Tulkitsen kaksi viimeistäkin "Kyllä"-vastauksiksi.
Eli käytännössä opetat, että kaikki kuvat ovat sallittuja jos emme itse ajattele niiden kuvaavan Jumalaa/Jeesusta, mutta jos joku toinen sanoo minkä tahansa kuvan kuvaavan Jumalaa/Jeesusta, meidän pitää se tuhota. Tähän asti ollaan puhuttu pelkästään Jeesusta esittävistä kuvista, mutta koska Jumalan käskyssä puhutaan myös nelijalkaisten, lintujen yms kuvista, niin käytännössä opetuksesi mukaan, jos joku tulee kotiimme ja sanoo kotoamme löytyvien kuvien edustavan hänelle Jumalaa, täytyy meidän heittää nuo kuvat pois.
Jos joku tulee kotiini ja sanoo valokuvani koirastani edustavan hänelle Jumalaa niin sanon ettei koirani ole Jumala ja sanon myös ettei Jumalasta saa tehdä kuvaa. Voin myös esitellä koirani hänelle ja todistaa sen ettei koirani ole Jumala. Mutta jos hän silti pitää koiraani ja hänen kuvaansa Jumalan kuvana voin hänen takiaan laittaa koirani kuvan pois todistaakseni sen etten minä halua olla tukemassa sellaisia harhaisia käsityksiä ja tulkintoja.
Olen myös sanonut että me tiedämme ettei mikään kuva oikeasti kuvaa Jumalaa/Jeesusta ja sen vuoksi uskova ei saa olla tukemassa ja kannattamassa mitään sellaisia kuvia joilla jotkut koittavat kuvata Jumalaa/Jeesusta. Sillä Jumalasta ei saa koittaa tehdä minkäänlaista kuvaa.
Olen kirjoittanut moneen otteeseen että en koita kumota Jumalan sanaa, vaan sinun opetuksiasi. Alkaa jo mennä väärän todistuksen antamisen puolelle toimintasi.
Ja minä sanoin että omien sanojesi mukaan koitat kumota kuvantekokieltoa. Kuvantekokielto löytyy tästä:
5 Moos 4:12 Ja Herra puhui teille tulen keskeltä. Sanat te kuulitte, mutta ette nähneet hänen muotoansa, kuulitte vain äänen.
13 Ja hän ilmoitti teille liittonsa, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin ne kymmenen käskysanaa; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun.
14 Ja minun Herra silloin käski opettaa teille käskyt ja säädökset, että te seuraisitte niitä siinä maassa, jota te menette ottamaan omaksenne.
15 Ottakaa siis itsestänne tarkka vaari-sillä te ette sinä päivänä, jona Herra puhui teille tulen keskeltä Hoorebilla, nähneet hänestä minkäänkaltaista muotoa-
16 ettette menettele kelvottomasti ettekä tee itsellenne jumalankuvaa, ette minkään muotoista patsasta, ette miehen tai naisen kuvaa,
17 ette maan päällä liikkuvan nelijalkaisen eläimen kuvaa, ette taivaan alla lentävän siivekkään linnun kuvaa,
18 ette maassa matelevaisen kuvaa ettekä vesissä maan alla olevan kalan kuvaa.