Olen lueskellut kirjoituksia, mutta en oikein ole jaksanut osallistua mihinkään. Siivoomaan taidan kohta lähteä, kun uunia lämmittäessä aina leviää nokea ja ajoittain sitä pitää pyyhkiä poiskin kaappien päältä ja hyllyistä. Ja siksi pidänkin Raamattuakin kiinni (vetoketjulla) jottei sekin nikeutuis. Mieluimmin pitäisin auki. Mulla on mieheni isän vanha Raamattu, jota pidän aina auki, kun sitten käy vaikka vieraita, niin olen huomioinut heidän kiinnostuksella aina katsovan Raamattuani, kun se on keittiön pöydällä auki.
1. Piet. 4:12-14
Rakkaani, älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa, vaan iloitkaa, sitä myöten kuin olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä, että te myös hänen kirkkautensa ilmestymisessä saisitte iloita ja riemuita. Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, niin te olette autuaat, sillä kirkkauden ja Jumalan Henki lepää teidän päällänne.
Mennään yhdessä eteenpän, ollen; Kristus tuoksuna ja valona, suolana maailmassa. Siunausta viikkoonne ja päiväänne. Jeesus Kristus kanssanne kaikessa läsnäolevana!