Olen samaa mieltä Herman kanssasi.
Olen sitä mieltä myös, että Jumala loi naisen tietynlaiseksi. Nyky-yhteiskunan työalueet ovat toisenlaiset kuin ennen, vääjäämättä lapset kärsivät ja vanhemmat kärsivät. Nyky-yhteiskunta luo suunnattomia henkisiä paineita, joihin tulisi yltää. Nykytyötä ei sellaista taida paljoa olla, jossa nainen voisi kasvattaa lapset itse kotonaan, ilman että yhteiskunta on suuressa kasvattajan roolissa myös?
Kotia on vaikea pyörittää, kun tullaan viiden aikaan kotia... äkkiä ruokaa uuniin... ei siinä kerkeä loihtimaan mitään menuita... pari tuntia aikaa ja nukkumaan... tehtävät, koulu, työharjoittelut, lapset, aviopuoliso, siivoukset, pyykinpesut... siivoukset... ja siivoukset, jotka eivät tuota tulosta vaan koti on kuin ydinpommin räjähdyksen jäljiltä... miten kaikkeen riittäisi aikaa, niin että kokisi kaiken olevan balanssissa? ja voiko sitä aikaa riitää kun vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja, jos ei ala "riistämään" sitä aikaa yöltä, mutta siinähän sitä sitten vasta voimat loppuvatkin. Voi itku sanon minä!