Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Loka 2012 09:30

*
Tänään aamulla minulle tuli mieleen se eilen laittamani kohta.

Jes. 42:
16 Minä johdatan sokeat tietä, jota he eivät tunne; polkuja, joita he eivät tunne, minä kuljetan heidät. Minä muutan pimeyden heidän edellään valkeudeksi ja koleikot tasangoksi. Nämä minä teen enkä niitä tekemättä jätä.

16 Mutta sokiat minä johdatan sitä tietä, jota ei he tiedä, minä vien heidät niitä polkuja, joita ei he tunne; minä teen heille pimeyden valkeudeksi ja kolian tasaiseksi, näitä tahdon minä heille tehdä, ja en hylkää heitä. Biblia.

Mitä tuo kohta tarkoittaa sokeudella? Varmaan hengellistä sokeutta se tarkoittaa?
Eli Jumala johdattaa hengellisesti sokeita oikealle tielle kunnes heidän edellä Jumala muuttaa valkeudeksi ja uskontie tasaiseksi kans eikä jätä tekemättä eikä hylkää.
Minä aloin tykätä siitä kohdasta. :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja toni t » 20. Loka 2012 00:31

Herran Jeesuksen Kristuksen sapattia sisarille ja veljille Kristuksessa! ;gladly:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Loka 2012 01:08

Pystyn taas toistaiseksi kommentoimaan kotimaa24-kirjoituksiin. Minut hyväksyttiin kommentoijaksi nimellä juhani mäkinen. Juhani on toinen nimeni.

Kiitos Herra Jeesus.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Herman » 02. Marras 2012 19:58

Shabbat shalom!

Tässä video jossa 11-vuotias poika julistaa aikas vakuuttavasti Jeesuksesta. Halleluja!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nieVIurPSbc&feature=share[/youtube]
Herman

Miten postia Heikkilälle

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Marras 2012 18:09

Niin ..miten saan lähetettyä postia lääkäri Antti Heikkilälle.Tietäiskö teistä joku että pystyykö hänelle ylipäätään lähettää,jostain luin että postiliikenne on "suljettu" jatkuvan häriköinnin vuoksi.Tuohon antti.heikkilä@eiransairaala.fi ei ainakaan pääse..harmi :?
systeri

Re: Miten postia Heikkilälle

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Marras 2012 20:44

systeri kirjoitti:Niin ..miten saan lähetettyä postia lääkäri Antti Heikkilälle.Tietäiskö teistä joku että pystyykö hänelle ylipäätään lähettää,jostain luin että postiliikenne on "suljettu" jatkuvan häriköinnin vuoksi.Tuohon antti.heikkilä@eiransairaala.fi ei ainakaan pääse..harmi :?

Eräs keino on rekisteröityä (on ilmaista) eniro.fi palveluun ja sieltä saa yhteystiedot mm puh.numerot jne.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Marras 2012 22:41

Todennäköisesti et mitenkään, jos et ole hänen asiakas. Julkkisten täytyy ymmärrettävästi varjella yksityisyyttään kaikin mahdollisin keinoin.
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Marras 2012 22:54

Onko näin? :? On sille joskus pystyny laittaa mutta ei vissiin enää...ja musta ei oo kyllä soittelemaan ,mulla on fobia tämmösiin asioihin :shock:
systeri

ViestiKirjoittaja Mallu » 08. Marras 2012 11:37

Soitin Eiran sairaalan vaihteeseen ja kyselin että olisiko Antti Heikkilälle mitään sähköposti osoitetta niin sieltä sanottiin,että tällainen osoite kuin antti.heikkila@rasalas.fi,jos nyt oikein kuulin tuo rasala-sanan lopun.Mutta toivottavasti tuolla osoitteella saisi lähetettyä. :pc:
Mallu

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Marras 2012 16:28

Kiitti Mallu :) ..on se varmaan oikein kun tuostakin avautuu posti.Täytyypä heti laittaa kirjettä jakoon :happy:
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu