systeri kirjoitti:Tämä asia eilen vahvistui kun palasin lääkärin luota ja vaikka eivät löytyneet mitään vakavaa..kiitos Jumalalle, niin kuitenkin uhkasivat isolla operaatiolla.Mulle tuli vahvasti semmonen olo että mun sisuksiin ei koske kukaan, jos se ei oo Jumalan tahto.Tämä opetti mulle sen että ruualla ei pidä mässäillä ja tietyllä ruokavaliolla mun oireet ovat nyt jo niin paljon parantuneet että sovittiin että voin olla ilman lääkkeitäNää oireet katoaa kokonaan ja tää kaikki on niin Jumalasta
systeri kirjoitti:Tämä asia eilen vahvistui kun palasin lääkärin luota ja vaikka eivät löytyneet mitään vakavaa..kiitos Jumalalle, niin kuitenkin uhkasivat isolla operaatiolla.Mulle tuli vahvasti semmonen olo että mun sisuksiin ei koske kukaan, jos se ei oo Jumalan tahto.Tämä opetti mulle sen että ruualla ei pidä mässäillä ja tietyllä ruokavaliolla mun oireet ovat nyt jo niin paljon parantuneet että sovittiin että voin olla ilman lääkkeitäNää oireet katoaa kokonaan ja tää kaikki on niin Jumalasta
Sen jälkeen kun sain kuulla että mulla on suolistossa kasvain jonka lääkäri uskoi olevan syöpää näin unta, että rakensin hienoa isoa koristeellista taloa.Sain sen valmiiksi , huomasin kuitenkin sen olevan heikko jostain kohtaa ja sanoin uskosta osattomalle miehelleni että tämä talo ei kestä?? Hän sanoi että kyllä se kestää, mutta saman tien joku laittoi "vetoliinat" sen alle ja lähti vetämään sitä ja se lensi tuulena ilmaan koko rakennus.systeri kirjoitti:Eilen kerroin siellä kuitenkin myös Jumalan Sanan varoittavan mässäilystä
vaisuliini kirjoitti:systeri kirjoitti:Eilen kerroin siellä kuitenkin myös Jumalan Sanan varoittavan mässäilystäUteluttaa sori mihin sairauteen mässäily voi johtaa?![]()
En oivaltanut mitään miksi Raamattu varoittaa mässäilystä mutta nyt luin sinun kirjoitusta ja tajusin että mässäily voi haitata... Kiinnostaisi tietää mihin sairauteen se voi johtaa. Äsken tuli mieleen että mässäily voi kai aiheuttaa masennuksen. En tiedä pitääkö se paikkansa mutta se kävi mielessäni.
Seuraavaksi on jälleen magneettikuvat ja mahdollisesti kapselikameran nieleminen ja sitten lääkäri päättää alanko syödä lääkettä joka korjaa immuunijärjestelmää,voiko se korjaantua muulla tavalla..tietenkin sillä että Jumala korjaa
...tämmöstä! Onko kellään muulla kokemuksia tämänkaltaisista asioista?Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa