PetriFB kirjoitti:tuomarisimson777 kirjoitti:Itse tajusin aikanaan mikä salakavala eksytys on AA-ryhmä. Monia raamatun oppeja mutta salakavala Baabelin sekauskonto se on. Kun kuuntelin juttuja kuinka joku luki kirjoja sielunvaelluksesta ja yksi nainen meditoi.. teki meli juosta ulos sieltä samantien. Siellä jokainen luo itselleen oman "jumalansa" jolta sitten anoo voimaa ja uskoo elämänsä sen huomaan. Tosi salakavala eksytys..

Valheen verkot ja lonkerot ovat kaikkialla muualla paitsi Raamatun Jumalan totuudessa ja tahdossa. Jumalan siunausta sinulle tuomarisimson777.
Kyllä, asia on juuri näin kuten Petri tuossa yllä kirjoittaa.
2. Tess. 2:9
tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Ilm. 13:4
Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
Ilm. 17:13
Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
Ilm. 17:17
Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Nämä on myös hyvin tärkeät Raamatun kohdat:
2. Kor. 13:5
Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
1. Tess. 5:21
mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Ilm. 2:7
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'
Ilm. 3:5
Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikille tähän päivään.