuteen veljiä ja sisaria sekä kaikkia ihmisiä kohtaan. Uskon sen Jeesuksen sanan, että millä mitalla minä mittaan, sillä minulle mitataan.