lonelyrider kirjoitti:Mitä on valehtelu, kaikkinainen valehtelu, riippumatta siitä, ymmärtääkö ihminen itse valehtelevansa vai ei.
lonelyrider kirjoitti:Mitä on valehtelu, kaikkinainen valehtelu, "riippumatta siitä, ymmärtääkö ihminen itse valehtelevansa vai ei.
Jukka-Pekka kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Mitä on valehtelu, kaikkinainen valehtelu, "riippumatta siitä, ymmärtääkö ihminen itse valehtelevansa vai ei.
Rauhaa lonelyrider!
Tarkentaisitko jollakin esimerkillä, mitä tarkoitat lähinnä...."riippumatta siitä, ymmärtääkö ihminen itse valehtevansa vai ei."
lonelyrider kirjoitti:Niin, otit tuosta tuon lainauksen tekstistäni? Oliko siinä jotain väärää, kaikkinainen valehtelu on väärin, ymmärtää ihminen sitä tai ei?
Tottakai totuuden tuominen, on totuutta ja muu on ihmisestä, jos se on Jumalan sanaa vastaan, mitä voimme lukea raamatusta. En nyt ymmärrä asia yhteyttä kuitenkaan, tuohon lainaukseen verrattuna sinänsä, vai jatkatko ajatusta?
lonelyrider kirjoitti:Niin, vaikka en tuonut mitään suoraa kopiota raamatusta, asiat voi sanoa raamatun sanan mukaan, niin etteivät ne ole vastaan sitä. Esim. valehtelu on aina väärin, se on mielestäni sanan mukaista ja oikein, näin koen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa